✿1✿Gecenin eşsizliği✿

632 28 37
                                    

*yazar*

Naruto havanın karardığını bile fark etmemişti, daha yeni antrenman bitmişti ve evine yol alıyordu. Ama gölgelerde onu birilerinin takip ettiğini bile bilmiyordu, fark etmemişti dalgınlıktan dolayı.

Sonra arkasından bir koşma sesi duyuldu , Naruto kafasına sert bir darbe aldı. Arkasına baktığında hertarafı simsiyah olan adamlar vardı, muhtemelen kimliklerinin gizlenmesi için böyle giyinmislerdi.

Naruto başında bir sıvı hissetti..bu gelen kan dı! Naruto'nun kafası deliler gibi ağrımaya başlamıştı, gücünü toparlayamiyordu daha yeni çok sıkı bir antrenmandan çıkmıştı.

Hemen elini kafasına koydu, kaçsam mı ? Kaçmasam mı? Diye düşünüyordu. Sonra yere düştü, hiç gücünün olamadığını fark etti. Ayağa kalkmaya çalıştı ama onuda yapamadı, aldığı darbe çok sertti, Naruto ne yapacağını bilmiyordu, endişeliydi..

Sonra arkasından bir ses duydu....bu...bu Sasuke'nin sesiydi, Naruto şaşırmıştı, ne diyeceğini bilmiyordu.

*Naruto*: S-sasuke.. SENİN BURDA NE İŞİN VAR, BENİMİ TAKİP EDİYORDUN YOKSA!

*Sasuke*:Bunu sonra konuşuruz, şimdi sırası değil.

*Naruto*: A-AMA!

*Sasuke*: SONRA KONUŞACAĞIZ DEDİM!

**Naruto şaşırı ve birazcıkta korkar**

*Naruto*: T-tamam...

**Sasuke düşmanlara hafif aşşalayıcı bir gülüş atar**

*yazar*

Sasuke düşmanları çok kısa bir sürede alt eder, düşmanların 1 tanesi ondan sıvışabilmiştir ama sasuke bunu fark eder tam sasuke onun peşinden giderken naruto çok fena bir şekilde öksürür, ve sasuke'de hemen yanına koşar.

*Sasuke*: Naruto! İyi misin ?

*Naruto*: (öksürür) s-sence iyi gibimi görünüyorum (tekrar öksürür ama daha şiddetli bir şekilde)

*Sasuke*: Tamam daha fazla konuşma, seni eve götüreceğim.

*Naruto*: H-HAYIR DEDIM SANA IHTIYACIM YOK(Öksürür)

*Sasuke*: Sus Naruto, daha fazla konuşma dedim! Karar verildi.

**Naruto kızgın ama sevimli duran bir bakış atar**

*sasuke*: (içimden) onu kızdırmayı seviyorum...kızınca çok tatlı oluyor...

**Sasuke hafif bir tebessüm atar**

*Naruto*: Hey!! Bana mı gülüyorsun sen öyle ?!

*Sasuke*: H-hayır tabikide! Ç-Çok fazla konuştuk artık seni eve götüreyim.

*Naruto*: kendimde gidebilirdim...

*Sasuke*: Daha fazla konuşmanın anlamı yok.

**Sasuke Naruto'yu kucağına alır**

**Naruto kızarır**

*Naruto*: H-HEY N-APIYORSUN SASUKE!!!

*Sasuke*: Aptal mısın Naruto.

*Naruto*: Hey!Sasukeee!!

*Sasuke*: Pff tamam artık konuşma iyice kötüleşeceksin.

*Naruto*: Pfff

**Sasuke çatıların üstünden giderken hep Naruto'ya bakar**

*yazar*

Sasuke çatıların üstüne giderken hep narutoya bakar, gözlerini ondan alamaz hale gelir ve az kalsın bir güneş enerjisine çarpıyorlardı.

*Naruto*: HEYYY!!! SASUKE DAHA DİKKATLİ OL AZ KALSIN GÜNEŞ ENERJİSİNE ÇARPIYORDUK !!!!!!

*Sasuke*: O kadar güzelsin ki gözlerimi üstünden alamadım o yüzden az kalsın böyle oluyordu Naruto üzgünüm.

**Naruto kızarır**

*Naruto*: n-neyse...

**Sasuke Naruto'ya bir tebessüm atar**

**Gecenin eşsiz güzelliğinde eve vardılar**

*yazar*
Sakura evde otururken çatıdan bir ses geldiğini fark eder, hemen bahçeye çıkar ve bide ne görsün Aşık olduğu çocuğun kucağında neredeyse hiç sevmediği takım arkadaşı. Sakura bunu görünce deliye döner ve bahçeyi kaplayan taşlara bir yumruk atar.

*Sakura*: (kızgın bir şekilde) Yarın okulda görüşürüz Naruto.

*yazar*
Sakura bu olayı tüm kızlara anlatır ,kızlar Naruto'ya kin beslemeye başlar ama Hinata sadece üzülür.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu kadar yeterli huhhhhh yoruldum TwT

~Bir Aşk Hikâyesi~ Sasuke x Naruto(sasunaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin