Ez a 9hónap, rohadt hosszan telt el. Kiderült kisfiunk lesz. Nagyon nehéz volt, tulságossan dolgoztak bennem a hormonok, vagy egyfolytában sirtam, vagy nevettem, de legfőképp rohadt sokat ettem furi dolgokat, mondjuk mint a bébi ubi egy kis eurókrémmel. Tudom...Tudom... fura..
De ez a 9hónap egyben csodálatos is volt. A baba első sziverését hallani, megérezni az első rugásokat, ultrahangon figyelni ahogyan a pici testével mozog, hidjétek el csodálatos és hihetetlen dolog. Persze Mikey mindenben segitett, törődött velem, és szeretett a terheségem alatt is. De egyszer csak elfojt a magzat viz..
-Mikey....Szivem....Mennünk kell a korházba...-Mondtam fura hangon
-Mi? MIIIIIIIIIIIIII? ELFOJT?? JÉZUSOM.....V-Á-RJ.. HOZOM A TÁSKÁT....(Idehozta..) Gyere segitek.-mondta féltő és megijdt hangon.
Time skip..Odaértünk a korházba, azonnal kaptam gyógyszereket, hogy könyebbek legyenek az összehuzódásaim..Egy bő 3óra mulva elkezdődött a szülés. Bevittek egy műtőbe, és fájdalomcsillapitót kaptam, közben Bajiék is megjöttek, (nekik 1hónapja lett meg a kisbabájuk), mindenki ott volt velem, igy nem féltem.
Time skip..
-Tessék hölgyem, itt a kisfia.- nyujtotta át az orvos a kisbabánkat
-Uristen de gyönyörű-mondtam pityeregve
-Igen az, nézd azokat a kis kezecskéket, hát nem angyali?
-Ó dehogynem
-Mi lessz a neve?-kérdezte a nagybátya
-Akeno, Akeno Sanjiro-Mondtuk egyszerre Mikeyval.
-Csodálatos név neki. Mindkettőtökre ugyan ugy hasonlit.
Egy 10perc mulva bejött az orvos..
-Kérem aki nem szülő, fáradjon ki a várószobába.-utasitotta őket az orvos
-Minden rendben? -rémült meg Mikey
-Minden a legnagyobb rendben. 2hét mulva hazamehetnek, addig vizsgálni fogjuk a kissrácot.
-Rendben. -mosolyogtam az orvosra.
-A neve?
-Akeno Sanjiro
-Csodálatos név, beirom a papirjaiba.
Nagyon örülök a kis Akeno-nak, annyira csodálatos, és már egy család vagyunk, alig várom hogy hazavihessük.
Time skipp..
Minden vizsgálattal kész lettek arra a 2hétre, igy hazamehettünk.
-Itt is van az uj otthonod Akeno!-mutattam be neki a házat.
Egy WELCOME HOME AKENO!<3 -Felirat volt a szobájában, és csodálatossan ki volt diszelve
-Kitettél magadért kedvesem- adtam neki egy csókot
-Köszönöm.
To be continue...