8.

171 7 1
                                    

,,Tak, kdo půjde teď?" ticho, nikdo nic neříkal. Rly?? ,,No taak, lidi.. Kdo půjde?" ,,Tak já!" ,,A naším dalším soutěžícím je Kora. Až budete připravená slečno, dejte nám vědět." netrvalo to ani půl minuty a Kora vykřikla ,,MÁM!" ,,Takže, jsi věc?" začal se patát Liam. Všechny tyhle otázky pokračovaly dál.. A my s Louisem sme se na sebe dívali, hooodně dlouho. Líbilo se mi to, už jen to že si mě všímá bylo super. On taky nevypadal, že by byl proti. Ten jeho pohled je pro mě skoro vším a při představě, že se s nim líbám... Aaaaaw!!! Bože já snad zhebnu, měla bych si své představy víc hlídat nebo to to asi nedopadne dobře..
Louis na mě mrknul jedním okem a na tváři se mu objevil takový nepatrný úšklebek. Začal mě přejíždět polednem.. A to po každé mé části těla. Naklonila jsem hlavu na stranu a se stálým úsměvem na tváři jsem se na něj koukala takovým tím pohledem "Co je..?". Z toho pohledu mě vytrhlo až lehké zakašlání. Začala jsem si nenápadně všechny prohlížet, abych zjistila, komu to patřilo. Všichni se soustředili na Koru.. až na Nailla, který seděl na druhý straně sedačky za Louisem. Někdy mám pocit že on snad žárlí víc, než Liam.. A to už je co říct! Teď se na mě podíval takovým podezíravím pohledem, který se pomalu změnil do smutného a zároveň uraženého. Vystrčil spodní ret, párkrát zamrkal a pak sklopil hlavu. Usmála jsem se na něj a šla ho obejmout. Když jsem se od něj odtáhla, Louis se na nás otočil ,,A co já?" ,,Ty musíš jen doufat, že tě obejmu.." ,,Tak to doufám." uchechtli jsme se a já si zase šla sednout na místo.

Po xtriliardách let je tu kapitola!!
Věřim, že to asi nikdo nečte, ale stejně to sem dám :P. Mě už se nezbavíte..
Omlouvám se, že to tu nebylo tak. Strašně moc dlouho, ale měla jsem teď tak trochu debky a nechtělo se mi skoro do ničeho. Do toho jsem musela zabrat ve škole. Osmá třída, njn, musim mít vyznamenání nebo budu muset dělat zkoušky... -.-' -.-' -.-'.
Vzhledem k tomu, že teď jsou prázdniny, tak by se mi mohlo povíst napsat během znuděných dnů minimálně 5 kapitol.. :]
Please vote&comment :*

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 15, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

...WTF?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat