,,Tak co si teda zahrajeme." ,,Nevim, ale když to Liam navrhnul... Tak určitě bude něco mít, ne?" ,,No, napadla mě flaška, bez fantů samozdrejmě." ,,To my přijde trochu blbý,.. Jeste něco?" ,,Pak mám ještě reklamaci." ,,Hrajeme to už asi po sto osmdesátý milionátý!" a tak to šlo dál, a dál dokud můj "dokonalý" hlas nepronikl do uši všech. ,,Hej!! Nezahrajeme si třeba hádej kdo jsem..??" ,,Jo! To jsme spolu snad jeste nehráli.." ,,Taky si říkám." HA, mé nápady jsou vždy tak úžasné, teda až na ten, kdy jsem Rose přinutila vykoupat se v posledním dnu dovolené na Slovensku v asi tak třístupňovim potoce.. -_-. ,,Dobře, tak kdo začne? Třeba ty Lilly, když si nám tu pěknou hru navrhla." ,,Louisi, bude mi velkou ctí. Sešli jsme se tu, moji rytíři, u kulatého stolu, abychom započali zábavu našich dávných předků. Mám!" ,,Co máš?" ,,Jakože už můžeš hádat Edie." ,,Ahaa, je to zvíře?",,Ne." ,,Osoba?" ,,Ne." ,,Věc?" ,,Ano." ,,No tak to bude něco." asi tak po deseti minutách jsem si říkala, že jsem na začátek nasadila moc vysokou laťku.. Prvočíslo 3 ze "Zahulíme, uvidíme 2" asi nikdo neuhodne, ale ještě chvíli je nechám. ,,Je to z nějakýho filmu?" Oo, Liam se blíží. ,,Ano!" Louis nasadil zamýšlený pohled a pak škodolibý úsměv. ,,Má ten film tři díly, z toho je ten poslední úplně tupej?" ale, jak? Nějakej chytrej ne..?! ,,Anoo.." ,,Ta věc je z druhého dílu?" ,,Jep." ,,Prvočíslo 3 z Kumarovy básničky..?!" ,,Ano!!" následoval velký aplaus a my si daly pořádnej Hi5. ,,Tak jako už jsem si říkala, že vám to prostě řeknu, ale že zrovna LOUIS to bude vědět, tak to bych fakt neřekla, ale zase musím říct, Liam nasadil otázku, která byla jednou z největších vodítek." byla vidět jeho hrdost, že na tom měl taky velký podíl a ten úsměv byl jeste výraznější.
Po dlouhé době kapitola! Omlouvám se, ale v poslední době moc nesrším nápadama, takže tadyta kapitola je ,,trochu" o ničem, ale pokusím se to zlepšit ;)).
Dále tu kapitola nebyla dlouho kvůli škole a taky proto, že jsem byla na 3 dny na výměném pobytu v Německu a dámy povím vám, ten můj Němec je k SEŽRÁNÍ <3 :DDDD
Please vote&comment
ČTEŠ
...WTF?!
Fanfiction,,Pojedeš na tábor!" ozvalo se hlasitě z kuchyně. Rychlostí světla jsem vyběhla z pokoje. ,,Na TÁBOR?!?! To jako sama?!?" To snad nemyslí vážně.. Je mi patnáct a mám jet na tábor?! Bez kámošek?! ,,Ne nepojedeš sama. Pojedeš ještě s Kate, Jony a dalš...