,,Dvě hodiny ve vlaku.. Pane Bože!!" ,,Neboj Koro, to nějak dáme." ,,Musíme Rose, musíme.." ,,Holky, pšššt, Lilly dumá."... ,,To nemáte nic lepšího na práci?" Je hezký, že si toho Dext všimla, takhle poznám, že to je opravdu moje nejlepší kamarádka. Ale přece jenom mohla bejt zticha, chtěla jsem před náročnými deseti dny být ještě chvíli v klidu. ,,Nad čím asi přemýšlí?" připojil se k naši konverzaci Harry. ,,Počkejte dámy," pokračoval ,,já už asi vím! Bude to něco poněkud staršího, zdřejme s hnědými vlasy," ,,Harry..." ,,asi to bude mít hnědý oči.." ,,Harry.!" ,,bude to nejspíš L" ,,HARROLDE!!!" všichni se otočili a já jsem pomalu ale jistě cejtila, jak rudnu. ,,No luxusně zplesnivělá ryba, ne? Na to si myslela." No to si ze mě děla prdel. A já už jsem se tu bála, že zařve "Louis" přes celej vlak. ,,Ano Harry, přesně na tohle jsem myslela." já, Harry a holky sme se začali smát, no spíš hyhňat. ,,Hej lidi, nezahrajem si nějakou hru?" Liam se ozval.. Hmm. ,,No když já nevim." ,,Co se dá ve vlaku vlastně hrát?" všichni něco namítali, i já jsem chtěla něco podotknout, ale.. Ok teda. Mé vnitřní já mi říkalo, že bych pro TENTOKRÁT neměla bejt svině a postavit se za Liama. ,,Hele a Von to není ani tak špatnej nápad." dala jsem důraz na to "V". Většina na mě tak jako koukala, co jako dělám, proč ho v tom podporuju a na Liamově puse se začal rodit nepatrný úsměv. Jsem ráda když se někdo směje diky mě, že to bude platit i u něj jsem nečekala, ale budiž.
Yes, dopsala jsem to! Sice bych se měla učit, no.. Ale to už je teď stejně jedno :P. Zatím se vše líbí, vše Ok?
PS: Vím, že Louis má modré oči, ale měla by to být (snad) jediná úprava postav 1D, co udělám.. ;)
Please vote&comment
ČTEŠ
...WTF?!
Fanfiction,,Pojedeš na tábor!" ozvalo se hlasitě z kuchyně. Rychlostí světla jsem vyběhla z pokoje. ,,Na TÁBOR?!?! To jako sama?!?" To snad nemyslí vážně.. Je mi patnáct a mám jet na tábor?! Bez kámošek?! ,,Ne nepojedeš sama. Pojedeš ještě s Kate, Jony a dalš...