BAŞTAN EN BAŞTAN HERŞEY

3 1 0
                                    

trenin camından gülümseyerek bakıyordum sonuçta bu benim için yeni bir maceraydı değil mi bam başka bir yer yepyeni insanlar yep yeni arkadaşlar beni omuzundan dürttü "bu kadar çok heyecanlanma herşey istediğin gibi olmayabilir sonuçta"Gülülerek cevap verdim"oladabilir ama değil mi bilemezsin ki" Derin bir iç çekti"sadece uyarmadı deme" O neden bu kadar gergindi ki yepyeni bir yere taşınmak tabiki heyecan vericidir değil mi başına gelecekleri bilemezsin ki bu benim içimi kıpır kıpır ediyordu umut doluydum camdan dışarıyı seyrederken içim geçmiş uyuya kalmışım uyumadan önce hava aydınlıktı ve saat üç yada dört olmalıydı şimdi ise hava kararmıştı saat altı yada yedi olmalıydı tabi bu benim tahminimdi değil mi ama yanılmamıştım saate baktım saat 19.30'du trenin camından parlayan büyük dolunayı görebiliyordum içimi huzurla ve mutlulukla dolduruyordu tabi ki bu ona göre saçmaydı saçma birşeyi böyle adlandırmak büyük cesaret bence  açıktığımı hissedebiliyordum sadece kahvaltı yapmıştım doğal olarak açıkmıştım ama akşam yemek servisine daha yarım saat vardı bu kadar zamanda ne yapacaktım ki hem uzun hemde kısa bir zaman vardı elimde okumaya başladığım kitabı aldım elime ama kitaba dalarsam akşam yemeğini kaçırabilirdim ne yapacaktım kafam gerçekten karışmıştı o sırada abim beni uyarmıştı yemek saati gelmişti gerçekten mi 30 dakika boyunca düşünmekten başka hiç bir şey yapmıyormuydum 30 dakikam boşa gitti neyse akşam serfisini kaçırmadım buda birşeydir değil mi akşam yemeğinden sonra kulaklığımı kulağıma taktım kitabımı elime aldım ve okumaya başladım ablam geldi ve kulaklığımı çektiği gibi ilk sözü şu oldu"ne anlıyorsun şu saçma kitaplardan düzgün bir şeyler okusana ya" Benim cevap vermeme gerek kalmadan abim vermişti cevabı "bırak okusun çocuk hem senle o birmisin onun anladığını anlayacak mısın her insan farklıdır sonuçta"ablam neden abim kadar ılımlı olamıyor sabahta dışarıyı izlerken aynısını yaptı diye düşündüm ama bu gün bitmişti sonunda gelmiştik yeni taşındığımız yere uzun bir tren yolculuğuydu ama bitmişti.

Dünyayı Alt EtmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin