look away, my love//chapter six

146 13 4
                                    

Shiganshina'da çalıştığın çay dükkanında işe hazırlanırken önlüğünü giydin. Kapıdaki bir müsterinin geldiğine işaret eden zil çalana kadar yasemin çayı hazırlamakla meşguldün. Müşteriyi karşılamak için hemen resepsiyona gittin.

"Merhaba. Şey-" dükkâna kimin girdiğini anlamak için cümlenin ortasında durdun. Bu, gömleksiz bir Eren'den başkası değildi. Eren'i kaç kez gömleksiz gördüğün konusunda endişelenmeye başladın. "Eren? hücrende olman gerekmiyor mu?" diye sordun ve Eren sadece elini tuttu.

"Benimle gelmene ihtiyacım var." tereddütle kabul ettin.

Sur Maria'ya girmek için gizlice Shiganshina bölgesinden çıktınız. Artık sessiz bir yürüyüştü. Hapishanedeki hücre ziyaretinden sonra hiç görüşmemiştiniz.

"Eren... Neden hep gömleksizsin?"

"Gömleğimi kaybettim."

Sessizce başınla onayladın. "Nereye gidiyoruz?" diye sordun ama Eren cevap vermedi.

Uzun ve sessiz bir yürüyüşün ardından Eren seni masmavi denize ve gün doğumuna bakan bir uçuruma getirdi. Eren bir an için güneşin doğuşuna baktı ve Eren'in ne yaptığı konusunda kafan iyice karıştı. Eren daha sonra seni sıcacık kucağına aldı.

"Üzgünüm, y/n." Eren sessizce özür diledi.

"Sorun değil..."

"Hayır, y/n. Sadece hücrede senin için yaptıklarım için değil, yapmak üzere olduğum şey için de üzgünüm." şaşkınlıkla kaşlarını çattın.

"Sen... ne yapacaksın?"

"Gurur duymadığım şeyler... ama özgürlüğe sahip olmanın tek yolu bu. Bir gün sana söz vermiştim, artık savaşmak zorunda kalmayacaksın... bunu yapmaktan gurur duymadığımı anlayacaksın. Ama bunu yaptığımda... Uzaklara bak aşkım."

Bildiğin bir sonraki şey... Eren'in Jaegeristler ile ayrıldığı... Marley'nin Shiganshina'ya saldırması ve onun tekrar dövüşmek zorunda kalmasıydı.

Eren'i vurmak üzere olan küçük bir kızı gördün. Kız Eren'i vurunca... Eren Kurucu Titan'a dönüştü ve Ymir'in tüm tebaasıyla konuştu, surlardaki devleri uyandırdığını ve bunun Paradis hariç tüm dünyayı dümdüz etmek için kullanacağını söyledi...

'Yani demek istediği buydu... ama ben başka yöne bakmayacağım..."

Uzaklara bak aşkım.

Eren'in şiiri:

Seni hak etmiyorum aşkım... sadece uzaklara bak.
(I don't deserve you, my love... just look away.)

O zaman bile... seni hak etmedim... ve muhtemelen seni hala hak etmiyorum.
(Even back then... I still didn't deserve you... and I probably still don't deserve you.)

Seni her zaman sevecek olsam da... uzaklara bak. Çünkü görülecek tek şey üzerimde masum insanların kanı.
(Although I will always love you... look away. Because all that there is to see is the blood of innocent people on me.)

İşte oradasın... gün ışığında muhteşem görünüyorsun. Her erkek seni çekici buluyor...
(There you are... in the sunlight looking gorgeous. Any man would be drawn to you...)

Ama buradayım. Sadece bir gün hepsini öldürecek bir adam.
(But here I am. Just a man who will someday, murder them all.)

Bana bak... bu korkunç durum. Bir de sana bak... Uzaklara bak aşkım. Sen birkadınsın ve ben sadece bir erkeğim
(Look at me... this awful state. And look at you... Look away, my love. You are a
lady, and I am just a man)

Şu adama bak, y/n. Ve sana bak...
(Look at the man I am, y/n. And look at you...)

Şu haline bak... tanımadığın birinin hayatı için endişeleniyorsun. ben ise milyonlarca insanın canını alırken ve merhamet göstermedim.
(Look at you... worrying for someone's life and you don't even know them. While I took away millions of people's
lives and didn't show mercy.)

Lütfen bana böyle bakma... Uzaklara bak aşkım. Sana yalvarıyorum.
(Please don't look at me like this... Look away, my love. I beg of you.)

Sen tüm mutlulukların sebebisin... ben ise tüm yıkımların sebebiyim...
(You are the reason for all happiness... while I am the reason for all destruction...)

Üzgünüm...
I'm sorry...

Sana uzağa bakmanı söyledim.
I told you to look away.

başka bir yere bak.
look away.

Çok üzgünüm, y/n.
I am so sorry y/n.

Sen bir güzellikken ben bir aptalım.
I am an idiot while you are a beauty.

Uzaklara bak aşkım.
look away, my love.

look away, my love

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Look Away My Love || Eren Jaeger x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin