7

54 2 0
                                    

"რატომ არ გესმის ჩემი ჯუნგუკ!!! რამდენიმე კვირა გითხარი რომ მინდა ჯიმინი სახლიდან გავიდეს, მაგრამ შენ არ მისმენ!!" ჯუნგუკმა ჩაიცინა

"გააგდე ჯიმინი სახლიდან? შენ იცი, რომ ჯობია, როცა ის ჩემთან რჩება. იმიტომ, რომ როცა მას სახლიდან გავაგდებ, რა გამოგადგება, რადგან გინდა მოსვლა და ჩემთან დარჩენა?" თეჰიონმა თვალები გააფართოვა და პირი აკანკალდა.

4

"და მოდი გითხრათ ის, რაც არ იცით, როცა ჯიმინზე საუბრობთ, მით უფრო იკლებს ჩემი სიყვარული შენდამი." ტაემ თავი გააქნია

"ჯუნგუკ გთხოვ პატარავ, მიყვარხარ"

"ჩემი სიყვარული შენდამი შემცირდა 2 წლის წინ, ტაე, იმ დროს, როცა შენ მომატყუე, არ შემიძლია ისე მიყვარდე, როგორც ადრე"

"ჯუნგო-" ჯუნგუკმა თავი გააქნია ენაზე, გასაღები აიღო და რესტორნიდან გავიდა

"ჯუნგუკი! ჯუნგუკი გთხოვ!!" ტაე ტირის იატაკზე დაჩოქილი და ტირის.

(30 წუთის შემდეგ)

ჯუნგუკის პოვ

რატომ ვარ ასეთი სულელი? რატომ უნდა გავგიჟებულიყავი და უბრალოდ დამეჯახა. პირველად ვგრძნობ თავს დამნაშავედ, რომ მას ეს გავაკეთე. არა, მართალი გითხრათ, ის ამას არ იმსახურებს.

სახლში შევედი, სიბნელე და სიჩუმე დამხვდა. შუქს ვრთავ ჩემს ოთახში და ისევ სუფთა დამხვდა. პატარა ღიმილი მომწვდა ტუჩებზე, როცა ვხედავ როგორ ანათებს ჩემი ოთახი. საწოლზე ჭერისკენ ვიწექი და ვფიქრობდი იმაზე, რაც ადრე მოხდა.

არ მჯერა, რომ თეჰიონს შეეძლო მხოლოდ ეჭვი შეეპაროს მის მიმართ ჩემს სიყვარულში. მან მომატყუა, მე ვაპატიე, რადგან მიყვარდა. ყოველთვის, როცა სადმე მივდივართ, ვხედავ, როგორ უყურებს სხვა ბიჭებს, თვალს აკრავს მათ, მაგრამ მე სრულიად განზრახ ვრჩებოდი, მინდოდა მენახა რას მოიგებდა.

მერწმუნეთ, როცა ვამბობ, რომ იოლად ვიქცევი ჟელეს. მაგრამ როცა ვხედავ სხვა ბიჭებს, რომლებიც მას ფლირტის ნიშნებს უგზავნიან, აღარ მაინტერესებს. ისე, ჩემი სიყვარული მისდამი მაინც მოკვდა. მიზეზი, რის გამოც ისევ მასთან ვარ, არის ის, რომ მეგონა შეიცვლებოდა, მაგრამ ვცდები.მალე 30-ს ვხდები, ახლა ბავშვები უნდა მყავდეს და ბედნიერად ვიცხოვრო ჩემს პარტნიორთან ერთად.

მე მირჩევნია ჯიმინი აქ დარჩეს, ვიდრე სახლიდან გავაგდო. და მე უნდა დავასრულო საქმე ჩემსა და ტეეს შორის, რადგან ყველაფერი აღარ მუშაობს.
ჯუნგუკის პოვ

მე ვიღვიძებ ცხვირის დაბლოკვის შეგრძნებით. ჯანდაბა, მართლა გრიპი მაქვს? ჯანდაბა მე. ჩემი სხეული უფრო ცხელდება. ვდგები და ვხედავ ჩემი ფანჯრები გაღებულია. გამოიცანით ჯიმინმა ეს გააკეთა. ზარმაცი დაბლა ჩავდივარ.

ვხედავ ჯიმინს სამზარეულოში ლამაზად ჩაცმული, მაგიდაზე რაღაცას ამზადებს. როცა მას ვხედავ, მთელი სხეულით დანაშაულის გრძნობა მეუფლება. ყელს ვიწმენდ და ის ღიმილით მაღლა იყურება.

ავტორის პოვ

ჯიმინმა აიხედა და დაინახა ჯუნგუკმა გადაჯვარედინებული ხელები მკერდზე და კედელზე მიყრდნობილი უყურებდა რას აკეთებს ჯიმინი

"ჰეი, მე გაგიმზადე საუზმე" ჯონგუკმა ამოისუნთქა, რომელზეც იჯდა და ამან ჯიმინი შოკში ჩააგდო. ჯუნგუკმა აიღო ბლინი და დაასხა. ჯიმინს ისე უნდოდა ბედნიერებისგან გადახტომა.

"ასე რომ..... დღეს ვერ მოვამზადებ ლანჩს" ჯუნგუკმა თავი დაუქნია ჯიმინის თეთრ ჩანთას. და ჯუნგუკი მართლაც გაოცდა, როცა დაინახა ჯიმინის სხეული ძალიან წვრილმანი და ლამაზი. მას ეცვა მხოლოდ შავი გრძელი აბრეშუმი.

________
Როგორი იყო?
მგონი გვეშველა 🤣💗
417

hate (jikook) სიძულვილი Where stories live. Discover now