Çekici buldukları şeyler
Chan - gülümsediğinde
Chan ona gülümsediğin anda aşık oldu. Her zaman saklamak isteyeceği bir hazine ve her zaman görmek isteyeceği bir manzara gibidir. Yüzündeki o güzel gülümsemeyi görmek için her şeyi yapardı. Dişlerinin dudaklarının arasından bakma şekli ya da basit bir gülümseme bile olsa kalbi rahat edemez. Senden bir gülümseme kesinlikle gününü aydınlatacak. Saçını kulaklarının arkasına sıkıştırmak ya da dudaklarını fazla yemekten silmek gibi küçük şeyler yaparak, onlara bir gülümseme sürünür ve karşılığında kıkırdamasına neden olur. Bir iltifat, seni o tatlı jesti, Chan'ın seni gülümsetmek için aklında olan her şeyi göstermeye teşvik edecek.
"Biliyor musun," dedi. "Ne?" diye sordun, küçük kutudan bir peçete alarak. "Gülünce parlıyorsun," dedi, karşılığında telaşlanmana neden oldu.
Lee Know - araba kullanırken
Sürücü sınavını geçtin ve yakın zamanda ehliyetini aldın. Sabrını sana araba kullanmayı öğretmekten alıkoymayı başaran Minho sayesinde her şeye değdi. Ortak dairenize girdiğin anda heyecan içinde çığlık atarken mutluydu ve seni ödüllendirmek için arabasını sürmene izin vermeye karar verdi. Onun için çok sıra dışıydı ama iyi bir iş çıkaracağına söz vermiştin. Sen hala pratik yaparken bile, hızını artırdığın ve yoldaki bazı arabaların yanından geçtiğin, hatta onun üstü açık arabasını kullandığında direksiyonla oynayıp tavanı bagaja geri koyduğun düşüncesini bile ateşli buluyor. Seni ne kadar iyi eğittiğini görünce sadece bir sırıtış yüzünü sıvazlayabilirdi. Erkek arkadaşın sadece yolcu koltuğunda rahatlayabilirdi.
Changbin - esneme ( hareketleri ) yaparken
Son birkaç gündür iş senin ve Changbin için zor oldu - gece geç saatlerde eve geliyor ve sonunda seni dizüstü bilgisayarda bir şeyler üzerinde çalışırken koltuğunda birkaç esneme hareketi yaparken görüyor. En yaygın uygulamalardan biri, kolların yukarı bakacak şekilde sırtını düzleştirmek ve boyun egzersizi için başınızı bir yandan diğer yana yatırmaktır. Kollarını beline dolayamadan, yanağını öpmeden önce dudaklarında bir sırıtış beliriyor, her seferinde seni şaşırtıyor. "Sakin ol aşkım," diye fısıldadı ve omuzlarına masaj yapmaya başladı. "Gererken çok iyi görünüyorsun," diye kıkırdadı ve kızardıktan birkaç saniye sonra senin tarafından kucaklandı.