burning love-joonas x niko

161 8 1
                                    

Niko
Astun sisään Joonaksen asuntoon. Olin siis tullut tänne, koska Joonas oli myöhässä treeneistä. Kuulen Joonaksen suloisen laulun ja kitaran soiton.

"Nice to meet you, where you been?
I could show you incredible things
Magic, madness, heaven, sin
Saw you there and I thought
"Oh, my God, look at that face
You look like my next mistake
Love's a game, wanna play?" Ay
New money, suit and tie
I can read you like a magazine
Ain't it funny? Rumors fly
And I know you heard about me
So hey, let's be friends
I'm dying to see how this one ends
Grab your passport and my hand
I can make the bad guys good for a weekend
So it's gonna be forever
Or it's gonna go down in flames
You can tell me when it's over, hmm
If the high was worth the pain
Got a long list of ex-lovers
They'll tell you I'm insane
'Cause you know I love the players
And you love the game
…"

"Meidän pitäis ehkä harkita kolmatta laulajaa" Sanon Joonakselle.

Poika säpsähtää ja kääntyy katsomaan minua. Hän punastuu.

"Äläs nyt punastele. Oot oikeesti tosi hyvä laulaa" Naurahdan.

"K-kiitti" Tuo hymähtää.

"Oliks toi biisi tarkotettuki jolleki vai?" Päätin kysyä.

"Yhelle…" Joonas vastaa punastuen vielä enemmän.

"Kuka?! Kerro!" Innostun.

"En mä voi kertoo…"

"Miks?"

"Se on…salaisuus"

"Pliiis"

"Okei…Se on…sinä"

Katson poikaa suu auki. Siis häh? Mitä just tapahtu?

"Sano nyt jotain"

"Kyl mä pelaa lähen. Tai vois olla 4 everki"

Nyt vuorostaan Joonas ihmettelee.

Kävelen tuon luokse.

"Siisku Love's a game, wanna play?" Kysyn viitaten biisin sanoihin.

Joonas hymyilee ja lopulta nyökkää.

Yhdistän huulemme.

Skip 2v:

So tää tais olla sitten love what burns in flames. Mut ei mua haittaa. Joonas on silti ihana.

"Mä tulin!" Kuulen Joonaksen huudon eteisestä.

"Missä olit? Olin huolissani. Et ollu koko päivänä täällä" Menen eteiseen päin.

"Baarissa juomassa ihan vitusti viinaa, sammuneena puskassa ja oksentamassa siihen samaiseen puskaan" Poika selittää.

"Vieläkö tuntuu viina päässä?" Kysyn.

"Sen verran, et voin tehä näin" Joonas vastaa ja samassa painaa minut seinää vasten.

Tätä meinasin sillä love what burns in flames.

Joonas alkaa suudella huuliani. Vastaan suudelmaan. Pian Joonas siirtyy kaulalle ja kyl te tiiätte miten tää menee.
-
Kävelen keittiöön. Pistän kahvin tulemaan ja istuudun keittiötasolle.

Täytyisi jättää Joonas, mutten osaa. Ja muutenki bändille tulis siitä ongelmii. Vitunmoinen ansa tää love game. Ja kyllä taisin mä oikeesti hävitä sen ja tosi pahasti.

Kahvin ollessa valmista, otan siitä isoon kuppiin kahvia. Laitan maidon kahviin(en ees tiedä käyttääkö Niko maitoo kahvissa)ja menen takaisin keittiötason päälle. Hörppään kahvistani ja mietin mitä tekisin Joonaksen suhteen. Mieleen tulee oman kahvini terästys ja muutto, mutta en kyllä teidä. Äskeinen mainitsemani master plan, vois kyllä toimia.

Aloitan heti suunnitelman ja haen ihanan viinapulloni repustani. Kyllä säilytän viinaa siellä. Kaadan sitä hieman kahviin ja vien sitten takaisin reppuun.

Alan taas hörppimään kahvistani. Paskan makuista, mutta alas menee. Kohta voisin huuhtoa kuitenkin paskan maun pois ihanan raikkaalla viinalla.
-
Nyt on kahvit juotu. Joonas ei ole vieläkään herännyt. Vitun unikeko. No mut kello on kyl nyt 23:22, joten ymmärrän kyllä unen tarpeen ku olihan sillä raskas viinan juonti päivä tänään. Mulla tulee samanlainen, mut vaan yö.

Haen taas pullon repusta ja kävelen se kädessäni olkkariin. Avaan telkkarin ja katson jotain random ohjelmaa. Avaan ihmejuomani korkin ja kaadan läpinäkyvää nestettä kurkkuuni. Ai että. Edelleen yhtä hyvää.
-
Joonas
Herään Nikon meluamiseen. Mitäköhän se nyt tekee? Sitten kuuluu lasin särkyminen. No tuo ei ainakaan ollut hyvä merkki.

"Niko vittu, älä tuhoo kaikkee sit!" Huuddan hieman ärtyneenä, koska herättihän tuo poika juuri äsken minut.

Saan vastaukseksi jotain käynnistä mölinää. Viinayö ollu jätkäl.
-
Herään uudelleen. Tällä kertaa siihen, että ovi paiskataan kiinni.

Menen katsomaan lähtikö Niko ja kyllä, hän lähti.

Suunnistan nyt keittiöön. Ei vittu! Täällä on suunnilleen puolet astioista rikottu, ja nyt ihan säpäleinä lattialla. Vitun Niko.

Puhelimeni alkaa väristä. Niko soittaa. Vastaan tuolle.

"Saat pitää sen kämpän itelläs! Mä meen asuu Ollin kaa! Mä en jaksa olla sun kaa, ku sun pelis meni nyt päin vittua!" Niko huutaa, edelleen juopuneen kuuloisena.

Painan punaista. En voi vastata hänelle mitään.

Romahdan lattialle. Tää oli kaikki mun syytä. Miks mä oon ollu tällänen kusipää? Kyyneleet valuvat tulvana silmistäni ulos. Jos joskus, niin nyt tarvitsen kunnon savut.

Menen parevekkeelle, jossa odottaakin pöydällä jo aski ja sytkäri. Sytytän tupakan.

Että voi ihminen kusta oman elämänsä.

one shottei | blind channelWhere stories live. Discover now