Πολλοί δεν γνωρίζουν καν για την ύπαρξη μας, πολλοί περνάνε από δίπλα μας στον δρόμο και δεν ξέρουν καν ποιος είναι ο σκοπός μας. Σκοπος μας είναι να επιβιώσουμε για να μην πεθάνουμε, πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να ζήσουμε αλλά και να μην μας μαθει κανεις τους. Μια φορά μαθεύτηκε η ύπαρξη μας, και ξέσπασαν πόλεμοι. Οι οποιοι είχαν ένα μικρό χρονικό διάστημα διαφορά μεταξύ τους. Και να ψάξεις σε βιβλία, πουθενα δεν θα τους βρεις. Ούτε εμένα αλλά ούτε εκείνους. Πολύ απλά γιατί, προσπάθησαν να μας εξαφανίσουν από την ιστορία, και το κατάφεραν.
Δυο οικογένειες οι οποίες μάχονται και σκοτώνονται από τον μεσαίωνα ακόμη. Οι οικογένεια Garcia και Thompson.
Οι κυνηγοί, και ως γνωστοί Thompson σκοπός τους είναι να βρουν τους κυνηγημένους, ως γνωστοί οι Garcia και να τους σκοτώσουν.
Αυτή ήταν και ακόμη είναι η βεντέτα μας. Υπάρχουν αμέτρητες προφητείες, αλλά όλες λενε το ίδιο νόημα. Και έχουν την ίδια ιστορία αφηγούμενη με διαφορετικό τρόπο βέβαια.
«Γιαγιά..» Είπα διστακτικά και με κοίταξε. «Ποτε θα σταματήσουμε να κρυβόμαστε από τους κακούς κυρίους και κύριες;» Είπα στεναχωρημένη. «Αγάπη μου, πρέπει να είσαι έτοιμη για όλα. Για κάθε πιθανό γεγονός που μπορεί να γίνει. Αλλά να ξέρεις, αυτή η βεντέτα θα σπάσει. Όταν βρεθεί το νόημα της ζωής.» Είπε χαμογελαστή. «Ποιο είναι το νόημα της ζωής;» Είπα απορημένη. «Αυτό θα το καταλάβεις μόνη σου με τα χρόνια.» Είπε γελαστή και σηκώθηκε από το κρεβάτι.
Το νόημα της ζωής. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να βρεθεί κάτι το οποίο δεν είναι εφικτό. Πάντα πίστευα ότι οι προφητείες είναι ανοησίες, αν δεν δράσουμε δεν υπάρχει τελειωμός.
Και οι δυο οικογένειες μένουν στην ίδια πολιτεία, ακόμη και στην ίδια περιοχή αλλά και στην ίδια γειτονιά. Σε όλο αυτό πρέπει να εμπιστεύεσαι μόνο την οικογένεια σου.
Στο σχολείο βέβαια ολοι έχουν δώσει διαφορετικά ονόματα, έτσι είναι οι κανόνες των Garcia. Μάλλον και των Thompson όποτε είναι δύσκολο να γίνουμε αντιληπτοί.
Αν χτυπήσουν οι σειρήνες όμως, πρέπει να κρυφτείς. Σαν ένα μικρό παιχνίδι σαν αυτό που παίζαμε παλιά..Τις σειρήνες τις ακούμε μόνο εμείς, όποτε μπορεί κάποιος να καταλάβει τοτε και μόνο τοτε αν κάποιος ανήκει στην οικογένεια των Garcia ή των Thompson.
Διάβαζα στην βιβλιοθήκη τις φήμες που λενε για εμάς. Αλλά πρέπει να είμαι προσεχτική, το να είσαι με την πλευρά τον κυνηγημένων είναι πολύ επικίνδυνο. Αν σε πιάσουν, μπορεί να σε σκοτώσουν. Εγώ πάντα πίστευα όμως ότι κάποιος θα επρεπε να δράσει, και να μην δείξει έλεος.
YOU ARE READING
Hiders x Hunters
Teen FictionΜια "βεντέτα" βασανίζει εδώ και αιώνες τις οικογένειες Garcia και Thompson. Οι Garcia θεωρούνται hiders και πρέπει να ξεφύγουν από τα ματωμένα χέρια των Thompson, των hunter όταν και μόνο όταν χτυπούν οι σειρήνες. Δυο νέοι όμως έχουν βαλει στόχο να...