'hadi beom! mutlu olmak istemiyor muydun işte, sana bi imkan sunuyorum. Gerçekten kafa yapıyor, hiç bir zararı da yok, hemen ayılıyorsun zaten''saçmalama jun, yapmayacağım öyle bir şey'
'ya bak dene bir nasıl seveceksin!'
'sen denedin mi? Hadi ama göt korkusundan denememişsindir bile, ikiyi oynama'
'denedim! gerçekten aşırı eğlenceli bak bir kere yapacağım beğenmezsen söz, bahsini bile açmayacağım hatta en sevdiğin muzlu sütten alacağım bir hafta boyunca her gün'
'emin misin, yani.... mutlu olacağıma?'
'emin olmasam böyle bir şey istemem gerçekten'
'neden mutlu olduğunu anlamıyorsun ama mutlu oluyorsun, çok güzel değil mi?''belirsiz mutluluk daha kötü değil mi?'
'hayır çünkü mutlu olduğun şeyi kaybetme imkanın yok! sadece mutlusun, hep mutlusun'
'yani gerçekten mutlu olabileceğim? o kadar şeyden sonra gerçekten olacak mıyım?'
'evet, yaşadıklarına karşılık bir kere mutlu olmayı hak ediyorsun'
'...tamam deneyelim o zaman'
'tamaam simdi duvarın kenarına geç hadi sonra dizlerini kır ve işer pozisyona geç kafanı yere eğ'
'ne?'
'ya yap işte, ardından ağzından nefes ver ama sakın nefes alma'
'ardından sana kalk dediğimde seni kaldıracağım kendini bana bırak, sonra boğazını sıkacağım sakın korkma ve nefes alma, tamam mı?''ne boğazımı sıkması ne diyorsun sen?'
'ya daha kötü şeyler olursa saçmalıyorsun jun!''mutlu olmak istemiyor musun? beni dinle, bu kadar'
'yaa gerçekten saçmalık!'
'of.. yap hadi'
'güveniyorum sana choi yeonjun!''güvenini boşa çıkarmayacağım, gerçekten.'
beomgyu, yeonjunun dediği gibi diz çöküp başını eğdi ve ağzından hızlıca nefes vermeye başladı, bir süre sonra gelen 'kalk' komutunu duymasıyla kendisini yeonjuna bıraktı ve aniden boğazını saran ellerin sahibine baktı, gülümsüyordu..
gülmek mu kadar basit miydi?
gülelim o zaman.
...
umarım beğenirsiniz, yani okuyan olur mu bilmem..❤️
28.04.2022