=melek keyhan=

156 6 1
                                    

Ben melek keyhan lise 2. Sınıf ögrencisiyim bana paylaşamayacağın bişey söyle deseniz kesinlikle kayla derim ondan başkasi bende fos siz düşünün ona karışanı tek parmağimla gebertirim.

Dediğim bir seyden asla vazgeçmem arkasındayım inatçiyim hiç asik olmadim olmam zaten olamam melek yasalarina uymaz bu (kendim uydurdugum kurallar ilerde bi iki tane daha cikar belki karsiniza) sadece tek bi kisiye guvenirim oda kayla benim 4 yaşında abim annemi öldürdü suan ceza evinde sürünüyo piç babam mı? Babam yok olmadı hiç bu konulara pek girmem ama ilk ve son kez burda anlatiyorum. Benim babam bi bağımli hadi durmayın dalga geçin benle! Ama durun! O benim babam değil lafını bosuna demedim ben oyle yillar once bizi birakti o benim babam olamaz filanda demiycem merak etmeyin. Benim babam annemle gorucu usulu evlenmis annem babamla evlendikleri aksam tanismis babam bagimli oldugundan annem istemeden ona dokunmuş Piç herif yani kisaca tecavüz etmiş bu tecavüz sonucu abim olmus bu benim mal babam ben sarhosken yapti bu bebegi benim haberim bile yok diye bosamis annemi sonra yillar sonra abim 2 yasina gelmis babam annemi kandirmis cok ozledim filan evlenelim demis benim saf annem biricik annemde buna inanmis ve evine almis tabii yine icmis bu pic herif yine anneme tacavuz etmis ben olmusum annem dayanamamis dayimin dayaklarina ve kacmis istanbula abim ortaokul sonda annemin bu olayini ogrendi ve annemi olduresiye dovdu mahalledekiler ayirdi abimi 1 yil sonra ergenliginin zirvesindeyken okuldan kacip icmis kafayi bulmus sonra ben okuldayken annemi bicaklamis... Komusular bunu haber vermis polise eve geldim ve o gun yikildim annem oldu eskisi gibi olmiycam diye yemin ettim annem benim o halimi aldi ve goturdu benden bana bi zamana kadar komsular bakti bi zaman sonra yetimhaneye verdiler. Zengin bi adamin cocugu olmuyomus iste beni aldi bu yasima kadar beslediler buyuttuler abim ablam oldular. Filmlerde oynattilar beni. Cok sevdim onlari lise 1 de beni koleje yazdilar anasinifindan beri tanidigim kaylanın durumlarda şöyle annesi bunu babasina birakip yababci bi ulkeye kacmis babasi bizim mahalledendi ordan tanismistik biz kayla ve babasi trafik kazasi geçirdi babasi oldu kayla bi ayak parmagini kaybetti bende burhana yalvardim ( beni evlatlik edinen ) oda beni kirmadi onuda aldi yanimiza beraber yasadik iste ama kaylayla ben hergün ağlarız...

Bela geliyorum demez!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin