5: Utolsó

38 5 0
                                    

5: Utolsó

Kora délelőtti napsütésben ücsörögtek a cukrászda teraszán. A tengerparti kilátás mindkettejüket ámulatba ejtette, és csak pillanatokkal később szólaltak meg. Mindketten egy édes sütemény fogyasztottak, amikor a pincér meghozta a forró zöld tea lattekat.

- Milyen volt az első hét, ifjú ara? - kérdezte a világos barna hajú lány.
- Mozgalmas. - felelte kurtán Misuzu.
- Rengeteg dolgunk volt, és Shoto szinte estig a vállalatnál időzött.
- Ezek szerint meleg vacsorával vártad haza, mint a feleségek legjobbja? - mosolygott rá.
- Mondhatjuk. Annyi munka után megérdemelte, hogy gondoskodjak a vacsoráról.
- Biztosan büszke vagy, hogy értékeli. - vett a szájába egy falatot. Misuzu felemelte a forró lattet, majd belekortyolt.
- Értékeli. - felelte. Ayamin szélesen elmosolyodott.
- Pontosan értem mire célzol. - incselkedett vele, mire barátja írisze sötétbarnás lett.
- Nagyon szemtelen lettél az utóbbi időben! Ennek köze van a randihoz a Bakugo fiúval? - húzta fel a szemöldökét. A lány kissé elpirult.
- Köze van...
- Talán jól alakulnak a dolgok? - faggatta.
- Nagyon is... De neked kellene mesélned, nem kérdezgetni! Bevált a csoda ruha? - nevetett rá.
- Elő sem vettük. - intett nemet a fejével. Aztán belepirult a gondolatba, hogy szinte percei voltak csak hátra, amint Shoto hazaért. A kedvétől függően nekiesett, mindegy volt hogy vacsorát rakott e az asztalra vagy sem. Az első napokban többször is megesett, hogy sötét Shoto vetette rá magát, de aztán lecsillapodott, amint megkapta amit szeretett volna. Aztán a hét második felében már csak Shoto önmagaként is a szobába vitte, míg megesett hogy közben váltott át, és vette át a sötét Shoto az irányítást. Ettől függően sosem volt vele durva, inkább csak elképesztően szenvedélyes. Misuzu sosem hitte volna, hogy ez a csendes és nyugodt ifjú valójában ilyen érzelmeket rejteget...
Hallgatását Ayamin is szóvá tette.
- Talán rosszat kérdeztem?
- Dehogy! Csak arra gondoltam, hogy ma sobat készítek majd neki. Ehhez vásárolnom kell menni. - füllentett.

Eközben az irodában Shoto és Bakugou egy közös projektről tárgyaltak. A köztük lévő nem túl jó viszony megnehezítette a kommunikációt, de igyekeztek átlépni rajta. Végül Shoto felállt és többféle italt kéretett maguknak. Kilazította a nyakkendőjét és felemelt egy buborékos ásványvizes palackot.
- Még átgondolom a részleteket, aztán emailben elküldöm.
- Megfelel. - bólintott a másik, majd ő is elvett egy narancslevet. Így ültek pár percig. Végül a szőke megtörte a csendet.
- Köszönöm a menyasszonyodnak, hogy bemutatta a barátnőjét. Lekötelezett. - Shoto meglepődött, és udvariasan bólintott. Valójában ő sem ismerte a lányt, de amennyit hallott róla, szimpatikusnak találta.
- Mindenképpen átadom. - kortyolt bele újra az italába. Hosszú sóhajok közepette ismét munkához láttak.

Shoto fáradtan szállt ki az autóból. Nyújtózott egyet, míg a liftben utazott. A legfelső szinten kiszállt, és már előre boldog volt, hogy a szeretett nőt láthatja. Misuzu a kanapén ült, egy könyvet olvasott. Amint meglátta sietett is elé, és megölelte. Ez volt az a fogadtatás, amire vágyott. Mélyen beszippantotta a haja illatát, majd megcsókolta.
Míg levette a cipőjét és letette az aktatáskáját a lány kikészítette az ételt. A kedvenc soba-ja volt, így azonnal le is ült. Két adag után azonban elhatalmasodott rajta a fáradtság. Végül zuhanyozni indult.
A lány boldogan nézte, hogy az általa készített étel mekkora örömet okoz a párjának. Shoto minden falatot megdicsért szó nélkül, csupán az étel fogyasztásának élvezésével. Miután zuhanyozni lépett, Misuzu elmosogatott és rendet tett a konyhában.
Shoto hosszú ideig állt a forró víz alatt. A feje lassan kiürült a rengeteg információtól, amelyek nehezítették a gondolatait. Meghallotta az ajtó húzódását, majd egy puha lágy kéz érintette meg a hátát. Nem fordult meg, csupán maga felé húzta, hogy a lány átölelhesse. Csak egy fél percig tudott így állni, mert megérezte a lány meztelen melleit. Azonnal megfordult és magához vonta. Hajnalig el sem eresztette, bármennyire is fáradt volt...

Felült az ágyban. Mellette a vőlegénye éppen mélyen szuszogott, hát elslisszolt a fürdőbe, zuhanyozni és hajat mosni. Éppen kiszállt volna, amikor Shoto lépett felé, kusza szívdöglesztő fürtjeivel. Szeme sötéten csillogott, majd megragadta a karját.
- Még ne menj, zuhanyozz velem! - húzta be vissza a sötét Shoto, és türelmetlenül magáévá tette. Ismét.

*****

Hetekkel később Misuzu éppen az esküvői ruháját válogatta, amikor elmerengett egy csipkés combharisnya látványától. Ha ezt felvenné, Shoto egészen biztosan elborulna. Az elmúlt hetekben rengetegszer váltott át, de ahogy telt az idő, észrevette, hogy Shoto legtöbbször önmaga. Egyre kevesebb alkalommal fordult ez elő. Az utolsó 3 alkalomkor már csak Shoto teperte le, és bánt vele úgy ahogy neki a legjobb volt. Zavartan, kipirult arccal takarta el a száját, ahogy eszébe jutott a vőlegénye tehetsége, ebben is.

*****

Végül az esküvő előestéjén Ayaminnal készültek a nagy napra. A lány rengeteg édességet, alkoholt és tápláló ételeket hozott.
- Teljes programmal készültem, a szolid lánybúcsúdra! Esküvői horrort, vígjátékot és animéket hoztam. - pakolta ki a sok DVD filmet. Misuzu a kezébe vette a horrort.
- De ha szeretnéd, olvashatunk mangát, videojátékozhatunk vagy kivesézhetjük az új rokonaidat! - nevetett rá. A lány izgult a másnap miatt, így végül a horror és a ramen mellett döntött. Az este csúcspontja pedig a horror videojáték volt, amit felpörgettek egy kevés alkohol elfogyasztásával...

*****

A levelek színesen szállingóztak, az idő meleg és kellemes volt. Ezen az őszi napon tartották meg Misuzu és Shoto szerény esküvőjét. A tágas udvaron asztalok és székek árválkodtak, hogy a nagy násznép később befoglalhassa őket. A menyasszony és a vőlegény japán tradíciós esküvőt akart. Mindenki ehhez megfelelően készült. A rövid ceremónia után az egyesülő családok hatalmas lakodalommal és későig tartó táncos estével ünnepelte a boldog párt.

Az igazi nászéjszakán pedig Shoto önmaga volt. Minden mozdulatát uralta, és minden érzését átadta a szerelmének. A korábbi aggódása, hogy soha sem lesz boldog, mert nem lesz aki elfogadja: téves volt. Ölelte a feleségét. Tisztán és érthetően suttogta neki:

- Szeretlek...

Sötét Shoto soha többet nem tért vissza...

Sötét Shoto soha többet nem tért vissza

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Elzárt bestiaWhere stories live. Discover now