Multimedya da kayla
Bugün kaylanın doğum günü ama kayla doğum gününü sevmez çünkü ilk aşkı onu kullandı ve bilerek tamda doğduğu saatte ondan ayrıldığını söyledi cenk (kaylanın ilk aşkı) kaylanin erkek hali gibiydi tip olarak degilde huy olarak.
+Kaylaaaaaaaaaaaaa!
-Ne var ne kodumun salağı bugün benim en kötü günüm siktir olup git başımın belası yeter bıktım her sabah her sabah kaylada kayla adımdan tiksindim sayende... Diye saydırmaya başlayınca üstüne atladım ve gıdıklamaya başladım
+bıktın demek benden öylemi hahaha
-BI-BI-BIKMADIMM TA-TAMAMM YET-YETER HAHAHHAHAHASeviyorum bu kızı ya okul kıyafetlerimizi giydik kolej hırkamı üzerime geçirdim kayla iste şişme yeleğini giymişti.
¢¢¢¢¢¢¢¢¢¢
Ders biyoloji ve kayla her zamanki gibi uykularda ben mi? Ben telefonumda uğraşıyorum kolejin bi iyi yanıda bu ne yaparsan yap ses çıkarmadıkça herşeye izin verirler hoca birden "sözlü yapıyorum yiğit ayağa kalk" diyince ben sadece izliyodum hoca sorusunu sordu yiğit -t harflerini -s olarak söylediği için derste o ayağa kalkinca ders makara oluyodu beni gösterip kalk diyince heycanlandım diyemiycem çünkü aliskinim kalktım hoca sordu "bilmiyorum" dedim tam oturucakken "melek tahtaya çık" diye gürledi ben hala cool tavrımı bozmadan tahtaya çıktım ve hoca bişeyler gevelerken bi anda kapı açıldı ve müfettiş olduğunu söyleyen adam geldi incecik yakışıklı ve gençti yani müfettiş olamiycak kadar yakışıklıydı müfettiş dediğin yaşli göbekli biyikli ve kel olur bunda biyik yerine kirli sakal göbek yerine kas kellik yerine rampa gözlük yerine kapkara gözler vardı diye ben adama dalmışken hoca bana seninle sonra gorusucez bakisi atti ve beni yerime gonderdi.
Müfettiş bi anda kolumu çekti ve yanımdaki kaylayı çekip basina silahi dayadi
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
1.30 saatir kaylayı esir aldı ve kayla ağlamaktan öldü denecek noktaya geldi benim en hassas olan noktam kayla ağlıyordu ne yapıcağım hakkında en ufak bi fikrim yoktu kayla boskcu olmasına rağmen öyle kalakalmıştı ben kafes dövüşçüsüyüm ama benimde kayladam bi farkım yoktu kayla ani bi hareketle bayılmış numarası yapti ben bile bi an ciddi sandim ama adamın yüzüne yumruğu geçirince tamam dedim sıra bende dedim ve atladım adamın üstüne benim atlamamla sınıftakiler de atladı ve ben bişey yapamadım kaylayı çektim ve kocaman sarıldım.
√√√√√√√√√√√
Kizin doğum günü zaten boktu iyice boka döndü ya mal adam bula bula bizim sınıfı buldu sanki neyse zaten ben kaylaylayla beraber kendi doğum günümde beraber kutliycam hep oyle olur zaten.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
-melek ben bugün yeniden
+????
-bugün yeniden aşık oldum ama galiba
+kim kim kim kim
-yeni gelmişler
+başlatma yenisine kim nerde ne zaman 5N1K işte kayla yorma beni
-polisler geldiğinde müdürün olduğu duvara yaslanmıştı çok tatlıydı ama emin değilim hoşlantı herlade adı enes sanırım
+aşkın bokunumu çıkardın?
Diye soru yönelttiğimde anlamaz bakışlarla bana baktı bende lafa girdim
+havada diyorum aşk kokusu var bokunu çıkardıysanız demek
-hahahahahahahaha ama bilmiyorum hoşlantı gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela geliyorum demez!
ChickLitmelek ve kaylanın başları beladan kurtulmuyor zaten alıştılar onlarda bu şanssızlığa. Ama bu sefer 4+ daha vardı cenk,enes,oğulcan,güneş ve ismini söylemeye gerek bile olmayan iki sürtük burcu ve bahar. "Melek Keyhan kuralları 1 yanında gelen varsa...