YENİ DOSTLAR YENİ BİR EKİP

2 1 0
                                    

Okulda güzel bir gündü Umut o gün okula gelmemişti bu yüzden biraz sıkıcı geçiyor doğal olarak öğretmenleri tanımam zor olmuyordu ama aynısı öğrenciler için geçerli değildi birazda utangaçtım sanırım o gün son iki ders boştu bende kitabımı okuyordum o sırada biri omuzuma dokundu Beste'ydi saçı kısa kesimdi ve saçlarının ucu pembeydi ve bana şunu sordu"kitabına bakabilirmiyim ilgi mi çektide ismi"tabiki dedim ve bakması için kitabı Beste'ye uzattım eline aldı sayfalarını çevirdi kitabın arkasını ve bir kaç sayfayı okudu sonra bana dönerek "benden başka böyle kitapları seven varmıymış"ben iyice meraklanmıştım"sende mi böyle kitapları seviyorsun"gülümseyerek cevap verdi"evet ve sadece ben seviyorum sanıyordum"boş dersler böyle geçmişti ikimiz sohbet edip durmuştuk eğlenceliydi ertesi gün Umut'a olanları anlattım oda inanamadı Beste sessiz sakin bir kızdı kimseyle işi olmayan o kızdan böyle bir kız çıkmasına şaşırıp kalmıştı insanlar göründüğü gibi değildir sonuçta Umut'un herkese lakab takma gibi bir huyu vardı acaba benimki ne olacak diye bekliyordum Umut Beste ve ben iyi bir ekip olmuştuk benim aram kitaplarla iyiyken Umut'un arası film ve dizilerle Beste'nin ise İnternet ve sosyal medya ile hepimiz birbirimizin bilmediklerini biliyor birbirimizi tamamlıyorduk zaten arkadaş olmak böyle birşey değilmiydi üçümüz kendimize bir isim bile aramaya başlamıştık ne olabilirdiki diye düşünüp duruyorduk ama bulamamaştık bir yerden sonra aramayı bıraktık ama biz üçümüzün bir ekip olduğu gerçeğini değiştirmezdi bir isim bence eve gidince aklıma geldi ve abimede sordum oda şöyle bir yanıt verdi"biraz düşüneyim buldum yedi"anlamamıştım"yedi mi ama neden yedi kişi bile değiliz"abim güldü ve şöyle bir yanıt verdi"onuda sen bul olmaz mı hep sen bilmeceleri seversin diye biliyorum yanılıyormuyum yoksa"evet bilmeceleri severdim ve bunu çözmem gerecekti abime teşekkür ettim size abim abim diye övüyorum ama daha ismini bile şöylemedim değil mi ne unutkanım ama abimin ismi Deniz siyah saçlı mavi gözlü ve beyaz tenliydi boyuda uzundu ben ise anneme çekmişim saçım kumral iken gözlerim sarıya çalan bir kahve rengi genellikle sarı görüyor insanlar bu da  bazen soruna yol açıyor ama olsun gözlerimin bu rengi hoşuma gidiyor yarın okulda Beste ben ve Umut yedi bilmecesinin üzerine düşünmeye başladık yedi bir sayıydı nasıl bir sırrı olabilirdiki bunun üzerine düşünürken Umut ortaya bir fikir attı"takım 7 olsun sizce" biraz tuhaf gelmişti takım yedi ama güzel bir isimdi ikimiz beraber Beste'ye baktık ne diyecek diye Beste o sırada defterine bir şey yazıyordu yazdığını bize çevirdi kocaman ve desenli bir şekilde takım 7 yazıyordu oda beğenmişti anlaşılan takım yediyi grubumuzun ismi buydu artık ama tabiki gıcıklık prensesi lakabına yakışır şekilde Özge damladı olaya ve takım yedi yazan kağırdı aldı değişik bir şekilde bize baktı"takım yedi mi ne şaçma bir isim 7 kişi bile değilsiniz gerçekten tuhafsızınız"sinirlerime hakim olmaya çalışırken Beste bir hışımla ayağa kalktı kağırdı elinden aldı Özge'nin ve onun gözlerini onu küçümser ve sanki zafer kazanmış gibi bakarak konuştu"bu seni ilgilendirir mi Özge sen gidip insanların arkasından konuş sana hem yedi sayısı senin sandığından farklı bir anlamı var sayımızı temsil etmiyor eğer düşünebilseydin sende fark ederdin anlaşılan düşünemiyorsun değil mi" Umut ile ben sadece izliyorduk o sessiz sakin kızın içinden ne çıkmıştı öyle gerçekten inanılmazdı Özge kıpkırmızı olmuştu büyük ihtimalle Beste'nin ona dediğini bile anlamadı söylene söylene yerine gitti Umut'la bende gülme krizine girmemek için zor duruyorduk ama evet Özge'nin hakkı buydu bencede iyi olmuştu Beste yerine otururdu ama merak etmiştim Beste için 7 sayısının anlamı neydi acaba sormalı mıydım ama önce şunu bulmalıydım yedi benim için neyi temsil ediyordu bu benim için biraz zor olucaktı ama bir şekilde bulmalıydım değil mi o zaman aramaya başlasam iyi olucaktı.

Dünyayı Alt EtmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin