A randi.. ( I. )

156 8 0
                                    

Elkezdett csörögni az a nyamvatt ébresztő óra 7órakkor. 
-MI A FENE . -Ezzel a lendülettel ki is nyitottam az ablakom (ágyam felettit), és kidoptam az ébresztőórám. És persze, hogy pont akkor jön be a kedves bátyám.
-Y/n mi a fenét csinálsz? Miért dobtad ki az órát?!
-Mert csörgött ilyenkor, ILYENKOR BASZUS 
-Jó, jó oké értem. Inkább hagylak, csinálok reggelit.
Nagy nehezen feltápászkodtam, és felöltöztem, elrendeztem magam és lementem reggelizni. A bátyámmal megreggeliztünk, és én ugy gondoltam megnézek egy jó kis filmet. Lehuppantam a kanpénkra és bekpcsoltam a tv-t. Baji csatlakozott.
-Figyelj...Baji.. Ma nem leszek itthon este, lehet este haza se jövök nem tudom..
-Miért? Hol leszel?
-Mikey elhivott hozzájuk vacsorázni, és el is jön értem ma 7re.
-Öhm mi? ....VÁRJ MIVAN? Te meg Mikey? Szivatsz mi?
-Nem, nem szivatlak..
-NAJO EZT MEGÜNEPELJÜK. -És nyomott egy cupanós puszit a homlokomra és szétölelt.
-Jolvan, jolvan nem kapok le-ve...gót Bajiii
-Jaj tényleg bocsiii-Nevette el magát
A film után simán csak felmentem a szobámba tanulni meg olvasgatni. Egyszercsak fellpityent a telefonom : Sano Manjirotól új üzente érkezett! Megnyitottam
- Szia y/n-chan. Miujság? Várod a maestét?
-Szia Mikey, tanulgattam. Igen már nagyon várom.
-Akkor jolvan, hagylak is 7re ott leszek :)<33
-Rendiii<333
És ezzel vége is lett a beszélgetésünknek. Én tovább tanultam, és mikor megnéztem az órám, már 5óra volt, szóval elkezdtem készülődni. Elmentem lefürödni hajat mostam, sminkeltem, és kiválasztottam egy baromi jó szetett.Mire mindennel kész lettem 6:40körül lehetett, szóval lementem a nappaliba Bajihoz.
-Azta rohadt y/n, te irtó hól nézel ki! Biztos hogy te vagy az aki itthagyott délelőtt?
-Köszönöm -Fejbeütöttem a beszólásán
-Mikor mész? Áthivnám Chifuyut.
-Már itt kéne lennie 6:59 van. 
-Biztos mindjárt itt lesz nyugii 
Valaki kopogott
-NYITOOM-Ordibáltam ki
-Szia y/n, ez a tiéd. -És hozzámnyujtott egy csokor gyönyörű virágot.
-Szia Mikey, azta te aztán pontos vagy. Azta ez gyönyörű, várj vázába teszem, addig gyere be.
Be is jött, odament addig Bajihoz még én elmentem vázáért.
-Na kész vagyok
-Mehetünk?
-Uhum
Elindultunk Mikeyékhoz. Kinyitotta előttem az ajtót és levette a kabátom. 
-Mikey ez csodálatos, nagyon szépen feldiszitetted a házat.
-Te a legjobbat érdemled y/n chan.
Ezen kicsit elpirultam, odavezetett az asztalhoz, amin nagyon finomnak kinéző hús volt, salátával és külömböző ételekkel. Elkezdtünk enni.
-Ez nagyon finom lett.
-Köszönöm, Emma kicsit beesegitett. De elment valahova valami barátnőjével.
-Értem
Beszélgettünk, mikor befejeztük az evést akkor öszeszedtem a tányérokat és elkezdtem mosogatni.Érezdtem, ahogyan a kis szőke mögémlopózkodik és ezután átölel hátulról, és a fejét a vállamra hajtotta ( mivel azért kisebb vagyok mint ő xd).
-Ahj bármeddig elnéznélek igy téged y/n chan
-Naaa tudnék bármeddig mosogatni halóóó. - és egy kis mosogatószeres bubikat tettem az orra hegyére. Befejeztük/tem a mosogatást és felajánlotta, hogy aludjak ott, ne menyek haza ilyen későn. Belementem.
-Megnézünk egy filmet?
-Uhuuum menyünk.
Elkezdtünk filmet nézni de az elejét én néztem mert Mikey elment chipsért. Leült mellém és a fejét a hasamra  hajtotta, a combomon pedig a kezét pihentette.
-Kényelmes vagyok Mikey?-Kérdeztem nevetve
-Nagyon is..(ásit egyet)...Mint egy párna, csak sokkal cukibb és sexybb, . Mondta egy perverz mosoly keretében.
-Jaj már
Befejeztük a filmet Mikey sikeresen bealudt, mozogni nem tudtam, mert egy nagy cuki kismalac rajtam feküdt, szóval igen. Elaludtam. 

Mikey x y/nWhere stories live. Discover now