~ROMANTİKLİK YAPARKEN BİLE ODUN~

15.2K 535 12
                                    

Yankı gittikten sonra mutfağa gittim.Karnım çok acıkmıştı.Dolapta her şey var ama benim hazırlayasım gelmedi.Dolabın üstündeki kebapçıdan bir porsiyon kebap sipariş ettim.Yarım saat sonra kapı çaldı ve siparişim geldi.Hemen alıp salona geçtim.Kebapı yerken düşündüm; Akşam nasıl bir sürpriz hazırlayıp beni kazanacak çok merak ediyorum.Eyvah!" diyerek aniden ayağa kalktım.B-ben a-akşam yemeğe bu kıyafetlerle mi gideceğim.Hayır olmaz,Yankı'ya söyleyim bugün gitmeyelim.Bu iğrenç kıyafetlerle gitmem ben? diye bağırdım.Benim bağırmamla kapının çalması bir oldu.Elimdeki ekmeği yerine koyup kapıyı açmaya gittim.Kapıyı açtığımda takım elbiseli bir adam ve elinde bir kutuyla bana bakıyordu.Ben ne olduğunu sormadan adam cevapladı:

-"Bunları Yankı bey gönderdi,buyrun?" kutuyu bana verip başka birşey demeden çekip gitti."Yankı'nın adamları da kendisi gibi arkadaş,Neyse!" diye söylendim ve kapıyı kapattım.Elimi mendille silip kutuyu açtım.Kutuyu açtığımda gözlerime inanamadım.Kutuda;kırmızı belden sıktırmalı bir elbise,siyah ayakkabı,siyah çanta,makyaj malzemeleri,aksesuar her şey vardı.Üzerinde de bir not;
-"Eve gidemeyeceğini bildiğim için bunları sana aldım.Ben gelmeden bunları giyinip hazır olmuş ol Mina!" yazıyordu."Emredersiniz bay öküz?Bir romantiklik yapıyorsun madem niye ormantiğe çeviriyorsun ki?Aahh!" deyip kutuyu koltuğa attım.Kebabımı yedikten sonra azıcık kestirmek için uzandım.
Yankı'nın ağzından;
Mina'yı evde bırakıp işlerimi halletmeye çıktım.Benim çok sevdiğim bir yer olan deniz manzaralı olan bir sahil kenarına gittim.Adamlarıma buraya gelmelerini gelirken de söylediğim malzemeleri getirmelerini söyledim.Bir saat sonra hepsi yanıma gelmişti ellerinde malzemelerle.Onlara ne yapacaklarını söyledim ve aralarından birini yanıma çağırdım.

-"Benim arkadaşım Nazife hanıma, bir kızın akşam yemeğine giderken neye nasıl ihtiyacı olur; elbise,ayakkabı neyse işte onları söyle sonra içine bu yazdığım notu koysun.Sende o kutuyu benim eve götür ve açıklama yapmadan geri buraya gel tamam mı koçum?"
-Tamam abi deyip yanımdan ayrıldı.

Hadi bakalım güzel şeyler olacak hissediyorum, diyerek hazırlıklara yardıma gittim.

Ev Bölümü:
Koltukta uzanmış yatıyorken bir anda telefonumun çalmasıyla uyandım.Arayan YANKI!
Eyvah diyerek ayağa kalktım.Saate baktım 7 ydi.Ben bir saatte nasıl hemen hazırlanacağım iki dakikacık uyuyacaktım sadece.Off daha ilk buluşmadan! deyip odaya doğru koştum.Tabiki kutuyu almayı unutmadım.Telefonu meşgule aldım, meşgulüm hazırlanıyorum dermiş gibi.
Sırayla önce saçımı yaptım; dağınık bir topuz,sonra elbisemi giyindim hızlıca.Aksesuarlar.ayakkabı derken sıra makyaja geldi.Elbiseme uyumlu olsun diye kırmızı mat bir ruj sürdüm.Eyeliner çekip, maskarayı sürdüm.Pudra pek kullanmıyordum ama bugüne özel sürmek istedim.Pudrayıda sürdükten sonra en önemlisi olan parfümümü sıktım.Evet işte hazırım dedim baktığım aynaya.Saate baktım 8 e bir dakika vardı.Yankı'da birazdan gelir dedim ve kapı çaldı.
"Ne kadar da dakik,vay be?" diyerek odadan çıktım.Kapının önüne gidip kendime aynadan bir baktım.Gerçekten güzel olmuştum.Bakalım Yankı beğenecek mi?Bana neler oluyor ama iyiki oluyor diye düşünmüyor değilim.Artık hayatımdaki sırada AŞK var, diye düşünerek kapıyı açtım...

Mafya Aşık OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin