Sasha's dead body//chapter four

201 24 2
                                    

Saatlerce ata binip babasının hatırasına dayanarak Eren'i takip ettikten sonra... sonunda hedefimize ulaşmıştık.

Deniz.

Eren, güzel mavi dalgaların ufka kadar uzanmasını izliyordu. Kendini manzaraya öyle kaptırmıştı ki, yanında küçük bir ses duyunca dalgınlığından sıyrıldı. Denizi izlerken gözlerin büyümüş, ve ağzın biraz açılmıştı. Sonra yanağından birkaç damla yaş süzüldü. Eliyle senin gözündeki yaşı sildi ve Eren'e gülümsedin.

Daha sonra ona sarıldın, ve hala denize bakarken başını göğsüne gömdün ve Eren sana sanki son sarılmanız gibi sarıldı. Kollarını Eren'in vücuduna dolamıştın, Eren ise kolunu sırtına atıp seni kendine çekmiş ve diğer eli ile saçlarını okşuyordu.

"Demek bu deniz..."

Şimdi denizin diğer tarafındasınız...

Eren, Titan'ın ensesinin dışında, yarattığı manzaraya bakıyor. Moloz, cesetler ve çığlık atan korkmuş insanlar. Görülen tek şey bu.

Şu adama bak, y/n. Ve sana bak...

Tüm kaosun içinde, enkaz altında kalan bir çocuğu kurtarmaya çalıştığını fark ediyor. Eren'in dönüşürken yaptığı enkaz. Senin görevin Eren'in Marley'e saldırmasına yardım etmek olsa da, erkek arkadaşın tarafından öldürülen çocuk için biraz üzülmekten kendini alamadın. Eren senin küçük çocuğun yaralarını sarmaya çalıştığını izledi ama görünüşe göre büyük ihtimalle ölmüştü. Senin yüzünü gördü. Çocuk için çok korkmuş ve endişelenmiştin. Üzgün ​​bir ifade sergilemek istedi ama o kadar burkuldu ki, ifadesini bile kontrol edemedi.

Şu haline bak... tanımadığın birinin hayatı için endişeleniyorsun. ben ise milyonlarca insanın hayatını aldım ve merhamet göstermedim.

Eren daha sonra Jean'ın seni küçük çocuğun yanından çekip havaya fırlatarak manevra teçhizatını kullanmaya zorladığını gördü.

Eren'in hatırladığı bir sonraki şey, balonun içinde olduğu ve senin ona ağlamaklı gözlerle ve üzgün bir halde bakman; saçı ve sakalı uzamıştı ve muhtemelen ter kokuyordu.

Lütfen bana böyle bakma... Uzaklara bak aşkım. Sana yalvarıyorum.

Sonra, Sasha'nın kurşun yarasını sarmaya çalışırken nasıl ağladığını görüyor. o an tek duyduğu senin ağlamaların. Kanını donduracak şekilde bağırıyorsun. Ellerine baktın ve üzerlerinde Sasha'nın kanını görmenle ağlamam daha da şiddetlendi, "Sasha öldü... SASHA ÖLDÜ." Sasha'nın cansız bedenine bakarken sayıklamaya devam ediyorsun.

Sen tüm mutlulukların sebebisin... ben ise tüm yıkımların sebebiyim...

Eren sana bakarken gözleri senin yaşlı gözlerin ile buluştu.. Eren'in gözleri, seni böyle korkunç bir halde görünce hafifçe fal taşı gibi açıldı; ağlıyor. gözlerinin kızarıp dudaklarının şişmesi seni ne kadar güzel gösterse de ağlamandan hep nefret etti. Jean odanın kapısını kapatıp Eren'in görüşünü engellemeden önce Eren ile göz göze geldin.

Üzgünüm...

cevirirken agliyorum sonra duzenlerken sarki acip daha da agliyorum normal mi

cevirirken agliyorum sonra duzenlerken sarki acip daha da agliyorum normal mi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Look Away My Love || Eren Jaeger x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin