SKZ ile İlk Kez (+18)
CHAN - İlk kez oral (alma)
" İyi misin?"
Chan'ın, sanki kalçalarının arasında boğulmamış gibi bunu sorduğu üçüncü ya da dördüncü kez, sayamıyor olmalısın. Duygu yabancı, kollarının dizlerini saran koruyucu çekimi rahatlatıcı. Daha çok bir iniltiye benzeyen bir şekilde devam etmek için çaba sarf ederek başını salladın.
Bacakların, önce gevşek, sonra daha sıkı, Chan'ın ıslak dilinin iç uyluğunun derisine doğru sürüklendiği kararlı bir şekilde uyum içinde, onun omuzlarının üzerine dökülüyor. Dokunulabileceğini bilmediğin noktalara karşı kasını çalıştırıyor, aşırı hızda hassasiyet.
"İşte bu. Çok iyisin." Amcığından uzaklaştığında bunu hafif bir patlamayla yapar, bu övgüleri mırıldanır, o kadar yumuşak ki neredeyse fark etmez, geç öğleden sonra bir tür altın parıltıyla mırıldanır. Ne zaman dursa, kalbin de durmuş, uzuvların zayıf, dilin kurşunlanmış gibi geliyor.
Chan'ın bacakların arasında öpüştüğü yerdeki donuk, aralıksız ağrı dayanılmaz, o kadar ki ona kapılırsın. Onu hazırlıksız yakalar, güldürür. Kıkırdamasından çıkan hava, omurgandan aşağı bir ürperti gönderiyor.
Daha fazla uyarılma çabanı görmezden gelerek, seni onun için açık tutan kollarıyla, uyluklarına yavaş öpücükler vermeye geri döner. "Yavaştan gideceğim, tamam mı bebeğim?" bir iç çekiş, "Seninle ilgileneceğim. İzin ver bana."
Dizlerin titriyor, senin tutuşunu yeniden ayarlıyor, tekrar yere yığılırken çabalarını yeniliyor.
MİNHO - İlk kez oral ( verme)
Karşıtlık, Minho'nun bir eliyle saçını yüzünden ne kadar tatlı bir şekilde ittiği, diğeriyle elini tutması, başparmağıyla saçının arkasına daireler çizmesi ve kalçalarını istemsizce ağzınıza doğru, agresif bir şekilde diline doğru sarmasıdır.
Birbirine kenetlenmiş parmaklarınız sımsıkı kenetlenmiş ve dudaklarının sikinin ucunu öptüğü hissine daha da sıkı sarılmış durumda. Deneysel yalayan küçük yavru kedi, tüm vücudunu geriye doğru atan bir inilti ile karşılanır, uylukları omuzlarına aynı hizada kenetlenir.
Minho'nun senin için savunmasız olması, üstünlüğü tercih etmeye bu kadar istekli görmek çok sık olmuyor. Seninle alay eden o, senden uzaklaşmadan önce dili seni çok yaklaştırıyor.
Kalçalarını tuttuğunda, normalde olacağından daha sert bir şekilde titremesinde bir heyecan var. Onu ağzına soktuğunda, dilin sikinin başında dönerken, kendini dudaklarının ıslak emmesine daha da iterek dolar.
"Siktir! Üzgünüm," diye inledi Minho, sesi kesinlikle özür dilemezdi. Onu daha derine yutmasaydın, sikinin seğirdiğini hissetmeseydin, başka bir derin, titreşen inilti ile ödüllendirilmeseydin, gülümserdin. "Bunda çok iyisin, nasıl ilk seferin? Kahretsin, ben zaten çok yakınım."
CHANGBİN - İlk kez birlikte seks yapmak
Daha önce başka erkeklerle çıktın ama Changbin gibisi yok.
Sert erkeksi görünümüne rağmen biraz eski kafalıdır, kapıları açar, çantanızı tutar, üçüncü randevunuzdan sonra ilk öpücüğünüzle vakit geçirir, utanarak yapabilir mi diye sorar. Sana onun için önemli olduğunuzu söyleyen bu küçük jestlerdir, o hiçbir şey söylemese bile, kelimeleri bulmaya çalışırken yanakları kızarır.