Siedziałam w pokoju z bliźniakami - Ryujin i Seon. Myślałam o tym kiedy ostatni raz widziałam się z siostrami. Brakowało mi ich.
- Znowu myślisz o tym samym? - usłyszłam głos Jimin'a. Odwróciłam głowę, opierał się o framugę drzwi. Pokiwałam twierdząco głową. - Hej, gdzie się podziała mistrzyni niespodzianek?
- Chyba urządziła sobie wakacje... - powiedziałam i chwilę się zastanowiłam. Chyba wiem.
- Znam ta minę, wymyśliłaś coś. - bardziej stwierdził niż zapytał.
- A żebyś wiedział. Zajmij się chwilę dziećmi, zaraz wracam. - powiedziałam i wyszłam z pokoju dzieci. Napisałam do Tae i Kookiego, że po prawie 6 latach czas by się spotkać. Oboje przyznali mi racje. Zaproponowałam im, żeby zabrali dziewczyny na dwutygodniowe wakację, a po powrocie, żeby przyjechali do naszego starego domu w Seulu. Ryujin i Seon wybiegli z domu na podwórko.
- I co tam wymyśliłaś? - zapytał Jimin, przytulając mnie.
- A wymyśliłam, żeby wybrali się na dwutygodniowe wakacje, a po powrocie przyjadą do naszego starego domu do Seulu.
- Czyli jedziemy do Seulu na jakiś czas? Czas na niespodziankę.
- Kocham cię, Chimy. Gdybyś o to nie zapytał pwenie nic bym nie wymyśliła.
- Ja cię kocham bardziej. Idę po dzieci, czas się pakować. Ryujin, Seon! Jedziemy na wycieczkę do Seulu! - krzynkął wychodząc na taras. Dzieci wbiegły do domu i pobiegły do pokoju. - Skąd te dzieci mają tyle energii?
- Skąd Jimin miał tyle energii na koncertach? - odpowiedziałam pytaniem na pytanie.
- Fakt. - powiedział. Poszliśmy się pakować. Po 2 godzinach byliśmy gotowi. Zapakowaliśmy rzeczy do samochodu i pojechaliśmy do Seulu. Dwa tygodnie spędziliśmy na pokazywaniu dzieciom stolicy. W końcu nadszedł czas. Pierwsi przyjechli Twerky, Kookie i Taemin. Na końcu Tae, Milena i Sihyeon. Świetnie spędziliśmy następne dwa tygodnie w Seulu. Moje niespodzianki są w nieoczekiwanych momentach, tak było, jest i będzie. W końcu nie zawsze mamy okazje dostać życie po życiu, prawda? Nasza historia ma szczęśliwe zakończenie, oby historia naszych dzieci była tak samo szczęśliwa jak nasza.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W taki sposób zakończyliśmy książkę! Mam nadzieję, że wam się spodobała. 안녕, Tori.
CZYTASZ
Jesteś moim marzeniem...⠇Jeon Jungkook
FanfictionOn - kpopowy idol, członek zespołu BTS. Jego życie jest poukładane. Miły, zabawny i wyrozumiały chłopak, który kocha swoich fanów najbardziej na świecie. Ona - dziewczyna z Polski, która ma dwie starsze siostry. Życie jej nie oszczędzało. Miła tylk...