ᴀᴊÁɴʟᴏᴛᴛ ʙᴇÁʟʟÍᴛÁꜱᴏᴋ:
დ
ꜱᴢÍɴ: ꜰᴇᴋᴇᴛᴇ
დ
ʙᴇᴛŰ ꜱᴛÍʟᴜꜱ: ꜱᴏᴜʀᴄᴇ ꜱᴀɴꜱ ᴘʀᴏ
ღღღ
Varga Ádám, aki nem fél semmitől sem, mégis egyetlen egy dolog rettenti meg, a szerelem. Nem áll készen arra, hogy egy olyan lánnyal legyen, aki elbizonytalanítja őt. Diánával kapcsolatban pedig pont ezt érzi, éppen ezért rázza le magáról a lányt, és annak érzéseit. Bár utálja a tényt, hogy a lányt ezzel vérig sérti, és összetöri őt, mégis úgy érzi ez a helyes. Mindeközben barátai és "barátnőjében" keresi a vigaszt, és a felejtést.
Herceg Diána rettenthetetlen, amit a fejébe vesz azt véghez is viszi. Egyetlen egy dologtól fél ő igazán, a csalódástól, a kudarctól. Amit szerencsétlenségére pont akkor tapasztal meg, mikor Varga Ádám kicsit sem kedves módon ejti őt, azzal az indokkal, hogy barátnője van. Diána előszőr csalódik, és teljesen összetöri a fiú, de a bosszú és a harag veszi át szomorúságának a helyét. Dia azon a nyáron a könyvekbe és a zenébe temetkezve rá jön arra, hogy ez így nem mehet tovább, és talpra áll.
Az utálat, vagy a szeretet erősebb? Egyértelmű, szerintem a szeretet! De az ő esetükben?! komplikált. Vajon ők melyik útra lépnek? Tovább gyűlölködnek, vagy hagyják hogy a szeretet, a szerelem mindent megoldjon?
Mert én tényleg utálom, hogy annyira...!:)
ℙ𝕃𝔸𝕐𝕃𝕀𝕊𝕋𝄞
▷ ᴘᴀʟᴏᴍᴀ ꜰᴀɪᴛʜ — ᴏɴʟʏ ʟᴏᴠᴇ ᴄᴀɴ ʜᴜʀᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜɪꜱ
▶ ᴇʏᴇᴅʀᴇꜱꜱ — ᴊᴇᴀʟᴏᴜꜱ
▷ ʙᴇᴀᴄʜ ᴡᴇᴀᴛʜᴇʀ — ꜱᴇx, ᴅʀᴜɢꜱ, ᴇᴛᴄ.
▶ ᴛᴠ ɢɪʀʟ — ᴄɪɢᴀʀᴇᴛᴛᴇꜱ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴡɪɴᴅᴏᴡ
▷ ᴏʟɪᴠɪᴀ ʀᴏᴅʀɪɢᴏ — ᴛʀᴀɪᴛᴏʀ
▶ ᴄᴏɴᴀɴ ɢʀᴀʏ — ʜᴇᴀᴛʜᴇʀ
▷ ᴇʟʟᴇʏ ᴅᴜʜÉ — ᴍɪᴅᴅʟᴇ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ
▶ ᴄᴜʟᴛꜱᴄᴜʟᴛꜱᴄᴜʟᴛꜱ — ᴀʟᴡᴀʏꜱ ꜰᴏʀᴇᴠᴇʀ
▷ ɢɴᴀꜱʜ — ɪ ʜᴀᴛᴇ ᴜ, ɪ ʟᴏᴠᴇ ᴜ
©MINDEN JOG FENNTARTVA!2022, where_is10my_mind16
ESTÁS LEYENDO
Utálom hogy....
Romance────⊱⁜⊰──── 𝙐𝙏Á𝙇𝙊𝙈 𝙃𝙊𝙂𝙔... ────⊱⁜⊰──── Az utálat nem megoldás. Mégis annyi dolog van amit nem szeretünk, teljes szívünkből ki nem állhatjuk, mégis el kell viselnünk, bármi is legyen az. Herceg Diána is utál pár dolgot, például korán keln...