🌕 Schůze Řadu 🌕

8 0 0
                                    

🌕  První schůze od napadení Harryho byla skoro ukonce kdyby..
,, Harry zůstane tady a hotovo!"
Rozhořčil se Sirius na Snapa který ať toho chlapce neměl rád sebe víc tak chtěl aby byl v bezpečí,, v bezpečí bude u těch mudlu to řekl i Brumbal takže na prázdniny se k nim vrátí!" s touto se Snape přemístil pryč.
Sirius se zvedl od stolu tak prudce že se židle za ním převrátila,, co jste všichni mlčeli? Kdyby tam byl v bezpečí tak by ho nemusel použít Patrona!!" bouchl pěsti do stolu a odešel.
,, Remusi musíš mu domluvit nebo ještě Harryho přemístí k sobě..." strachovala se paní Wesleyova, Remus se zvedl a s tichým zasmátím odešel do pracovny nebo-li Siriusova pokoje.

Zastavil jsem se před dveřmi s nejrůznějšími ornamenty.
Tiše jsem zaklepal že kdybych nevěděl že tam je Sirius tak mě neuslyší,, dále..".
Vešel jsem pokoje který jako jediný přípominal pokoj mladého kluka / muže jenž miluje motorky jako každý druhý mudla.
Seděl ve starém, zaprášeném křesle a četl a já přemýšlel co vlastně mu chci říct... Prakticky jsme si od té osudné doby moc nepovidaly takže co teď?
Jak ho přivést k rozumu? A nebo mám s ním souhlasit? Oba tu mudlovskou rodinu známé ale co když se Albus mýlí?

Přešel jsem k jeho křeslu abych získal alespoň minimální pozornost,, Siriusi vím že chceš mít Harryho u sebe ale věř mi že u těch mudlu bude v bezpečí a pořá- ",, jak může být u nich v bezpečí...? Možná jste si toho nevšimli ale on tam u nich trpí..
Ty modřiny, jizvy a nejspíš špatně zahojene rameno tomu všemu se mohl vyhnout kdyby jste mi tenkrát alespoň trochu věřili." celou dobu mluvil zničeně vždyť měl právo, dobře jsem věděl že jsme mu nikdo nevěřili,, Siriusi minulost nezměníš tak zkus naopak udělat Harrymu krásnou budoucnost, ikdyž to teď bude těžký"

Ještě notnou chvíli jsem tam stál než se zvedl a odešel pryč z pokoje... Proč určité city k tomu hlupakovi i po těch letech nemůžou zmizet!?
Byl jsem naštvaný sám na sebe.

*. *. *. *. *.

Chtěl jsem jít spát ale nešlo to, za tři dny je úplněk a já poprvé doufám že se z něj už ne vzbudím.
Zvedl jsem se, oblečený jsem byl stále do toho v čem jsem seděl u schůze takže ještě furt modré sako který jsem dostal od Brumbala a jinak normálni.
Pokuď se nechci už po úplňku vzbudit tak první chci něco udělat.

Rozešel jsem se potichu ke dveřím a vzal za stříbrnou kliku, opět seděl v tom křesle.
Přikradl jsem se k němu jako když jsme se jako studenti kradli chodbou kolem kabinetů profesorů.
Přišel jsem až k němu, spal a to nejspíš bylo dobře.
Jemně jsem ho políbil a chtěl se odtahnout ale on mě chytil za ruce a prudce je přitáhl k sobě. Takže jsem na něm prakticky seděl.
Měl jsem pevně zavřený oči protože jsem se bál jeho reakce, než však položil ruku na mou tvář.
Setkal jsem se s pohledem jenž mi tak moc chyběl, oči bouře se upíraly do těch mých.
Zatímco já se topil v bouří, on mezitím viděl všechny nevyřčene emoce. Chtěl jsem vstát, jenže to už mě držel za boky,, já nechtěl -teda chtěl.. Já nevím co jsem chtěl " sklopil jsem zrak jako když jsme se poprvé políbily,, Moony možná ty jsi nechtěl ale já ano" jak to dělá že si je vždy vždy  vším jistý a já ne?
,, Víš že tě stále miluju... Byla to druhá věc která mě v Azkabanu držela při smyslech"
Sklonil jsem se k němu a něžné se otřel o jeho rty,, já tě taky stále miluju... "tentokrát to byl procitěnější polibek než kterýkoliv jiný. Ze zamilovaného polibku to přešlo na žádostivý kterým jsme vyjádřily všechny skryté i zapomenuté emoce.
Odtahli jsme se od sebe a zírali si navzájem do očí když jsme se oba rozesmáli.
,, Asi bych měl už jít spát.. " řekl jsem po notné chvíli tichá.
Neřekl jsem to protože bych byl unavený ale proto že blížící se úplněk měl na mě vliv ještě větší než jsem si mohl myslet,, myslíš že usneš?" chtěl jsem něco namítnout když se ten parchant naschvál otřel o mě a to vyvolalo slastné zamručení.

,, Já mám totiž důvodné podezření že ne" položil jsem mu hlavu na rameno a opět slastně zamručel,, nesnáším tě " jen se usmál a zašeptal,, miluješ mě..".
Rozhodně jsem se postavil a ve mžiku jsem byl přiťisknutý na zeď zamnou. Dychtivě jsme se libali. Byla to slast nad slasti, ten nejkrásnější moment jaký kdy mohl existovat.
Když nám došel dech vrhl se na můj krk, nasaval, kousal a líbal jednu z jizev z úplňku,, zítra to vš- všichni uvidí " lapal jsem po dechu.
Začal jsem rozepinat košíly protože sako nechal na křesle, jenže se mi trochu klepali ruce takže o to bylo těžší mu ji sundat.
Miloval jsem na něm úplně všechno od jeho vlasů, až po runy na jeho těle a víte co?
Já se rozhodl... Klidně budu riskovat.
Mávl jsem hůlkou a použil ševelisimo a slyšel tiché uchechtnuti.
Skončily jsme v posteli, kousky oblečení se váleli po zemi a ten nejúžasnější chlap byl nad mnou a láskyplně se usmíval.
Najednou měl kousl pod ucho a já slastně vzdychl,, stále jsi můj vlčku na tvrdší zacházení "tohle opakoval ještě několikrát.
Když na nás už nebyl ani jediný kus oblečení starostlivě mi pohlédl do očí,, věříš mi?" bez rozmyšleni jsem přikývl.
Pak následovalo to nejkrásnější milování celého mého života. Leželi jsme vedle sebe špinavý, spoceni ale zamilovaní.

*. *. *. *. *. *. *.

Vešli jsme spolu do jídelny samozřejmě už umytí, upravení jak se sluší a patří.
Přišli jsme a všimly si pohledu jenž se nás upíraly ode všech.
,, Harry ",, Siriusi" vběhl Harry Siriusovi rovnou do obětí, když se odthal tak koukl i na mě,, profesore - ",, rád vidím že jsi v pořádku" Harry na nás dva koukal a pak pohlédl na Siriuse to už se každý věnoval svému.
Jedli jsme když Tonksova řekla tu největší blbost na světě alespoň doufám,, víte že jsem někde četla - ",, wau ty umíš číst" musel jsem se usmát,, haha moc vtipný tak dál že vlkodlak může mít dítě bez rozdílu pohlaví " začal jsem kašlat protože jsem se málem udusil samozřejmě všichni na mě koukali,, Tonskova to je určitě nějaká blbos-",, není bylo to v jedné knize v Bradavicich a vím to stoprocentně " opět jsem se dusil až mě musel Sirius bouchnout do zad,, Doro chceš ho snad zabít?" pochechtaval se,, Takže Remus je těhotnej ?" tak ale vážně oni mě snad chtějí doopravdy zabít,, to těžko já si dával pozor" když to řekl Sirius tak všichni na nás dva koukali ale já bohužel přepadl přes lavici,, žiješ Reme?" asi ne.

Když jsem zvedal tak tu probíhal asi výměny obchod Arthur si od všech vzal jeden galeleon,, radost s vámi obchodovat a díky Doro" dal jí tři galeleony .
,, Vy jste se vsadili? " všichni se nevinně usmáli,, jo a Remusi tamto byla jen taková výpomoc Arthurovi" zasmála se Tonskova a všichni s ní.

*. *. *. *. *. *. *. *. *.

Bylo po snídani když dorazil Brumbal s Minervou Arthur přišel k Brumbalovi ,, a profesore tohle patří vám "  dal mu půlku z výhry.
Sirius a Remus pouze pohlédli na profesora když i Minerva mu dala jeden galeleon,, paní profesorko i vy jste si vsadila?" pohoršeně všechny co tu zbyly sledoval
,, no to nám ta schůze pěkně začíná ".

Plátky Růže ( FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat