2

5 2 1
                                    

Gözlerimi açtığımda karşımda beste vardı uyandığımı görünce heyecanlandı ve bana " İyimisin ağrın sızın varmı" dedi. Konuşamıyordum hiçbir tepki veremiyordum. O sırada kapı açıldı içeri annemle babam girdi. Onların girdiğini görünce ağlamaya başladım.

1 Hafta Sonra
" Kızım biraz daha dinlen gitme okula" dedi. Annem " Annecim ben gayet iyiyim" dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum ve okula gitmek için yola koyuldum.

Okula geldiğimde herkes komik bir şeymişim gibi gülüyorlar ve aralarında fısıldaşıyorlardı. Yanıma koşarak beste geldi.

" Kuzum iyimisin" dedi ve sarıldı iyiyim dercesine gözümü kırptım ve sınafa girdik. Işıl bana bakıyordu herkes bana güldü ben kimseyi umursamadan yerime oturdum. O sırada kapı çaldı toprak gelmişti kapının önünde durdu ışıl koşarak yanına gitmişti. Sarıldılar sarıldıkları an toprakla göz göze geldik.

" Ecem boşver artık görmüyor seni" dedi. Gözüm dolmuştu kendimi bok gibi hissetmiş olsamda ağlamadım. Bundan sonra bir erkek için ağlamayacaktım.

Besteyle bahçeye çıktık bir banka oturduk o sırada besteye çok merak ettiğim bir soruyu sordum.

" Beste ben o gün yerde kanlar içinde yatarken beni biri kucağına aldı hissettim kimdi o" dedim. Beste gülümsedi " Barış o seni öyle kanlar içinde yerde görünce hemen kucağına aldı ve ambulansa götürdü" dedi.

" Ecem, toprak gülüyordu ışılla beraber senle dalga geçtiler" dedi. O an tekrar anladım Toprak ve ışıldan intikam almam gerekiyordu.

" Ecem bak barış geçiyor bence gidip teşekkür etmelisin" dedi.

" Doğru diyorsun beste ben gidiyim" barışın yanına gittim " Barış çok teşekkür ederim Ambulansa kadar taşıdığın için" dedim.

" Önemli değil kimse olsa aynısını yapardı" dedi o anda toprak karşımızdaki bankta oturuyordu ona bakarak " Yapmadı ama" dedim. Toprakla gözgöze geldik sonra gözlerimi kaçırıp barışa baktım.

" Tekrar teşekkür ederim barış sonra görüşürüz" dedim. Gülümsedi ve gitti

Bir banka oturdum. Gözlerimi kapattım ve düşünmeye başladım. Ben neyin içine düşmüştüm böyle.

" Ecem hadi gel parka gidelim" dedi beste. Onun sesini duyduğumda gözlerimi açtım. " Tamam hadi gidelim"

Parka geldiğimizde toprak ve ışılla gözgöze geldik. 'Hey amk heryerde karşımıza çıkıyorlar' " İstersen gidelim" dedi. Kafamı hayır anlamında salladım. Parkın girişinde barış'ı gördüğümde ortam Aşk-ı memnuya dönmüştü.

Evet bu bölümde bitti nasıl buldunuz
bilinmeyenler_7 💘❤
İnstagram: _quuenkitaplar_

İLİŞKİ DURUMU KARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin