Reggel felkeltem, szokásosan elvégeztem a reggeli rutinom, és lementem reggelit csinálni. Elindultam fel szolni az alvó bátyámnak, hogy reggeli, de beértem és nem volt sehol.
-BAJII!!-Kiabáltam hátha a házban van.
Hallotam ahogyan valaki kinyitja az ajtót és bejön. Lefutottam, azt gondoltam Baji az..De nem.
Mikey volt az.
-Ohayo y/n- Köszönt Mikey
-Szia Mikey, nem tudod hol van a lökött bátyám? - kérdeztem
- Öhm, kint bütyköli a motrot
-Áh, oké, kérsz reggelit? Gofrit csináltam
-Igen, imádoooom a gofrit. -Mondta izgatottan
Reggeliztünk, mire elkezdtem mosogatni hát persze, hogy akkor jön be kajálni, mi máskor.
-Kerestelek - Mondtam Bajinak
-Ja oké, motrot szereltem Mikeyval csak aztán eltünt. - Oi Mikey hát itt vagy.
-Aha, bejött reggelizni amire te nem voltál képes, na mindegy, kaja a pulton ha ettél mosogass el, én megyek suliba, hello!
-Várj!
-Hmm?
-Elkisérlek, ugyis arra van dolgom.. - Mondta a szőke vörös fejjel.
-O-oké gyere nyugodtan-Mosolyogtam rá
-Szia Bajiii -Orditottam neki át
-Sziasztok
Félúton voltunk már de nem értettem miért nem szól hozzám, tegnap óta ismerem de akkor is beszélhetne baszki. Odaértünk a sulihoz és én indultam volna be
-Szia Mikey
-Szia y/n...........-Várj - és ezzel még a kezem is megfogta mire megáltam és megfordultam.
-Miaz Mikey, baj van?
-N-nem...Izé.....Csak várj meg kérlek itt mikor kijössz oké? Hazakisérlek majd..
-O-oké megvárlak. Na sziaaaa
-Szia y/n-chan
Elindultam , beértem a terembe és leülltem a helyemre. Elkezdődött az óra, egész órán azon gondolkodtam : "Miért ilyen kedves? Miért kisérget? MIÉRT HIVOTT Y/N-CHANAK?" Na igen, ezeken gondolkodtam egééész nap. De végre kész lett a suli, kimentem a kapuhoz és Mikeyt vártam.
-Oh, kit látnak szemeim y/n Keisuke.
-Mit akarsz Hanma? -Kérdeztem szemforgatással
-Eljönnél velem ?
-Hova?
-A Valhallába hova máshova?
-Nem, kösz kihagynám, találkozóm van
-Nem velem van?
-Kérsz egy öklöst te zsiráf?
-Bevadult a kis Keisuke?
-Be, és mivan akkor megütsz egy lányt?
-Meny a francba y/n. - Ezzel el is ment.
Már egy órája vártam Mikeyre...Sötétedett igy inkább elindultam. Közben hallotam, hogy valaki mögöttem jön, egyszer csak megfogta a vállam, azzal a lendülettel a másik karommal leütöttem, aztán megláttam, hogy Mikey az.
-Jézusom, neharagudj Mikey, azt hittem megint Hanma az.
-Hanma? Miért Hanma?
-Odjött hozzám amikor várt rám és el akart vinni a Valhallába.
-Majd lerendezem
-Mii? Nem kell, megoldottam.
-Jolvan.........Izé figyelj..
-Hmmm?
-Volna kedved holnap nálam vacsorázni?Csak mi ketten lennénk..
-Igen, persze, hogy van
-Szuper, akkor majd elmegyek érted 7re oké?
-Rendben - és elmosolyodtam.
Lassan a házunkhoz értünk, megkérdeztem szeretne e nálunk vacsorázni, de nemet mondott mert segiteni kell Emmának. Elköszöntünk egymástól és bementem.
-Hol voltál eddig? - Kérdezte Baji
-Suliban, aztán hazajöttem Mikeyval, de a mégnagyobb kérdés, hogy nézel te ki? Kék haj? Viccelsz ugye? - Ezt egy hatalmas nevetés követte.
-Igen, bár elrontottam, megoldod nekem? - Könyörgött a kék hajú idióta
-Hát persze, gyere a fürdőbe.
-Ezaz
Megoldottam a bátyám haját, megvacsoráztunk és mentem fel lefeküdni.Nagyon várom már a holnapot, ahj, nekem is el kellene majd hivnom.