Uni
"ဟက် "ဟက်မကြောက်ဘူးဆို ဘာလို့နောက်ဆုတ်နေတာလဲ ''
(ဂျောင်ဂု မင်းကြောက်စရာမလိုဘူးလေ မင်းကအရင်လိုမဟုတ်တော့ဘူး အရင်ကလိုပိန်ပိန်သေးသေးလေးပဲမဟုတ်တော့ဘူး ဗလတွေနဲ့လေ သူ့ထက်အကောင်ကြီးသလို တတ်တူးတွေလည်းရှိသေးတယ်ဘာလိုကြောက်နေရတာလဲ မင်းကြောက်စရာမလိုဘူးလေ ဟုတ်တယ် ငါမကြောက်ဘူး ငါကြောက်စရာမလိုဘူး)
"ဘာလို.....ဘာလိုကြောက်ရမှာလဲ ဟွန့်လူကောင်ရင်းလည်းယှဉ်ကြည့်လိုက်အုန်း ပတ်ဂျီမင်ငါကအရင်ကလိုမဟုတ်တော့ဘူး ''
"ပတ်ဂျီမင်တဲ့လား babyအရင်ကလိုko koလို့ခေါ်သင့်တယ်မဟုတ်ဘူးလား''
"လဲသေလိုက်လေ မင်းကငါအတွက်တော့exတစ်ယောင်ပဲ''
"ဟုတ်လား babyမင်းမေ့နေတာလား မင်းဘာသာဘာတွေပဲပြောင်းလဲသွားပါစေ အခုချိန်ထိယုန်ပေါက်လေးပဲ အထူးသဖြင့်မင်းကိုအောက်မှာငိုရိုပြီတောင်းပန်နေပုံကိုကိုမေ့လို့မရသေးဘူးbabyအခုချိန်ထိမင်း ဘာမှပြောင်းလဲမသွားဘူး ''
"ပတ်ဂျီမင် ခင်ဗျားပါးစပ်ကိုပတ်လိုက်တော့ ထပ်မပြောနဲ့ခင်ဗျားနဲ့ကျွန်တော်ဘာမှမပတ်သက်တော့ဘူး အခုချက်ချင်းထွက်သွားပါ ''
"ကောင်းပြီလေအခုတော့ကိုထွက်သွားပေးမယ် တစ်ခုတော့မမေ့လိုက်နဲ့နော် babyကိုအခုချိန်ထိကိုပိုင်သေးတယ် ''
"အွန်း......အု.....ပြွတ်......လွတ်.....အွန်း....ပြွတ်....''
"Babyနုှတ်ခမ်းတွေကဘယ်ချိန်နမ်းနမ်းချိုတုန်းပဲ ကိုတို့မကြာခင်ပြန်တွေ့ကြတာပေါ့ baby ''
"ဂျောင်ဂုရေပြန်စရအောင် အဆင့်သင့်ဖြစ်ရင်လာခဲ့တော့နော် ''
"လာခဲ့မယ်နော် ''
"ကဲဂျောင်ဂုရေ အခုမင်းနဲ့အတူရိုက်ပေးမယ့်motel
ကဒီမှာလေ ပတ်ဂျီမင်တဲ့ ''"ဘာ....သူကကျွန်တော်နဲ့တွဲရိုက်မယ့်motelလား''
"ဟုတ်တယ်လေ ဘာဖြစ်လို့လဲ ''
"ဘာမှမဟုပါဘုး ''
"အဲတာဆိုရိုက်ကြစို့ အားလုံး ရယ်ဒီပဲဆိုစမယ် ''