4

69 5 0
                                    

ამშვენებს მას, მან გაიღიმა, როცა ხედავს, რამდენად ლამაზია ოთახი, ვიდრე ის შავი აღმოჩნდა, როცა შევიდა.

შვებით ამოისუნთქა და ტელეფონზე დროს ამოწმებდა. საშხაპეში ჩასვლისას იღიმება, რომ წავიდეს და კაფეში მეგობარს შეხვდეს.

ჯუნგუკის პოვ

სევდიანად ვიღიმი ჭერს ვუყურებ. მას შემდეგ რაც ტაე წავიდა, ოთახიდან არასდროს გავსულვარ. ოჰ, და დარწმუნებული ვარ, რომ ჩემი ქმარი ჩამოვიდა.

გარეთ გასვლისას შავ პერანგს ვიცვამ.

ისმის ჩემი ტელეფონის ზარი ჩემს შარვალში. ამოვიღებ და ვპასუხობ ისე, რომ არ დავინახო ვინ არის

"ჯუნგუკი?" დედაჩემის ხმის გაგონებაზე თვალებს ვატრიალებ

"დედა"

"ჯიმინი ჩამოვიდა?"

ჯიმინი? ვინ არის - ოჰ, არ ვიცი და არ მაინტერესებს" ამოისუნთქა

"შვილო მაინც შეამოწმე..."

"დედა, მე არ ვარ მისი ძიძა კარგი? და არასოდეს მომიყვე მის შესახებ"

"ის ახლა შენი ქმარია ჯუნგუკ!."

შენ იცი რა მაბრაზებს ის მართლა. მე უბრალოდ ვთიშავ ტელეფონს სამზარეულოში წასასვლელად. ჯანდაბა ამ ჯიმინს ძალიან სურს რამის გაფუჭება ჩემთვის. უკვე ძალიან მძულს.

[19:00]

ჯუნგუკი დივანზე იჯდა, ჩაძირული, პულტი უჭირავს და უყურებს ფილმს და სალათს ჭამს.

ჯიმინი სახლში დადის. მისი გული უფრო სწრაფად უცემდა, როცა  ათვალიერებს და ხედავს ჯუნგუკს, რომელიც ტელევიზორს უყურებს.

ჯუნგუკმა უკან გაიხედა, როცა კარის დაკეტვის ხმა გაიგონა. ჯიმინი გაიყინა, როცა ჯუნგუკმა შეხედა მას
დამწვარი მზერა. ჯუნგუკი ადგა ჯიმინთან მიდის.

ჯიმინს შუბლზე ოფლიანობა დაიწყო და ჯუნგუკი ამით ტკბებოდა. მან იცის, რომ ჯიმინს ეშინია მისი, მხოლოდ ხედავს მის ქმედებებს.

"მაწანწალა! რატომ დათანხმდი ამ ქორწინებაზე ჰა?" ძალიან საძულველი მზერით უყურებდა ჯიმინს.

ჯიმინი უკან დაიხია, მაგრამ ჯუნგუკი ნელი მოძრაობით აგრძელებს მისკენ სიარულს. ჩანთა ისე ეჭირა, თითქოს მასზეა დამოკიდებული. ჯუნგუკმა ჩაიღიმა ჯიმინის თვალები აცრემლიანდა.

- ეს ჯეონის გვარი საერთოდ არ გეხება, ყველაფერი დამინგრია. ახლა აქ უნდა დავრჩე, შენთან ერთად, იგივე ჟანგბადი ჩავისუნთქო, რაც მაიძულებს ღებინებას" ენაზე დააჭირა, ჯიმინთან უფრო სწრაფად მივიდა და ქურთუკს მოუჭირა

არც კი გაბედო ჩემზე შეხება, ნუ მელაპარაკები, ერთი შეხედვითაც არ შემომხედო, გესმის?” ჯიმინმა თავი დაუქნია გაფართოებული თვალებით და უყურებს, როგორ ბნელდება ჯუნგუკის თვალები. მან უხეშად უბიძგა ჯიმინს.

კიბეები.

ახლა წადი "ჯიმინმა წავიდა აკანკალებული ფეხებით თავისი ოთახისკენ.

ჯიმინის პოვ

ოთახს ვკეტავ და ჩუმად ვუყურებ სარკეს და ვხედავ, რომ მაკიაჟი გამიფუჭდა.

ის ძალიან მაშინებს. ასე ახლოს ვიყავი ჩემს თავზე მორევამდეც კი. ის მართლაც სიმპათიურია, რომ ასე უბრალოდ გაბრაზდეს. ისინი იყვნენ ის დიდი შავი თვალები, რომლებიც მხოლოდ სიძულვილით მიყურებდნენ

არ ვიცი რატომ ვგრძნობ თავს ასე დაშავებულად. დიახ, მე ძალიან მტკივა, რომ ვიღაც მეძახის, მაგრამ როგორ მექცევა, როგორ მიჭერდა, ეს არასწორია.

ის, რასაც მხედველობაში ვიტოვებ, არის ის, რომ არ დავემორჩილო მას. მე არ ჩავვარდები მას

საწყალი ჩიმი

501

410

არა

21

17

hate (jikook) სიძულვილი Where stories live. Discover now