მხოლოდ შავი ფერის Tony STIK კაბა ქუსლიანი, გრძელი შავი ბეწვის ქურთუკი, შავი ბერეტი ეცვა. ჯუნგუკმა იგრძნო, რომ გული აუჩქარდა და დაბნეული იყო რატომ.
-ბოდიში რომ არ გაგაღვიძე-მითხრა და ჯუნგუკს შეხედა რომელიც ასევე მას უყურებდა. ჯიმინი სქელ ღიმილს სცემდა ჯუნგუკს.
"ისიამოვნე" - ამბობს ის სახლიდან გასვლისას. ჯუნგუკმა სუნთქვა ამოუშვა, რომელიც მას ეჭირა.
ის ასევე შოკირებულია, რომ ცუდი რეაქცია არ ჰქონდა, როცა ჯიმინი აგრძელებდა მასთან საუბარს და რატომღაც ძალიან ამაყობს იმით, რომ ჯიმინს არ უყვიროდა.
ის ნამდვილად ეთანხმება, რომ ჯიმინი ყველაზე კეთილი ადამიანია, ვინც კი ოდესმე შეხვედრია. ის ჯერ კიდევ ცუდად ეპყრობოდა ჯიმინს ბოლო თვეების განმავლობაში, მაგრამ ჯიმინი კვლავ აგრძელებს მასთან საუბარს და საუზმის მომზადებას. გული გაუსკდა, გაახსენდა როგორ ეპყრობოდა ჯიმინს ასე ცუდად.
თავის გემრიელ საუზმეზე შვებით ამოისუნთქა, კვნესის გამოსვლისას.
[15:00]
გარეთ ამინდი ძალიან ცხელია, მზე გამოდის, სანამ ჯუნგუკი საბანშია და კანკალებს ასეთი სიცივისგან. გამათბობელიც კი ჩართო, ცხელ ყავას სვამდა.
ჯიმინი სახლში შემოდის და გრძელ ქურთუკს იხსნის. დილით მართლა ციოდა, მაგრამ ახლა ძალიან ცხელა. გადასასვლელისკენ გაემართა და დაინახა, რომ ჯუნგუკის კარი გაიღო. ის ნელა ათვალიერებს და ხედავს ჯუნგუკს გადასაფარებელში, რომელიც კანკალებს. მან ქურთუკი გაისროლა ჯუნგუკისკენ.
ჯუნგუკმა თავი გადააქნია და დაინახა, რომ ჯიმინი მისკენ მოდიოდა შეშფოთებული სახით. მას არ შეუძლია ღიმილი არ შეიკავოს. ჯიმინი შეეხო ჯუნგუკის ცხელ შუბლს.
"ავადხარ ჯუნგუკ"
"ჰო" ჯიმინმა გადაფარა და დაინახა, რომ ჯუნგუკი ძლიერ კანკალებდა. თვალები აუწყლიანდა, რამაც ჯუნგუკმა სევდიანად გაიღიმა.
YOU ARE READING
hate (jikook) სიძულვილი
Romantizm"ეს... ეს ყველაფერი უბრალოდ მოწყობილია, არც კი ელოდო ჩემს სიყვარულს" -ჯუნგუკი