John B szemszöge:
Ezek a bulik úgy szoktak kinézni, hogy általában mindenki jöhet ide. Flúgosok és turisták egyaránt. Szabad buli a parton.
A sörös hordókat ki vittük a partra és hivatalosan is meg kezdtük a bulit.
Öntögettük egymásnak a söröket és egyre többen lettünk. Élveztük a nyarat és csak lazulni akartunk.Arabella szemszöge:
A buli már egy ideje mehet és már kellően kezdtük jól érezni magunkat.
Kie elment még piáért addig én táncoltam az emberek közöt és csak élveztem a levegőt és a dallam ütemét, de sajnos megzavartak mivel valaki hozzám dörzsölte magát ami először nem is érdekelt mert azért már volt bennem kellő képpen ahhoz, hogy élvezzem a fiú érintését. Viszont ezek az érintések átmentek taperolásba amit próbáltam vissza utasítani, de nem vette a lapot és mikor megfordultam, hogy közöljem a csávóval nem igazán kérek belőle rájöttem, hogy ez a személy nem más mint Rafe Cameron.
-Rafe te mi a francot csinálsz!?
-Mit csinálnék élvezem a társaságodat, mi mást csinálnék?!
-szállj le rólam azonnal vagy nagyon nem lesz jó vége!-fenyegedtem meg
-huu cica! De megilyedtem!-tapizott tovább
Én fogtam a kezét és egy rántással kicsavartam a kezét amire fel jajdúlt
Aztán elengedtem őt és csak ellöktem magamtól.
-te kis kurva ezt nem úszod meg ennyivel!-probált volna nekem jönni mikor hirtelen oldalról neki csapódott valaki és leteperte a földre és ütni kezdte ahol csak éri.
Hirtelen Rafe fordított a helyzeten és akkor vettem észre, hogy a megmentő nem más mint JJ.
-Fiúk! JJ álljatok le elég volt ebből!-de hiába beszéltem mintha meg se szólaltam volna
-John B segíts! Szedd szét őket gyorsan-már sírva szóltam neki
John B odament, hogy szétszedje őket ami sikerült is és már mentünk is volna el mikor Topper beszólt egy olyat amit lehet nem kellett volna.
-Bella elléggé jó lehet az ágyba Sneci létére ha így véditek a seggét.-ordította
John B megfordult és neki esett Toppernek. Eléggé eldurvult a helyzet mikor már ott tartottak,hogy a vízben bunyoznak nem hallgattak egyikünk re sem és nem is merte senki szét szedni őket. Először nem is akarták, de már a végére úgy eldurvult a helyzet,hogy Topper John B-t a vízbe folytogatta. Én már nem bírtam nézni és sírva próbáltam nem elájulni.
Azt vettem észre, hogy JJ elindul Topperék felé és a fejéhez tartja a pisztolyt és Topper hirtelen megdermed és leáll.
-Igen ezt már felismered mi? Állj fel és húzz el innen most!
Topper és Rafe el futottak. JJ viszont nem nyugodott le.
-Húzzatok a vérbe a mi oldalunkról- és elsütötte a fegyvert kétszer
Sarah Cameron Flúgos hercegnőnek is muszáj megszólalnia.
-Bella állísd le a zakkant haverodat.-akadt ki
-miért én állítsam le mikor a te barátod nem bírt magával és még itt is hagyott a szarban.-ordítottam
Fogta magát inkább elment magának
-haver ezt miért kellett?-ordított Pope
-JJ ezt miért?-akadt ki Kie is
-Megmentettem baszki! Inkább hagytam volna megfulladni!?-ordított JJ
Közbe John B próbált felkelni, de helyette beájult vissza a vízbe.
KAMU SEDANG MEMBACA
Élet a paradicsomban (JJ Maybank ff)
Fiksi RemajaSziasztok Arabella vagyok 16 éves és most költöztem OBX-be. Most kezdődött a nyár és sok minden történt már most az elején. Szereztem új barátokat és velük fogom tölteni az egész nyarat. -tényleg szereted őt? -mindennel jobban! -akkor mutasd...