Gece boyu sadece dönüp durmuştum yedi sayısı her zaman bana özel bir sayı olarak gelmişti evet ama neden özeldi yedinin benim için değeri neydi bu gerçekten benim için büyük bir problemdi çözmem gereken bu problemde sayısız bilinmeyen vardı böyle daha kaç gece düşünmeliydim uyuyamadığı mi abim fark etmiş olacak ki bana baktı ve sessizce"ne oldu"diye sordu ne diyecektim ki yalan şöyleyersem abimin anlaması uzun sürmezdi "bir şey olmadı abi" dedim ve yorgana sarıldım ama ne kadar inandı yatağından yanıma indi "Hadi ama ben kardeşimi tanıyorum birşeyler olmuş ne oldu" anlatsam ne diyecektim ki yedi sayıyının anlamını arıyorum mu diyecektim çok sıkıntılı bir durum ne dersiniz ama bir cevap verecektim sonuçta"gerçekten bir şey yok sadece uyku tutmadı abi"abim gülümseyerek baktı saçımı okşadı"anlatmak istemiyorsan tamam ama ben sadece üstteyim unutma"geri yatağına çıktı bende düşünmeye devam ettim dünyada yedi kıta vardı belkide bu yüzdendi hayır bunun için değildi bulmuştum belkide 7 rakamı bana sevdiğim şeyleri kişileri anımsatıyordu yedi benim için dünyayı temsil ediyordu ama hayır yedi bundan fazlasıydı yedi umutlarımı hayallerimi temsil ediyordu yedi benim için dünyayı alt etmek demekti acaba diğerleri ne düşünecekti onlar için yedi neyi temsil ediyordum sonunda gece bitmişti gündüz olmuştu okula gitmiştim ve fikrimi Beste ile Umut'a anlattım Umut ilk başta güldü ama bunu alay etmek için yapmamıştı aksine hoşuna girmişti Beste'ninde öyle onlara gözlerim kısık ve sorgular şekilde gülümseyerek baktım"size göre yedi neyi temsil ediyor"Umut bunu hiç düşünmemişti anlaşılan dondu kaldı Beste ise beş saniye sonra konuştu"yedi benim için"derin bir nefes aldı"kötülükten uzak olan iyiliği arkadaşlığı sevgiyi temsil ediyor"Beste tam Aş-la başlayan bir şey diyecekti ki sustu bizde üstüne gitmedik Umut 7 rakamı ile ilgili hiç bir şey demedi ilk kez onu bu kadar korkak görmüştüm ama neyden korkuyordu ki Umut okul çıkışı bize şöyledi yedi rakamının onun için ne temsil ettiğini Umut'un dediği şuydu "yedi benim için kurtuluşu temsil ediyor"dediği buydu ondan sonrada hızlıca okuldan çıkmıştı zaten bizde evlerimize gittik.O gece aklımdan Umut'un o hali çıkmıyordu kurtuluş derken neden bahsediyordu acaba ne yaşamıştı o sabah uyandığımda elimi okul kıyafetlerime atmıştım o sırada abim beni gülerek uyardı"bugün cumartesi Eren"haklıydı cumartesi günüydü bugün kendimi o kadar okula kaptırmışım ki cumartesi olduğunu bile unutmuştum gerçi hala aklım Umut'taydı ve bugünün nasıl geçeceğinde okulda yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyayı Alt Etmek
AdventureLise çağındaki bir çocuğun ailesi ile yeni bir yere taşınması ve kalbindeki dünyayı değiştirme aşki