cell room outburst//chapter five

210 23 8
                                    

Eren, Hanji'ye saldırdıktan sonra hücresinde gömleksiz oturuyor. Saçını at kuyruğu yaptı ve yatağının kenarına oturdu, düşünmekten başka bir şey yapmadı - uyuşmuş hissediyordu.

"Otuz dakikanız var." Eren hücre odalarının kapısının dışında bir ses duydu. 'Harika... daha fazla ziyaretçi.' diye düşünüyor kendi kendine. Kapı gıcırdayarak açılıyor. İnlemek ve sinirlenmek üzere olan adam, çok sevdiği kadının varlığıyla karşılandı ve bakışları yumuşadı.

"Hey..." sessizce selamladın ve gülümsemeye çalıştın ama gözlerin farklı bir hikaye anlatıyordu. Hücre barlarının önündeki sandalyeye oturdun ve ona baktın, "Saçını beğendim."

"Teşekkürler..." diye mırıldandı sessizce. "Burada ne yapıyorsun?" gözlerinde endişe ve yüzünün her yerinde aşağılama ile soruyor. sen sadece yere baktın.

"Bilmiyorum... Sadece seni görmek istedim. Seni uzun zamandır görmedim..." sessizce yanıtlıyorsun. "İstersen gidebilirim-"

"Kal."

Gıt. bana bakma.

Eren senin yanında olmayı hak etmediğini biliyordu ama seni her zamankinden daha çok istiyordu. Sadece yeniden sevilmek istiyordu. Ya da en azından tekrar aşkını hissetmek istiyordu. bakışlarını yerden kaldırıp Eren'e çevirdin ve sonunda ona zayıf bir gülümseme verip 'tamam' diye mırıldandın.

"Emekliliğin nasıl...?" Eren hala yere bakarak soruyor.

İç çektin, "Shiganshina'da bir çay dükkanında çalışmaya karar verdim... Sakin bir hayat yaşıyorum, bitki topluyorum, gün batımını seyrederken çay içiyorum. Hayatımı seviyorum. Bu yaşadığım en huzurlu şey. evsiz naif küçük bir kız olduğum zamanlar dışında..." Yanıtlıyorsun ve Eren konuşmanı dinlerken ve hala yere bakarken zar zor gülümsüyor. "Marley nasıldı?" Eren'in küçük gülümsemesi kayboldu.

"Sıkıcıydı. Sadece sakat bir asker gibi davrandım. Müşterilere barışçıl bir şekilde çay satmak kadar ilginç bir şey yok." Eren'i başını sallayarak onayladın. Şimdi aranızda tuhaf bir sessizlik vardı. Ne hakkında konuşacağınızı bilmiyordunuz, tek yaptığınız yere bakmaktı ve sen nihayet konuşana kadar sık ​​sık birbirinize göz ucuyla baktınız.

"Hey, Eren?" Eren anında bakışlarını sana çevirdi, "Hatırlıyorum... emekli olmadan önce, artık savaşmak istemediğimi söylemiştim... Ve sen de bir gün artık savaşmak zorunda kalmayacağıma dair söz vermiştin. Ne demek istemiştin? Ne planlıyorsun?" sordun ve Eren sana sadece yüzünde bir parça hüzünle baktı.

"Sana endişelenmemeni söylemiştim." Eren sesinde biraz sertlikle söylüyor.

Sana uzağa bakmanı söyledim.

"Eren... lütfen sadece konuş benimle. İstesen de istemesen de senin için endişeleniyorum. Lütfen konuş benimle. Dinleyeceğim." güven vermeye çalışıyorsun ve Eren'in sözlerini dinlerken dudakların titriyor.

"Lütfen... Lütfen dur. Defol." Eren neredeyse kırılmak üzereymiş gibi söylüyor.

Bana öyle bakma...

"Lütfen Eren. Sadece anlamak istiyorum. Sadece yardım etmek istiyorum-"

"Defol!" Eren'in bağırışı boş koridorlarda yankılandı. Senin tepkini gördükten sonra ne yaptığını anladığında bakışları yunuşadı ve ifadesiz haline geri döndü. "Ben... Üzgünüm."

Çok üzgünüm, sevgilim.

Ayağa kalkıp hücre odasından ayrılmadan az önce seni kovmasının şokuyla Eren'e bakıyorsun. Eren tekrar yatağının kenarına oturmadan önce bir an sana baktı.

Sen bir güzellikken ben bir aptalım.

Sen bir güzellikken ben bir aptalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Look Away My Love || Eren Jaeger x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin