SKZ ile alışveriş
CHAN
" Buna ihtiyacımız yok, onları geri koy" tipi alışverişçi. Takip etmesi gereken bir listesi var ve yalnızca notlarında listelenenleri satın alıyor ayrıca dürtüsel para harcamalarını kontrol etmeye çalışıyor. Raftan ihtiyacınız olmayan bir şeyi almaya çalıştığınızda elini tokatlayacak ama şeker almak isteyen küçük bir çocuk gibi yalvardığında hayır diyemez. " Tamam ama sadece bu seferlik." dedi ama bir dahaki alışverişinizde bunun tekrar olacağını biliyordu.
MİNHO
"Bunu bebeklerim için alacağım.". " Bu Dori'ye yakışacak." vb mağazadaki kişi tipi. Kedileri için alışveriş çılgınlığı. Aslında umursamazsın ama makbuz hepsi pahalı diyor. Ama öte yandan, Chan gibi kendi harcamalarını sınırlamak için, " Sadece ihtiyacımız olanı almalıyız, anladın mı?" dedi ama gözlerini devirip " Evet doğru, bütçe sınırındayız ama konu kedilerine gelince yapacaksın-" diyeceksin, cümlenizi bitirmene izin vermeyecek ve çok güceneceksin. İlkelerine aykırıdır. Tatlı bir şekilde.
CHANGBİN
Gerçekten umurunda değil, " Git ne istiyorsan al, nasılsa ben ödeyeceğim." tipi. Söz konusu olduğunda şımarıksın ama kesinlikle dürtüselliğini kontrol eden sensin. Ayrıca bir süre dayanabilmeleri için pahalı şeyler satın almayı tercih ederdi.