oleksi

358 16 5
                                    

Aleksi
Saavuimme jätkien kanssa just Tommin vanhempien mökille. Pääsin onneksi istumaan autossa Ollin viereen. Ja joo, olen kusessa Olli Matelaan.

Ja kun olimme ajankuluksi pelaamassa totuutta ja tehtävää autossa, niin Ollille tuli kysymys että onko hän ihastunut keneenkään. Silloin Joonas myös katsoi tuota brunea sillä virneellä, että tietää jotain asiasta. Noh, Olli vastasi kysymykseen että hänellä on ihastus mutta ei kertonut nimeä.
-
Hengailemme ulkona tällä hetkellä, ja Tommi ja Niko ovat juuri menneet grillaamaan ja minä, Olli, Joonas ja Joel olemme istumassa terassilla.

Olli avasi taas uuden tölkin kaljaa. Onkohan hänellä kaikki hyvin? Hän on jo juonut ainakin 6 tölkkiä, ja kello on vasta 21:00. Ja me muut emme ole kuin vasta aloitelleet.

Time skip 2h

Okei, tääon kyl lähteny kaikilla nyt ihan käsistä. Minulla se meni niin, että sen muutaman tölkin jälkeen vaihdoin vähän vahvempiin. Tai no siis oikeastaan 32% viinahan siitä lähti.

"Alheeksiih" Olli sammaltaa minulle.

"Nho mhithäs Olluhskaiselha onh?" Kysyn brunelta.

"Vhoithko thulla mhun khaa nhukkhumaanh?" Olli kysyy. Nyökkään hymyillen.

Olli ottaa minua kädestä kiinni ja vetää minut sisälle. Hän vetää minut makuuhuoneeseensa.

Kun Olli laittaa oven kiinni, hän painaa huulensa omilleni. Mietin aluksi, että mitä tapahtuu mutta sitten vastaan suudelmaan.
-
Aamulla
Herään hirveään päänsärkyyn. Huomaan ettei minulla ole vaatteita päällä. Mitäköhän eilen kävi? Kaikki meni ohi siitä asti, kun join viinaa.

Laitan päälle kollarit. Ja sitten tulee paha olo. Onneksi näissä huoneissa on omat vessat.

Juoksen vessaan oksentamaan. Tunnen jonkun käden silittävän selkääni.

Saatuani oksennettua, katson kuka se on. Olli.

Hetken päästä nousen ylös, ja Olli tekee samoin.

"Öömm...Aleksi" Olli mutisee.

"Joo?" Kysyn.

"Muistatko sä mitä eilen tapahtu?" Brune kysyy.

"En" Vastaan ihmetellen.

"No pitäiskö mun palauttaa sulle mieleen se?" Tuo kysyy virne kasvoillaan.

"Ehkäpä sun pitäis" Vastaan.

Olli painaa minut seinää vasten ja katsoo silmiin. Voisin hukkua noihin silmiin.
-

one shottei | blind channelOnde histórias criam vida. Descubra agora