Seks sırasında ağlamaya başladığında Skz
CHAN
Ağladığını ilk fark ettiğinde, yüzünün yan tarafını öperken, Chan paniğe kapılmadan edemedi. Hamlelerini durdurdu, kalçaları seninkilerle aynı hizada. "Bebeğim? Sorun nedir? İyi misin? Çok mu kaba davrandım?"
Derinlerde gömülü ama hareket etmeyen horozunun hissine sızlandın. "Channie durma, lütfen. Çok iyi hissettiriyor." Onu tekrar hareket ettirmek için kalçalarını onunkine bastırdın.
Acıdan değil, zevkten ağladığının farkına vardığında, Chan yardım edemedi ama biraz kafasına vurdu. "Evet?" tekrar hareket etmeye başlar ve bu sefer yüzünden akan gözyaşlarının görüntüsü onu daha da zorlaştırır.
"Gerçekten o kadar iyi hissettiriyor, ha bebeğim? Artık içinde tutamıyorsun, değil mi?"Kelimeler ağzından kaçtı ve inlemelerinin hacmi arttıkça yalnızca hızla başını sallamayı başardın.
Chan, senin onun etrafında kenetlendiğin hissiyle inlemeye dönüşen küçük bir eğlence uğultusu çıkardı. "En azından bir iş yaptığımı biliyorum."
MİNHO
Minho o gece üçüncü kez amından ağzını çekerken, gözlerinde biriken yaşların kaçmasına engel olamadın.
"Ah, tatlım," diye alaycı bir şekilde yüzünü buruşturdu. "Neden gözyaşları?" klitorisini nazikçe ovmaya başladı ve bu his seni daha çok ağlattı.
"Lütfen, Min, lütfen. Çok fena gelmek istiyorum." senin aciz, uyanmış bedenine merhamet edeceğini umarak burnunu çektin.
İç uyluklarına ıslak öpücükler bırakırken düşünerek mırıldandı. "Sanırım bu gece biraz kaba davrandım, değil mi?"
Sadece küçük bir burun çekmeyi başarabilirsin. "sadece senin için gelmek istiyorum."
Dizinin yanında son bir öpücükle Minho, ona en çok ihtiyaç duyduğun yere geri döndü. "Tamam bebeğim, ne zaman istersen gelebilirsin."
CHANGBİN
İlişkinizde bir sonraki adımı atmadan önce, erkek arkadaşınla oturdun ve özellikle kendini iyi hissettiğinde, genellikle ağlamaktan kaynaklanan, seks sırasında bazen biraz bunaldığını açıkladın.
Bu yüzden daha sonra, Changbin seni kıçına yatırdığında, senden gelen hafif burun çekme ve gözyaşlarından başlayan ıslak nokta sadece onun seni daha çok becermek istemesine neden oldu.
Öyle yaptı da.
"Evet tatlım?" nefes nefese omurgandan boynuna kadar öpücükler kondurmak için eğildi. Yumuşak dudaklarının yanağına dokunması, seni sımsıkı tutması ve çok iyi sikişmesiyle birleşince sadece daha çok ağlamana neden oldu. "Kendini ne yapacağını bilemeyecek kadar iyi hissediyorsun, değil mi?"
"Binnie, binnie, binnie," diye söyleyebileceğin tek şey onun adıydı.
"Sorun değil y/n," kalçalarını tutuşu sıkılaştı. "Buradayım güzel kızım."
HYUNJİN
"Hyunjin", sen geldikten sonra bile parmaklarını amına sokup çıkarmaya devam ederken sızlanmadan edemedin.
Beline sardığı kol, eli göğsünü kavrayıp yoğurana kadar vücudunu yukarı doğru sürükledi. Hyunjin göğsünü sırtına sıkıca bastırana kadar öne eğildi. "Sorun ne tatlı şey?"