İlk dersler her zaman uyku getirici olur, saat 8.20 ve ders hala devam ediyor.
Şu son sınıfı bir türlü geçememem aileme zaten fazlasıyla batarken birde sınav stresi vardı.
Nihayet zil çalmıştı ve herkes sınıftan çıktı, bende üzerimdeki sweatimden kurtulup bahçeye adımladım, bizim ekip toplanmış beni bekliyorlardı.
Yaşım büyük olduğu için beni önde ve liderleri gibi görürdüler, doğal olarak kendimi ezdirmemem gerekirdi.
güzel bir vücuda ve zarif bir yüze sahibim. Annem Koreli olduğu için gözlerim çekikti, diğerlerinden farklıydım ama benim açımdan bu beni özel ve daha güzel kılıyordu.
Babam amerikalıydı büyük bir hastanede nöroloji bölümü şefiydi ve işini iyi yapıyordu bu da bizi diğerlerinden daha zengin yapıyordu.
"Herkes anlaştı o zaman bu akşam her zamanki yerde"Evan
"Oyun bozancılık yapmayın ve kaçmayın yoksa kötü olur"Drev
"Agalar siz sopa ile sonradan arkadan gelirsiniz, biriniz çakı alsın ama gerekmedikçe çıkartmasın, kimse ağır yara almasın gerisi kendi silahları her zaman olduğu gibi getirsin kimse bizden ayrılmasın ve olayı sağ sağlim çözelim." Sarah
Sarah her zamanki gibi konuşmasını yapmıştı. Bu akşam yine bir kavga vardı ve herkes buna hazırlanıyordu.
Ben sweatimi giyip gidecektim başka bir şeye ihtiyacım yoktu yumruklarım ve sweatım benim için yeterliydi.
zil çaldı ve herkes sınıflara dağıldı. Bu ders rehberlikti ve benim için uyuma zamanıydı içeri girdiğimde çantamı açtım ve sweatimi aradım ama orada yoktu işte o zaman çığlık atmıştım.
o benim en değerli şeyimken şu an yanımda değildi bu çok korkutucuydu bu sweat değerliydi ve şu an yanımda değildi ellerim titriyordu ve ağlamaya başlamıştım, okulda bir kere bile ağlamayan ben sweatim kayboldu diye ağlıyordum şu an.
Yaşayamazdım onu acilen bulmam gerekiyordu akşamki kavgaya nasıl gidecektim.
Direkt müdürün odasına gittim müdür annemin arkadaşıydı zaten ve annemi aramasını ve sweatimi bulmalarını istedim.
Sweatimsiz 1 saniye daha duramazdım burada ellerim titriyor, nefes alışverişim zorlasiyor ve korkuyordum evet sadece bir kıyafete bu kadar bağlanmıştım.
Annem geldi ve beni aldı, eve geçtim ağlamıştım ama eve gitmek beni daha rahatlatmıştı.
sakin olmam gerekiyordu ama bu çok zordu yatakta dönüp dururken bir bildirimle kafamı kaldırmıştım.
~@Wwsamm4 den bir mesaj~
Selam güzelim daha fazla üzülme
Ne
Daha fazla üzülme diyorum
Nedenmiş o
Sweatin bende de ondan
Şerefsiz neden onu benden aldın
Biraz oyun oynamak istedim diyelim
Eğleniyormusun bari
Şu anlık hayır ağlaman beni kırıyor
Ağlamamamı istiyorsan onu bana ver piç
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sweat / gxg
Teen FictionLeslie lise son sınıf öğrencisiydi 1 yıl sınıf tekrarı yüzünden çoktan 18 yaşına girmişti, sweatini okulda kaybetmişti ve en sevdiği sweat oydu onu bulmalıydı, anısı vardı değerliydi ama bulmak pek kolay olmadı. Sınıf öğrentmeni Jane Tate'ten bir me...