3.rész

304 10 0
                                    

Reggel arra ébredtem,hogy valami nehéz van a testemre nehézkedve aztán társult hozzá egy ismerős hang is.

-Jó reggelt álomszuszékok!!-ordibálta az én drága testvérkém.

-neked is meg minden, de ha most azonnal nem szállsz le rólam akkor nem fogsz gyerekeket nemzeni!!

Erre Dani rögtön felpattant és ki szaladt a szobából, de azért előtte még visszaordibált, hogy "gyertek le kész a reggeli" amit valószínű ő rityentett össze mivel anyáék már elmentek dolgozni.

Kievel gyorsan összekapartuk magunkat aztán lementünk enni gofrit mivel Dan csak azt tud csinálni.
Reggeli közben mondta Kie, hogy John B-ék a partra várnak minket délután és mivel már dél elmúlt úgy gondoltuk elkezdünk készülődni.
Felmentünk a szobámba és felvettük a bikinieinket és a ruhánkat.

Kie bikinie,ruhája:

Kie bikinie,ruhája:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Az enyém:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Az enyém:

Az enyém:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Már készen sétáltunk le és már Dan ott várt ránk mivel montuk neki,hogy jöjjön nyugodtan úgyis találkozni akart JB-vel

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Már készen sétáltunk le és már Dan ott várt ránk mivel montuk neki,hogy jöjjön nyugodtan úgyis találkozni akart JB-vel.
Úton a partra vettünk egy fagyit és beszélgettünk amíg meg nem hallottam egy ismerős hangott a nevemet ordibálva.
A hang irányába fordulunk és megláttuk a többieket integetni.
Elidultunk feléjük.
Odaérve mindenkinek köszöntünk aztán odaléptem JB-hez és megöleltem és egy puszit nyomtam az arcára.

-mivan törpe ennyire hiányoztam?-ölelt magához szorosan

-igen mivel nem is tudtunk beszélgetni meg semmi

-ez igaz és ne aggódj bepótoljuk

-azt ajánlom is!!-muttatam felé a mutató ujjam fenyegetés képpen
Nem birtuk sokáig elröhögtük magunkat.

-JB beszélhetnénk?

-persze,mi a baj?-nézet rám

-semmi baj csak JJ-t kiakarom hívni szörf versenyre és ugye nem akarom,hogy tudja mennyire tudok ezért ne mond el neki jó?

-rendben ne aggódj nem szólok neki-tette fel a kezét

-egyébként ő mennyire tud jól?-néztem félve rá

-a legjobb akit valaha láttam,de nyugi csak utánad-nyugtatott

-hát remélem,nem akarok leégni!

-nyugi nem fogsz!-biztatott

Vissza sétáltunk JB elment Dannal dumálni én pedig a szememmel kerestem JJ-t és meg is találtam
Egy csajjal flörtölt, tipikus, de valahogy el kell csábítanom  versenyezni anélkül, hogy felvágós vagy nyomulós lennék.

Végül arra jutottam,hogy odamegyek JJ-hez azért, hogy segítsen mert kéne szereznem deszkát valahonnan.

-Sziasztok-köszöntem kedvesen mindkettőjüknek viszont a csaj nem volt valami kedves

-mit akarsz, már foglalt a fiú....flúg picsa.-vágta oda nekem én meg hirtelen nem tudtam mit csináljak mivel hirtelen ért, de amilyen gyorsan mondtam olyan gyorsan csattant az arcán a kezem.

-kivagy te, hogy ilyet mondasz nekem He? Kinek képzeled magad!? Semmi okot nem adtam arra, hogy így hívj! Válogasd meg felém a szavaidat különben azt a szétégetett platina szőke ázott hajadat kitépem a helyéről és esküszöm az Istenre élvezni fogom és még kedves is vagyok! Nagyon gyorsan tűnj innen el amíg nyugodt vagyok!

A csaj meg se várta a mondatom végét az arcát fogva elfutott gyorsan!
Nekem viszont valahogy le kell nyugodnom mivel még mindig ideges vagyok és ez nem tesz jót és valahogy le kell vezetnem ezt!

Gyorsan fogtam magam JJ mellől lerohantam a legközelebbi bódéhoz és egy nagyot belevágtam a fába ami behorpadt. (Még jó,hogy már nem üzemel a hely!)
Végre fellélegeztem és már sokkal nyugodtabb voltam. Hirtelen egy kéz került a vállamra én pedig az érintéstől felsóhajtottam a kéz helyén pedig bizsergető érzés futott végig. Megnyugtató volt az érintes.

Megfordultam és JJ-vel találtam szemben magam. Na az baj!

-jól vagy?-nézett rám aggódóan
-mit érdekel az téged? Huh? Hisz utálsz kiskorúnak óta bántasz és most hirtelen megkérdezed, hogy jól vagy-e?- ordítottam és otthagytam egyedül

A kezemhez érve felszisszentettem.A seb miatt égető érzés futott végig rajtam. Ezt az érzést sajnos jól ismerem és nem jó emlékek fűződnek hozzá.
-Bella, a kezed!-emelte fel a kezem Dany
Én nem tudtam figyelni mivel azon gondolkodtam mit követtem el JJ ellen, hogy nem bír
-Gyere le kell kezelni a sebet.-húzott maga után
-dehogy is ez semmiség, túlélem.-próbáltam tiltakozni,de hiába nem engedett belőle
Leültünk és kért egy elsősegély dobozt valahonnan és elkezdte tisztítani a sebet.
Hirtelen felszisszentem amikor hozzáérintette a wattát és hirtelen felnézett rám.
-bocsánat,de elmondanád mi történt?
-semmi baj csak a szokásos-mosolyogtam rá

Messziről láttam, hogy JJ néz minket kicsit feszülten.

Miután leápolta a kezemet visszamentünk a többiekhez és elkezdtünk beszélgetni.
Ezzel el is ment az idő ezért a versenyt amit terveztem el kell tolnom legközelebbre.

Élet a paradicsomban (JJ Maybank ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora