Barış yavaş adımlarla yanımıza geldiğinde şaşırsamda ses etmedim. Işıl ve toprak'ta yanımıza yürürken ortamdan çalı geçmiş gibi hissettim. Barış, ışıl ve toprak yanımızda durduğunda toprak konuştu "Ecem iyi misin? En son aşırı bir şekilde ışıldan dayak yediğini hatırlıyorum" dedi ve güldü. Barışın sinirlendiğini hissettim. Bende güldüm "Aynen, ben savunmasızken bana vuran bir insan" dedim. Benle beraber barış ve beste'de güldü. Işıl "Sen en son toprak'a aşık değilmiydin" dedi. Sinirlenmiştim ışılın üstüne yürüdüm. Toprak önüme geçtiğinde barış'ta beni yanına çekti.
"Senin de en son benden dayak yediğini hatırlıyorum" dedi ve kafa attı. Toprak daha karşılık verememişken yere yatırıp tekme atmaya başladı. Dejavu yaşarken toprağın gözleri kapanırken kahkaha atarak göz kırptım.
"Yeter artık dur" dedi ışıl ve barışın kolunu tuttu. Barışın kolunu tuttuğunu görünce sinirlendim "Çek elini" dedim ve ışılı sert bir şekilde ittirdim. Barışın elini tuttum ve "Hadi gidelim burdan" dedim. Barış tuttuğum eline ve sonra bana baktı gülümsedi ve oradan uzaklaştık.
"Ne güzel vurdun helal olsun" dedi beste bende hafif gülümsedim. Barışın elini hâlâ tuttuğumu farkettim ve kibarca elimi çektim.
Bestenin telefonu çaldı "Alo nesrin teyze" dedi. Annem aramıştı neden aramıştı ki "Ecem yanımda veriyim ben ona telefonu" dedi. Endişeli bir şekile telefonu aldım "Alo anne" dedim "Kızım arıyorum arıyorum neden açmıyorsun" dedi "Telefonumun şarjı bitmiş annem" dedim "Tamam kızım hadi artık eve gel" dedi "Tamam anne geliyorum" dedim ve kapattım.
"Benim eve gitmem lazım yarın görüşürüz" dedim ve yanlarından uzaklaştım. Kulaklığımı takıp yol boyunca düşündüm barışın toprağa vurduğu anı, toprağın bana söylediği sözleri.
Eve geldim anneme çok yorgun olduğumu rahatsız etmemesini söyledim odama girdim ve kendimi yatağa attım. Telefonumla hiç vakit geçirmediğimi farkettim telefonumu elime aldım besteden mesaj gelmişti hemen mesaja girdim.
«Ecem barış senin telefon numaranı istedi ve bende verdim haberin olsun :)» mesajı okuduktan sonra hafifçe gülümsedim.
«Tamam sorun değil» dedim birden bildirim geldi ışıl bir uygulamaya fotoğraf atmıştı hemen girip baktım. Toprakla sarıldığı anki fotoğrafı atmış. Işıl bu uygulamada pek yoktur vakit harcamaz ama illa ben göreyim kıskanayım diye atmış. Fotoğrafın altına toprağı etiketlemiş.
Bende hemen girdim fotoğraflarına baktım yani kısacası stolkladım. Fotoğrafına bakarken annem kapıyı çaldı ve ben o telaşla ne yapıcağımı bilemedim telefonu yatağın öbür tarafına fırlattım.
Kapıyı açtım "Efendim annecim" dedim annem tuhaf bir bakış attı. "Yemek hazır kızım" dedi. Annem erkek arkadaşımın olmasına çok karşı hâtta benim kız lisesine gitmemi istiyordu ama allahıma çok şükür puanım istediği kız lisesine tutmadı.
"Aç değilim" dedim ve kapıyı kapattım. Hemen telefonumu aldım bir baktım toprağın bir fotoğrafını beğenmişim sanırım o telaşla elim çarptı. Beğeniyi geri çektim ama ona bildirim gitmiştir.
«Çok beğendin heralde» diye bir mesaj geldi hemen girdim topraktandı şok oldum ne diyecektim. Görüldü attım ve çıktım. O sırada barıştan mesaj geldi «Bugün parkta olan olay için özür dilerim seni mahçup duruma düşürmedim umarım» diye bir mesaj atmıştı. Gülümsedim «Özür dilemene gerek yok o bunu haketmişti» dedim.
Telefonu kapattım ve uykuya daldım.
Evettt bu bölümde bitti naıl buldunuz
Yorumlarınız bekliyorum
İnst: _queenkitaplar_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLİŞKİ DURUMU KARIŞIK
Teen Fiction@bilinmeyenler_7 arkdaşımla mükemmel bir hikaye yazdık mutlaka okumalısınız ;)