Onlarla fotoğraf çekimi yapmanıza SKZ'in tepkisi
( Biraz smut vardır!)
BANG CHAN
Chan, iki nedenden dolayı senin yanında modellik yapabilmek için çok mutlu olurdu. Bir, seni dünyaya onun gibi gösterebilsin diye, ve iki, bütün gün fotoğraflara bakabilsin diye. İkiniz modelliğe yabancı değildiniz ama özellikle tarzlarınız farklı olduğu için birlikte modellik yapmak farklı hissettiriyordu. İkiniz ne olursa olsun yeni seçenekleri keşfetmek için heyecanlıydınız. Parti temalıydı ve seni boynuna dolanan ve sırtını teşhir edilecek şekilde kısa, ışıltılı bir elbisenin içine yerleştirdiler. Chan'ın seni gördüğünde sertleştiğini hissettiğini söylemek yetersiz kalıyordu ama seni eve götürüp o elbiseyi çıkarabilmek için bu işi bitirmek için elinden gelenin en iyisini yapması gerekiyordu.
Çekimle ilgili her şey mükemmeldi. Aydınlatma, kıyafetler ve görüntüler çok güzel çıktı. Siz ikinizin fotoğraflarına hayran olmaktan başka bir şey istemezken, Chan'ın küçük bir sorunu varmış gibi görünüyordu ki bu sen de fark etmedin. Bununla biraz eğlenecektin ve bu, nihai sonuçtan pek de memnun kalmadığın için birkaç çekim daha yapmayı önererek onu kızdırmayı da içeriyordu. Chan'ın bu kadar azgın olmadan ve onun altında seni mahvetmeyi istemeden bir gün bile geçiremezdin. Özellikle sırtını, gerçekten sert olduğunu hissettiğin ön kısmına karşı aynı hizaya getirdiğinde, yorulduğunu biliyordun. İkiniz eve gelene kadar onun için uzun bir gün olacaktı, ama buna dayanabileceğini biliyordun.
LEE MİNHO
Yeterince komik, Minho senin bu alanda ondan daha fazla deneyime sahip olduğunu bildiği için sana modellik yapmak konusunda gergindi. Tek istediği sana gösteriş yapmak ve onun çaylak bir model olmadığını bildiğinden emin olmaktı. Bunu sana söylemese bile biliyordun ama stilistinin senin için seçtiği kıyafetle dikkatini dağıtmayı başardın. Minho klasik bir takım elbise giymiş, sen ise iki parçalı şampanya renginde orta drift ve tonlu mideni öne çıkaran bir elbise giymişti. Ne kadar çarpıcı göründüğünü gördükten sonra kesinlikle şaşırdı. O kadar sessizdi ki, çekim başlamadan önce onunla sohbet etmek zordu. Daha önce sahip olduğu sinirler, kıyafetini inceledikten sonra artık kirli düşüncelerle yer değiştirdi.
Klasik temalı çekim sorunsuz gidecekti, ancak Minho'nun büyüyen gafının resimlerde gösterilmesini istemediği için kıyafetini birkaç kez ayarlaması gerekecekti. Neyse ki, çekim çabucak gitti ve seninle soyunma odanda buluşacak, seni kıyafetin içinde ve dışında görmek istedi. Elbiseyi vücudundan çıkarması uzun sürmez ve sadece onun için giydiğin iç çamaşırı takımına şaşırır. Özellikle Minho'nun menajeri tarafından bir sonraki programı hakkında bilgilendirildikten sonra bu tam bir işkenceydi. Siz ikiniz bu gece eve döndüğünüzde başladığı işi bitirmeye söz verirdi.
SEO CHANGBİN
Zavallı çocuk seninle bir fotoğraf çekimi yapmak zorunda kalırsa biraz gergin olurdu, çünkü senin yanında nasıl göründüğü konusunda her zaman güvensizdi. Hayranların sözlerini her zaman kalpten aldı ve bu gibi durumlardan kaçınmasına neden oldu. Yine de, ikinizin mayo koleksiyonu için çekim yaptığınızı düşünürsek, Changbin'in seninle birlikte olmak konusunda biraz daha iyi hissetmesine yardımcı oldu. Son zamanlarda, çok fazla çalışmaya başladı ve vücudu hakkında daha güvende hissetmesini sağladı. Ancak Changbin son derece açık bir bikiniyle dışarı çıktığını gördüğünde, güzelliğini görünce ağzının kocaman açıldığını hissetti. Ne kadar çarpıcı olduğunu, sana sahip olduğu için çok şanslı olduğunu düşünmeden edemedi. Erkek arkadaşınla fotoğraf çekimi yapmak kesinlikle garip hissettirdi, ama aynı zamanda uzun vadede gerçekten değer vereceğin bir şeydi.