31.Verše Vánoční

5 0 0
                                    


Jsou to prostě takové Vánoční verše o Vánocích.


❄❄❄❄❄

Musím se přiznat že jsem to chtěla vydat dřív, chtěla jsem to stihnout ještě před Vánoci, ale neměla jsem to tak úplně dopsané tak to muselo chvíli počkat až zas dostanu nějaký nápad jak dál, ale myslím si že se mi to vyplatilo a teď je to ono i když je to takový opožděný Vánoční dárek, ale určitě potěší. Ono některé věci potřebují ten správný čas a hlavně klid a nepsat to ve spěchu a ve stresu a myšlenka se dostaví, někdy pozdě, ale přece. Tak ať se líbí.

Věnováno všem lidem dobré vůle❤


A tak zase po roce jsou tu opět Vánoce. Venku už nám padá sníh, děti jezdí na saních. Venku staví sněhuláka ale honem už se smráká. Za chvíli tu bude noc a už je čas do Vánoc. Na stole nám hoří svíce, mráz nás štípe pod čepice. A tak v tenhle krásný čas můžeme být spolu zas.

Co máš přání na jazyku a nebo se ráda ptáš zda své přání k mání máš. Moje přání není k mání a co chci tak to všem dám, hlavně radost sebou mám. A všechno co pohladí a krásně nás naladí. Ve vaně se kapr máchá a doma je pohoda, kam dárečky uschovám. Někam kde je nenajdou ať z toho překvapeni jsou. A hlavně ať radost mají i z dárku co je takhle malý. Ať rodiče nezlobí a jsou šťastní v podkroví.

Děti zdobí stromeček, snad dostanou dáreček. Který je snad potěší a s radostí ven zasněží. Co se děje už se smráká, dospělí jdou na panáka. Než zvoneček zazvoní tak si dáme cukroví. Vánoce jsou tu za krátko a přijde i prasátko. Snad uvidíme Ježíška a copak nám dává pod víčka?

Hlavně ať jsme všichni spolu a nejsme členy žádných sporu. O vánocích mír a klid, vždyť co víc zas ještě chtít. Hlavně ať jsme zdraví a spolu a sejdeme se všichni zase u jednoho stolu. A na snídani vánočku ať je něco pro kočku. Však kdo chce tak ať se postí, hlavně pozor na ty kosti.

Pak zvoneček zazvoní a stromeček se ustrojí. Zazpíváme koledy a vrhnem na sebe pohledy, koukneme se na sebe a usmějme se pro sebe. Pod stromečkem plno dárku, kdo rozbalí první várku?

A dárky už jsou rozdány a pohlazení dostaly. Pak koukneme se na pohádku a ještě než půjdeme spát musíme se na půlnoční dát. Ještě pusu pod jmelím a rozkrojit jablíčko a kdo ví snad jsi tam hvězdičko.

Kdo chce lije olovo, nebo pouští lodičky nebo si hodí střevícem i co je takhle maličký. A ještě než usneme tak můžeme si spolu říct že Vánoce nejsou hlavně o dárcích, ale o tom že tu spolu můžeme zas takhle bít a můžeme si spolu přát ať se nám nic nemůže stát a za rok se tu sejdeme a společně tu budeme, zas nejen v tenhle krásný čas ať jsme tu spolu všichni zas.

Moje Básně- aneb básně a verše co pohladí po dušiKde žijí příběhy. Začni objevovat