3: Teaházban
Egy külön boxban ültek. Ez a privát szoba mindig üresen állt, ha netán idetévedt.
Misuzu a kedvenc teaházában ült, a kedvenc teáját itta. Mélyen beszívta a forró nedű illatát, majd óvatosan belekortyolt. Ha lazításra volt szüksége, mindig idejött, mert itt otthon érezte magát. Vele szemben gyerekkori jó barátja, éppen a teafüveket keverte tradicionális viseletében. Ez a családi üzlet már generációk óta működik, és Ayamin a testvérével szándékozott megtartani.
Misuzu lelke nyitott könyv volt a lány számára, így a Shotoval történt furcsa dolgokat is megbeszélték. A világos barna hajú lány sokat látott a teaházban, mert rengeteg vendég fordult meg náluk, így nyitottabb képzelettel rendelkezett.
- Más volt az érzés amikor megcsókolt? - kérdezte érdeklődően. Misuzu letette a csészét, majd átgondolta mit feleljen.
- Nem olyan volt, mintha más csókolt volna meg. Inkább csak intenzívebb volt.
- Nem volt utána udvariatlan? - nézett fel keverés közben.
- Miután elengedett többet nem húzott vissza. Mintha újra önmaga lenne.
- Vagyis talán ha megkapja amit akar, utána megjavul. Kérdés, mi az amit szeretne... - agyalt a témán. Misuzu sóhajtott. Ayamin folytatta.
- Mennyivel egyszerűbb lenne, ha csak simán meg merne tenni bármit, mert akkor nem lennének elfojtott érzelmei.
- Szerintem a csendes és kedves természetével nem fér össze ez. - rázta a fejét Misuzu. Ayamin elmosolyodott.
- Nagyon jó fiú ez a te vőlegényed. - Misuzu bólintott. Teljesen odáig volt érte.
- Szerintem csak fogadd el, bármit is ad. Idővel megtanuljátok ezt kezelni. Ki tudja, lehet nagyon jó lesz neked... ha már a férjed lesz és hirtelen átvált... - kacsintott rá, mire Misuzu félrenyelte a teát és köhinteni kezdett.
- A-chan! Egy lánynak, akinek még kérője se akadt, nem kellene ilyen szemtelenül állnia bizonyos dolgokhoz... - ránevetett.
- Sosem tudhatod, mit sodor eléd a szél. Az ember azt hinné, hogy egy teaházban nem történhet semmi. De most olyat mesélek neked... - tette le az eszközeit.
- A múlt héten egy csapat férfi jött be a teaházba. Chiaka fogadta őket. Azt hitték bordélyház vagyunk! Nem elég, hogy illetlenül óbégattak, még az egyikük üzletet ajánlott, hogy részesednek, ha valamelyikünket megkaphatja a fiúk. Valami felháborító... Apám belement, miután kiderült, hogy valami irtó pénzes cég. Plusz a srác elég helyes és csak kicsit idősebb nálunk.
- Akkor most kényszerházasságot kell kötnöd? - döbbent meg Misuzu.
- Nekem aztán nem! Visszautasítottam, így maradt Chiaka. De ahogy láttam tetszett neki a srác. - Misuzu kuncogni kezdett.
- Egyébként egy kéréssel érkeztem hozzád. - Ayamin érdeklődve nézett rá.
- Holnap egy közös programon fognak bemutatni a Todoroki családnak, mint Shoto menyasszonyát és a cég következő fő partnerét a szüleimmel. A program szerint tradicionális vacsora és tea lesz felszolgálva. Ennek fényében meghívnálak.
- Ez szigorú családi programnak hangzik. Miért kellene mennem?
- Mert egy fontos üzleti partnerük is ott lesz harmadik fél ként.
- Szóval ha netán szórakoztatni kell valakit, kéznél legyek? - húzta fel a szemöldökét.
- Annyi jó beszéd témád van. Értesz az emberekhez, és tanultál üzletet vezetni is. Kimenthetnél, hogy...
- Tudjál a vőlegényeddel hetyegni... - szólt bele Misuzu mondandójába.
- Érdekes ötlet, így elmegyek. Csak aztán meg ne botránkoztasson, hogy egy vénemberrel kell az időt fecsérelnem - rázta az ujját felé.
*****
Izgatottan készült az estére, rettenetesen aggódott, hogy egy ilyen fontos eseményen véletlenül átvált a személyisége. Így végül hosszú meditációval és egy fürdővel fejezte be a felkészülést.
Kis idővel később minden résztvevő megjelent. Gyönyörű menyasszonya a szülei mögött, a barátja mellett sétált. Shoto udvariasan eléjük ment, majd szertartásosan üdvözölte őket. A továbbiakban csatlakozott hozzájuk, így álltak szembe a többiekkel.
A vacsora csendes beszélgetéssel kezdődött, ahol a két házasságban összefonódásra készülő család harmadik félként a nemes Bakugou családdal kötne üzletet. Mindenki a számára kijelölt helyen ült le. Misuzu udvariasan bemutatta barátnőjét, így végül a lány a leendő vezető mellett foglalt helyet.
- Üdvözlöm a Hino és a Bakugou családot! - állt fel a Todoroki család feje.
- A mai este felettébb különleges a családom számára. A legkisebb fiam, Shoto hivatalosan is a vállalatunk vezetője lesz, alig pár éven belül. Barátommal úgy döntöttünk, hogy a Hino vállalat cégét egybeolvasztjuk és összekapcsoljuk, mint a gyerekeinket: mától Misuzu és Shoto jegyben járnak. Ehhez a nagy céghez csatlakozik a Bakugou család, és együtt fogunk dolgozni egy hatalmas multi cégként, hogy milliók életét tegyük boldogabbá!
- Éljen! - állt fel a Hino család feje, aztán csatlakozott hozzájuk a Bakugou család feje és felesége is. Ezután mindannyian áldásukat fejezték ki Shotonak és Misuzunak, majd a férfiak ittak egy szaké kört. Ayamin udvariasan kínálta a mellette ülő szőke fiút. Bár eleinte rettenetesen unta a programot az ifjú, elfogadta a lánytól az italt, és az arckifejezése is megváltozott.Shoto megragadta a menyasszonya kezét, óvatosan kisomfordáltak a helységből, és a kerti tóhoz kísérte.
- Remélem nem fognak sok alkoholt fogyasztani. Az apám nem bírja, és ostoba, érzelmes történeteket fog mesélni a gyerekkorunkról.
- Pedig engem érdekelne, milyen kisfiú voltál. - nevetett rá. Az ifjú mosolyogva magához vonta. Alig hajolt közelebb már váltott is. Kicsit erősebben húzta magához, majd mélyen a szemébe nézett. A lány mindkét karját a mellkasára húzta, majd jobb kezét az álla alá csúsztatta, felhúzta és kivárt. Sötéten csillámló szemekkel csapott le az ajkára, majd percekig nem eresztette. Misuzu érezte a szaké ízét a szájában, mégsem volt keserű ez az intenzív csók...
Amint kissé alábbhagyott a sötét Shoto, felülkerekedett a normális viselkedése. Magában szégyenkezett, amiért elveszti a teste és az elméje felett az irányítást, és mélyen remélte hogy a lány nem fogja őt ezért megutálni.
Vissza sétáltak a többiekhez, és csatlakoztak a mahjong versenyhez. Shoto kemény játékot nyert meg a szőke ifjú ellen.
Az este mindhárom családnak gyümölcsöző kezdettel zárult.
YOU ARE READING
Elzárt bestia
FanfictionTodoroki Shoto Japán egyik legbefolyásosabb cégvezetőjének a fia. Élete minden mozzanata kötelező szabályok és időpontok közé van zsúfolva. A szerelem nem szerepel a tervei között, esélyt sem kapott rá. De nem is vágyik rá, sőt retteg tőle! Mert ami...