💃💃

1.3K 14 5
                                    

Her şey çok güzel ve tıkırında ilerlemişti. Kavga sona ermişti ve kimseye zarar gelmemişti. Bizim grup tabii ki de her zamanki gibi kazanmıştı ve eve geri dönmüştüm.

"geldin mi kızım"

"evet anne geldim"

"nasıl geçti"

"eğlenceliydi yorulmadım hemen bitti zaten"

"iyi bir şey olmadı kimseye zarar gelmedi değil mi?"

"gelmedi eğlencesi de oradaydı kimse zarar görmedi ama sıkıcı da değildi"

"iyi aç mısın bir şeyler ister misin?"

"Yok ya uyuyacağım ben"

"tamam o sweati de üzerinden çıkar artık zaten kim bilir kim aldı kim dokundu ona yıkayalım onu bir"

"Yarın giyemeyecek miyim?"

"Yok yok yarına kurur"

"teşekkürler anne"

"hadi sana iyi geceler iyice dinlen"

"sana da iyi geceler"

Odama geçtim ve yatmak için hazırlandım, o sırada kapın sertçe açıldı ve o içeri girdi. Ne yapıyordu burda ve fazlasıyla alkol kokuyordu...

"Neden geldin?"

"Ne yani kızımın odasına da mı giremem ha"

"Baba lütfen git!!"

"Niye hem sen neden eve bu kadar geç geldin nerde sürttün söyle bakalım"

"Ne saçmalıyorsun defol oldamdan"

"Sana soru sordum cevap ver"

"Arkadaşlarımlaydım"

"Onlarda mi sürtük"

"Ne diyorsun yaa çık git odamdan!!"

Bana yaklaştı ve sertçe yakama yapıştı.

"Bak kızım ben seni seviyorum ve kötü olmanı istemiyorum, şimdi sana ceza vermezsem daha kötü şeyler yaparsın dime" dedi ve yüzüme sert bir tokat attı.

canım acıyordu ama bu gram umrumda değildi bir tane daha ve bir tane daha yere düştüm, normalde kendimi savunurdum dövüşmeyi biliyordum ve sarhoş bir adama karşı gelebilecek kadar güçlüydüm, ama şu an sadece yere düştüm eğer beni dövemezse hıncını annemden çıkarıcaktı. Bunu istemiyordum burnum kanıyordu ve dudağım patlamıştı yerdeydim ve gözümden bir damla yaş geldi.
karnıma büyük bir tekme attı.

"Birdaha geç saatte eve dönme gündüzler çuvala mı girdi amk" dedi ve kapıyı sertçe kapatıp çıktı 1-2 dakika sonra içeri annem girdi.

"Kızım iyisin dime off nasıl acıyormu?"

"İyiyim annecim merak etme"

"Of gel pansuman yapıyım onunda elleri kırılır inşallah!"

Annem sakince dudağımı ve burnumu temizledi ve dudağımda ki patlağa bir bant yapıştırdı, yanağıma buz koydu ve hafifçe masaj yaptı.

"Başka nerene vurdu yavrum."

"Karnım acıyor tekme attı.."

"Adi şerefsiz nasıl kıymış sana gel sarılayım kuzum."

"Canım annem üzülme iyiyim"

Annem karnımı ovalayıp beni yatırdı ve uykuya dalana kadar başımdaydı, saçlarımı okşadı ve birkaç şarkı mırıldandı.

sweat / gxg Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin