LA PULSERA

63 4 3
                                    

En Marc estaba inmòbil estirat a la camilla pero tenia el cap que no podia més. Tenia por, molta por. I es que no entenia com es que el farer boig s'havia el seu nom. Va començar a imaginar-se coses macabres que l'individu podia arribar a fer amb ell. Pero per sort o per desgracia aquets pensaments van finalitzar de cop quan el farer va entrar de sobte per la porta de la sala. L'home es va anar anar acostant a poc a poc cap on era el noi. En arribar es va posar de peu al cantó de la camilla i li va mostrar un objecte que semblava un braçalet. -Et recorda res aquesta pulsera- va dir el farer amb to de superioritat. En marc no s'ho podia creure, aquella pulsera era de la Carla, i impolsivament va cridar - Què li haas feet tros de psicopata?!-. El farer va riure  i va sortir de la sala deixant la porta oberta.

En Marc no tenia temps per perdre, havia de sortir el mes haviat possible d'aquella habitació i buscar la Carla per assegurer-se de que estava sana i salva. Va mirar el seu entorn buscant alguna cosa per alliberar-se però les uniques coses que hi havien eran ell, una camilla i una llum, una semblant a les que hi han en un dentista. Va rumiar durant una estona alguna possible solució per alliberer-se, pero no se li ocurria res. Quan tot ja semblava perdut se li va encendre la bombeta de cop. Podia valencejar-se de costat a costat fins a fer tombar la camilla i amb sort les cordes que el retenien es desafluixarien i podria escapar-se.

En Marc no les tenia totes pero sabia que era la unica opció si volia sortir amb vida d'aquell lloc. Va agafar aire profundament. Va contar mentalment fins a tres i va començar a repartir el seu pes d'un costat a l'altre de la camilla. Malgrat els esforços la camilla no es movia i en Marc es va donar per vençut. L'únic que li quedava per fer ara era esperar a que la policia, avisada per els seus pares, trobes aquest lloc i els rescatés. Quan estava apunt d'adormir-se va entrer la Carla corrents a la habitació amb les mans plenes de sang. Va deslligar les cordes que retenien en Marc i li va dir -No preguntis i corre-.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 03, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AUXILI Where stories live. Discover now