Kayladan...
Sabah uyandim ve başım feci şekilde ağrıyordu kafamı tuta tuta meleğin odasına gittim baktim yoktu evi dolaştım yine yoktu bi yere gitmiştir dedim ve dün neler olduğunu hatırlamaya çalıştım
Kayladan dün...
Sınıftan çıkarken sürtük burcu kapiyi kapadı ve herkesi bu akşam vericeği partiye davet etti melek ve bana bakarak "sizin güzel kıyafetiniz yoktur şimdi isterseniz gelmeyin yaa ahahaha" enese baktığımda umutla bakıyodu bana oussss kara gözlere kurbann. Dur ne! Sakin ol! Ben atladım "geliyoruz" dedim ve enes ve yanındaki oğulcan adını yoklamada öğrendiğimiz taş çocukların gözlerinin içi parladı. Ağzimin suyu akmasa iyi! Lan! Kayla! Kendine gel ne diyon la sen!
Sınıftan çıktık melek bana döndü üzgün bakışlarla "burcu surtugu haklı bizim düzgün bi kiyafetimiz yok ki" dedi benimde suratım düştü ama aklıma gelen fikirle gülümsedim "bizde alırız" dedim oda aynı benim gibi gülümsedi oğulcan yanımıza gelip "geliyosunuz heralde?" Diye soru yoneltti bizde "tabiki burcu o kadar gelmemizi istedi kırarmıyız" dedim ve kıkırdadım enes geldi ve "selam kızlar, oğulcan hadi abi gidelim" dedi ve ekledi " görüşürüz yanimiza ugrayin bebekler" dedi pis sapık bizde hemen alışveriş yapıp hazırlandık (kıyafetler medyada)
Barda son ses müzik kopuyoruz melek ve ben kafayı baya bulduk kahkaha atarak gülüyoruz derken enes ve oğulcan yanımıza geldi oğulcan "woooowwwww kızlar çok seksisiniz barın en guzzelleri olmuşsunuz" "biliyoruz "dedim atlayarak enes beni beli doladı ve piste çıkardı yerimizde bi saniye bile durmuyoduk gözüm melege takıldı onunda bi farkı yoktu uzerindeki hirkayi cikarmis zipliyodu dansa devam ettik yorulup yerimize geçitik ama kayla ve ogulcan yoktu ...
Bugün kayladan...
Gerisini neden hatirlamıyorum offff nerdeydi onlar ??
Selamm :D bu bölümü bilerek kısa yazdım çünkü çok yakın zamanlarda bölüm yazdığımı fark ettim sizide sıkmak istemedim okuyanlara çooook teşekkür ederim ama bu bölüme 5 VOTE gelmezse yeni bölüm yazmıycam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela geliyorum demez!
ChickLitmelek ve kaylanın başları beladan kurtulmuyor zaten alıştılar onlarda bu şanssızlığa. Ama bu sefer 4+ daha vardı cenk,enes,oğulcan,güneş ve ismini söylemeye gerek bile olmayan iki sürtük burcu ve bahar. "Melek Keyhan kuralları 1 yanında gelen varsa...