✧5✧Haber✧

348 14 17
                                    

Sasuke•°(Pff çok sikici bir gün... Narutoyuda evine bıraktım, artık canım dahada sıkkın..)

**Sasuke'nin kapısı çalar**

Sasuke•°(bu saatte kim kapıma vuruyor böyle..?)

**Sasuke alt kata iner ve kapıyı açar

Sasuke= Sakura...burda ne işin var bu saatte ?

Sakura= Hmm Sasuke-Kun seni gördüğüm çok iyi oldu iki gündür yoksun bende senin için endişelendim

Sasuke= Tamam sakura..daha diyecek birşeyin yoksa git.

Sakura= AAA!! bide sana kakashi senseiden bı mesaj getirdim Sasuke-Kun

Sasuke= Mesaj nedir?

Sakura= Kakashi sensei bana sasuke ve Narutoya haber ver yarın A sınıfı bir görevimiz var bu yüzden bizi köyün çıkışına gelmelerini söyledi ve ayrıca da birkaç kıyafet ve eşya almaliymisiz bide bı miktar para görev uzun olucakmis Sasuke-Kun!

*Sakura gülümser

Sasuke= Tamam sakura..bunu narutoyada söyledin de mi?

**Sakuranin o gülüşü birden yok olur suratında hiçbir mimik kalmaz ve şöyle der;

Sakura= Sasuke-Kun...sana açıkça söylicem...b-bence narutoyu cagirmamaliyiz...bu görev ona fazla gider..kakashi senseiyede şöyle deriz"sensei Naruto hasta olduğu için gelmiyecek" deriz haa sasuke Kun!!
Sasuke= Sakura aptal mısın sen!? Birazcık saksını çalıştır! Naruto olmadan bu "Çok Önemli Görev" başarısız olucak anla bunu sakura...ona ben haber vereceğim sen ise bunu neden yaptığını kendine her zaman hatırlat...Narutoyu gördüğünde bu konusmalarimizi hatırla sakura... Şimdi gidebilirsin.

Sakura= T-tamam s-sasuke-kun sen n-asıl isterse-n...g-gorusuruz Sasuke-Kun...

Sasuke= HıHı görüşürüz..

Sasuke•°( aptal mı bu?! Naruto için bu aptal görevlere gidiyorum..o olmasa asla gitmezdim..Pff klasik sakura işte...nys bende yatayım yarında eşyalarımı hazırlarım..)

Sakura•°( g-galiba biraz fazla üstüne gittim Narutonun...onu dışlıyor gibi miyim...? Offf Offff bu işlerde çok zor...Ama sırf Sasuke-Kun için gidiyorum Ahhh~~ Sasuke-Kun~~~ keşke sonsuza kadar benim olsan~~)

**Sakura Sasuke ile Mutlu hayaller kurarken bir yandan da eve gidiyordu
** Fakat Sasuke Sakurayi ne zaman görse sinirleri bozuluyordu..özellikle Naruto'yla sınırı kat kat artıyordu onu gördüğünde ama soğuk kanlı davranıyordu yine de Narutoya fazla kız bakmaz..buda benim işime gelir..ama Hinata diye bir kız sürekli onun etrafında..fazla sinir bozucu. Ondan kurtulmak zorunda idi ama nasıl...AHAA İŞTE SASUKENİN AKLİNA BİR FİKİR GELDİ! (Narutoyu skcek)
*Naruto sasukeyle mesajlastiktan sonra kendini garip hissetti nedense... Nedenini bilmiyordu garipti bu konuşma sasuke ona bu sıralar çok kibar davranıyordu ve Naruto şaşkınlıkla karşılıyordu araza kizariyo utaniyo ve kızıyordu...ama Naruto'nun aklına birşey takıldı...

(Sasuke ve Naruto'nun konuşmaları)Naruto•°( Y-ya sasuke benden hoşlanıyorsa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sasuke ve Naruto'nun konuşmaları)
Naruto•°( Y-ya sasuke benden hoşlanıyorsa...N-NE DİYORUM BEN BOYLE! e-erkek erkeğe olmaz öyle şeyler...değil mi? Tabi burdada erkek erkeğe sevgili olanlar da var..ama ben onlardan degilimm!! Olmicamda S-Sasuke olsa bile karşımdaki...)

*Naruto yatağina atladı ve sasuke ile olan anıları aklına gelir..iyice kızarır*

*Neden bunları düşündüğünü sorgularken Naruto birden uyuya kaldı..*

**Sabah oldu ve bu üçlü arasında en erken sakura kalkmıştı..sakura hemen ellerini ve yüzünü yıkamaya gitti sonra üstünü giyindi, saçlarını yaptı ve kahvaltısını yaptı sonrada bir yürüyüşe çıktı 30-40 dk yürüdükten sonra eve geri döndü ve hemen çantasındaki eşyaları hazırladı 7-8tane kendisine kıyafet aldı 2tanede toka 1 tanede tarak aldi ve 1 tanede parfüm aldı bu parfüm Sasukenin en sevdiği parfumdu o yüzden hemen satın almıştı kendine birazcık sıktı ve onunda çantasına koydu yanında bı miktar para aldı ve bu kadardı.

**Sonrada sasuke uyandı sasukede hemen elini yüzünü fln yıkadı kahvaltı yapıp oda hemen dışarı çıktı. Sasuke Narutonun evinin yönüne doğru yöneldi ve Naruto'nun evinin catisina çıktı sonrada Naruto'nun odasının önündeki balkona atladı. Sasuke naruyoyu izliyordu bu çok belliydi onun durumunu öğrenmek için gelmişti. Sasuke narutonun hala uyuduğunu görünce içinden " Ah..tatlı uykucu kediciğim...neden bu kadar uyumayı seviyorsun...?" Dedive camına tikladi. Sasuke camına tıklar tiklamaz Naruto anında uyandı sasukede bunu fark edip hemen çatıya atladı.

**Naruto şaşırmıştı ama kimin balkonunda olduğunu fazla göremedi çünkü henüz uyku sersemiydi bu yüzden sadece hayal olduğunu düşünerek gecindirdi kendine narutoda lavaboya doğru yöneldi sasukede gizliden onu izliyordu sasuke Narutonun lavaboya girdiğini görünce bir oh çekti ve dediki" az kalsın yakalanıyordum...ucuz atlattım.." dedi ve büyük bir iç çekti sonrada oradan uzaklaşıp kendi evine yöneldi çantasını oda hazırladı içine 3-4 tane kıyafet 1 kutu , 1 bayıltıcı ilaç yardım çantası ve bı miktar para aldı ve hazırdı TA-DAAA

**Naruto lavabodan çıktıktan sonra gözlerini yine ovusturdu ve mutfağa doğru yöneldi ve yemek yedi sonra üstünü giydi onunda aklına yarın A sınıfı bir göreve gidecekleri gelmişti bu yüzden heyecanlandı koşarak odasinin yolunu tuttu ve hemen çantasını açtı içine 3-5 tane kıyafet hazır ramen bı miktar para ve bir de sakinleştirici ilaç almıştı ve onunda çantası hazırlanmıştı hala çok heyecanlıydı aça görevleri neydi sabirsizlaniyordu**

™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™
EH BENDEN BU KADAR -^- BB

~Bir Aşk Hikâyesi~ Sasuke x Naruto(sasunaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin