4

887 75 124
                                    

Medyadaki şarkıyı dinleyip okuyun guzel oluuo

Sunghoon o adamı vurdu. Etrafta kimse kalmamıştı, sanırım herkes tek tek ölmüştü heryer kan göletiydi.

Yavaşça geriye doğru düşecekken arkadan Sunghoon gelip beni sımsıkı tuttu.

Sunghoon:
sunoo...

Acı ile buruşturdum yüzümü

Sunghoon′un dizlerinde yere çökerken Sunghoon gözlerimin içine bakarak ağlıyordu (Hastaneye götürsene mal ağliycana)

Ağzım kan dolarken, Sunghoon′a bakarak ağzımdan nefes vererek acıyla tebessüm ettim.

Sunoo:
K-kurtulacaksın e-en azından..

Sunghoon:
N-ne?

Sunoo:
Benden..

Sunghoon gözlerini bastırark derim bir nefes alıp ağlamaya başladı. En son sesini toparlayım ağlamaklı sesiyle konuşmaya başladı.

Sunghoon:
Aşığım sana güzel çocuk.. Bırakma kendini, diğerleri gibi olalım bizde.. Hatta hepsinden çok daha iyi o-olalım...

Benim gözlerim kapanırken hızla beni kucağına alıp arabaya bindirdi.

Gerisi karanlıktı..

Gözlerimi yorgunca açıp etrafa bakarken Sunghoon′u gördüm tam yanımda, kolumda serum ve karnımda sargı bezleri ile yatakta Sunghoon′u izliyordum. Dileğim gerçek olmuştu..

Çift yatağında birlikte uyuyorduk.. Ama o kadar mükemmel bir his değilmiş. Senden nefret eden, varlığından bile rahatsız olan biriyle zorlaymış gibi aynı yatakta uyumak..

Ben Sunghoon′u izlerken o bir anda derin siyah gözlerini açtı. Bir anda gözlerinde kayboldum sanki.. Ama Sunghoon′a bakmak kalbimi sızlatıyordu içerden. Doğrulmaya çalıştım, Sunghoon′da bir anda kalkıp bana baktı.

Sunghoon:
Sunoo.. uyandın, Ah tanrım şükürler olsun.

Diyerek bir anda bana sarıldı, sanki kokumu içine çekiyordu.

Sunoo:
Öğrendin mi?..

Sunghoon:
Neyi?

Anlamaya çalışarak ona baktım. Ne yani tümörü öğrenmemiş miydi?

Sunoo:
Doktor ne dedi?

Sunghoon:
Kurşunları çıkardı sadece. Sen, iyisin değil mi?..

Sunoo:
...

Sunoo:
İyiyim.

Ama Sunghoon′a bakmak canımı acıtıyordu. O sözleri kazınmıştı kalbime, ona her bakışımda daha çok aşık olurken onun benden nefret ettiği gerçeği kalbimi paramparça ediyordu.

Ona mesafeli olmaya çalışıyordum. Ayrılmamız gerekti. Herkesten ayrılmak istiyordum. Şimdiye kadar almamıştım bir şeyden zevk. Arkadaşlarımla mutluca oynamamıştım. Ailemin sevgisini hissedememiştim, Sadece kardeşlerim ve o çocuk vardı hayatıma fark katan..

Vücudumun zayıflayışını o kadar iyi hissediyordum ki..

Sunghoon:
Sunoo, sen neyi öğrendin mi diyordun?

Sunoo:
Hiç. Önemi yok.

Sunghoon:
Neden böyle mesafelisin...

Başını eğdi, o geceyi haturlamıştı sanırsam.

Sunoo:
Böylesi daha iyi, ikimiz için de.

Sunghoon:
O gece... Seni çok kırdım biliyorum..

Sunoo:
Ayrılalım.

Ağlamaklı çıkmıştı sesim

Sunghoon:
Ne? Saçmalamayı bırak Sunoo.

Sunoo:
İlk ve son aşkından bahsetmiştin. Git ona ayrılalım, dayanamıyorum ben artık böyle.

Sunghoon acı ile bana baktı.

Sunghoon:
Başkasına aşıksın değil mi?..

Acı ile Sunghoon′a baktım. Sana aşığım Sunghoon.. başkasına değil. Sen ne kadar nefret etsende..

Sadece gözlerine baktım.

Sunghoon:
Biliyordum...

Gözleri dolarken yavaşca iç çekti.

Sunghoon:
Ben.. seni istemediğin bir evliliğe zorlayamam.

Derince iç çektikten sonra Sunghoon′un gözlerine derince baktım.

Sesim iyice titreyerek ağlamaklı çıkarken.

Sunoo:
Sevdiğim adamın her gün bana nefretle bakan gözlerine aşkla bakmaya dayanamıyorum artık..

Gözlerim taşmaya başlarken

Sunoo:
Aşığım işte sana zaten anlamış olman gerikirdi! Birde ağzımdan duy! Umrunda bile olmayacak biliyorum. Sana aşık olmamın bedelini ödüyorum ben! Ama sen, varlığından bile nefret duyduğun birine aşık olamassın. Bitirelim.

Sunghoon simsiyah gözleriyle bana öyle bir bakıyordu ki.

Yanıma yaklaştı

Sunghoon:
Ne yapmamı istiyorsun?

Sunoo:
İstediğini. Artık beni ilgilendirmez, aşık olduğun o çocuğa git işte..

Sunghoon:
O çocuklayım zaten..

Başımı kaldırıp Sunghoon′a baktım. Yüzlerimiz çok yakındı nefeslerimiz birbirine deyiyordu.

Sunghoon:
İstediğini yap demiştin değil mi?

Dedi dudaklarıma ve gözlerime bakarken.

Sunoo:
Ne yapıyorsun?

Sunghoon:
İstediğimi.

Diyip yapışmıştı dudaklarıma.

O an öyle bir fırtına esti ki içime. Aşık olduğum adam beni öpmüştü, üstelik kendi isteğiyle.

Dışardayım ama genede yb yazıp atıyorum kıymetimi bilin😔

Yarın okul var diye ard arda bölüm atıyorum çünkü okul açılınca çok yazmaya zamanım kalmıycak

Yanlış kelimeler varsa kusura bakmayın ani attım kontrol etmeye üşeniyorum

beside me  'SunSunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin