joel x joonas

149 7 1
                                    

Joel
Nyt alkaisi pitkään odotettu euroopan kiertue. Kieltämättä olen aika innoissani siitä. Menemme kuulemma kahdella eri autolla lentokentälle, siellä odotamme lentoa ja sitten lähdemme lentokoneella. Minä menen Joonaksen ja Tommin kanssa. Tommi ajaa ja minä ja joonas olemme kyydissä. Toisessa autossa loput apinat. Siellä kai Olli ajaa.

Time skip 2h:
Tommin auto saapui pihaani. Odotimme Tommia Joonaksen kanssa yhdessä, sillä asummehan vierekkäin.

Laitamme tavarat takakonttiin ja istuudumme takapenkille molemmat, koska Tommin tavarat ovat etupenkillä.
-
Olemme jo melkein perillä lentokentällä. Vielä 5 minuuttia. Huomaan, että Joonas tuijottaa minua. Käännän katseeni. Toden totta hän tuijottaa minua.

"Miks tuijotat?" Kysyn naurahtaen.

"No enhän" Joonas yrittää väittää vastaan. Hän myös kääntää päänsä pois päin minusta, mutta huomasin kyllä että hän punastui.

"No ei sit, vitsin paloauto" Naurahdan.
-
Pääsimme juuri lentokentälle. Nyt olisi kaikki tarkastukset yms, sitten 2h odottelua ja vasta sen jälkeen koneeseen. Varasimme ihan liikaa aikaa.
-
"Joel, tuuks käymään?" Joonas kysyy, päästyämme tarkastuksista läpi.

Nyökkään ja menen pojan perässä miesten vessoille. Päästyämme vessaan sisään, Joonas katsoo ympärilleen ja kun huomaa ettei ketään ole, painaa minut seinää vasten. Hän painaa pehmeät huulensa omilleni hetkeksi, mutta sitten perääntyy.

"Nyt mä tajuun" Sanon hymyillen ja vedän pojan takaisin suudelmaan.

one shottei | blind channelWhere stories live. Discover now