Bölüm 4

5.8K 38 2
                                    

Aradan geçen bir kaç gün üzerine Serdar öğrenciler için çalışma yapması gereken aynı branş öğretmeni Sinem ile evine geliyordu. Marketten bir şeyler alıp eve geçtiler. Serdar çay üzerine koyup bilgisayarı açmaya geçti. Sinem tekli koltukta oturmuş bekliyordu.

Sinem 32 yaşında 1.73 boyunda sarışın güzel bir kadındı. Herkesin dönüp tekrar bakacağı kadınlardandı. Ama Serdar'ın öyle bir derdi yoktu tamamen öğretmen arkadaşı olarak samimi bir arkadaşı olarak görüyordu. Aralarında bir ilişki yoktu.

Bilgisayarı açıp çalışmaya başladılar.
Kapının açıldığını duyup içeri geçen Serdar, Elif hanımın geldiğini görmüştü.
Elif hanım : merhabalar Serdar nasılsın.
     Serdar bey : merhabalar Elif hanım hoşgeldiniz iyim teşekkür ederim siz nasılsınız.
     Elif hanım : iyim iyi teşekkür ederim
Kapıda bayan ayakkabısı vardı ama müsait misiniz böyle girdim içeri
     Serdar bey : evet okuldan öğretmen arkadaşım Sinem burda bir proje vardı onun üzerinde çocuklar için çalışıyoruz.
     Elif hanım : Umarım kötü bir çalışma değildir Serdar eğer öyleyse anlayışla karşılarım çıkabilirim.
     Serdar bey : estagfurullah Elif hanım öyle bir şey yok yanlış anladınız buyrun sizi de tanıştırayım.

     Serdar Elif hanımı önden yollayarak sinemle tanıştırmak için odaya davet eder.
     Serdar bey : Sinem bu Elif hanım bana ev işlerinde yardımcı oluyor temizlik konusunda yemek konusunda sağolsun burda ki tek destekçim olur kendisi.
     Serdar bey : Elif hanım Sinem de bizim okulun güzide öğretmenlerinden.
     Elif hanım : maşallah çokta güzelmiş ben elif memnun oldum tatlım.
     Sinem : teşekkür ederim Elif hanım bende çok memnun oldum.
Elif hanım : neyse siz çalışın ben içerdeyim size kolay gelsin.
Sinem : teşekkürler size de kolay gelsin.
Sinem : Serdar bu nasıl temizlikçi çok güzel bir kadın. Deri tayt giymiş siyah gömlek giymiş saçları falan şekil ben böyle bir temizlikçi hiç görmedim.
Serdar bey : evet çok bakımlı bir kadın devlet dairesinde çaycılık yapıyor
Güzel bir maaşı var ama gezip tozmayı da sevdiği için ek iş olarak yapıyor yalnız herkese gitmiyor genelde zenginlere gidiyor.
Sinem : Serdar sen zengin misin? Bilmediğimiz mirasların mı var :)
Serdar : yok hayır bizim yönetici sağolsun rica etti Elif hanımda beni kırmadı bir müddet yardımcı olacak bana
Sinem : Elif hanım...
Elif hanım : efendim Sinem
Sinem : bir kahve alabilir miyim müsaitseniz?
Elif hanım : aslında yapardım ama Serdar bey daha güzel yapıyor ben elinden içtim bence ona söyleyin.
Serdar : tabi tabi ben yaparım sen biraz otur hemen yapıp getiriyorum.
Sinem : ben hizmetçinden istemiştim ama zahmet olmasın sana Serdar ?
Elif hanım : ben hiz....
Serdar : eee tamam tamam ben hallederim sen otur.
Serdar apar topar Elif hanımı alıp odadan dışarı çıkar
Serdar : kusura bakmayın Elif hanım yanlış anladı arkadaşım.
Elif hanım : bu iş burda bitti Serdar ben gidiyorum kendi evini kendin temizle bundan sonra ben yokum.
Serdar : özürdilerim Elif hanım ne olur kusura bakmayın yazılı sınav haftası beni yalnız bırakmayın ne olursunuz.
Elif hanım : o kadar temizliğe gittim kimse bana hizmetçi demedi herkes saygı duydu kimse bana saygısızlık yapmadı yapamadı bu kimdir onu ayaklarımın altında böcek gibi ezerim terbiyesiz insan
Serdar : haklısınız Elif hanım yalvarırım ne olursunuz hatırım için ben kendisiyle konuşacam yaptığı terbiyesizliği ona söyleyecem.
     Elif hanım : bir şartım var Serdar onun yanında bana da kahve yapacaksın ve bu evde hizmetçinin ben değil sen olduğunu hissettireceksin kabül mü?
     Serdar : nasıl yani nasıl yapacam ?
     Elif hanım : şimdi gidip kahveleri yapacaksın burda birlikte içecez
     Serdar : olur yaparım
     Elif hanım : işim bitmek üzere zaten sen kahveleri yapana kadar bende bitirmiş olurum.
     Serdar : peki tamam da hizmet ettiğimi nasıl hissedecek ?
     Elif hanım : en kolayı :)
     Serdar : nasıl ?
     Elif hanım : ben kahvemi içerken sende bana geçen ki gibi masaj yapacaksın ve böylece benim burda hizmetçi değil de sana yardım ettiğimi görecek anlayacak
     Serdar : ama ben onun yanında böyle bir şey yapamam utanırım Elif hanım lütfen yalvarırım
     Elif hanım : bence yaparsın Serdar hemde tam bir köle gibi yaparsın ayrıca ayaklarımın kokusunu özlemedin mi sen :)
     Serdar : peki tamam elif hanım yapacam ama ayak kokunuzla alakası yok ben neden özleyeyim öyle bişe yok
     Elif hanım : Serdar neden o zaman ben gittiğim de ayağımdan çıkan terlikleri kokluyordun bunu açıkla ?
     Serdar : siz yanlış anladınız ben sadece kokunun benden mi sizden mi geldiğini öğrenmek için merak etmiştim ondan dolayı
     Elif hanım : peki ya sürekli ayaklarıma bakmana ne diyeceksin ?
     Serdar : sehpanın üzerinde durması ayak ayak üstüne atmanız benim evimde tuhafıma gitti o yüzden
     Elif hanım : hımm peki buna da cevap ver bakalım. Masaj yaparken neden ayaklarıma burnunu yaklaştırıp koklamaya çalışıyordun ?
     Serdar : şey Elif hanım
     Elif hanım : kes sesini Serdar şuan ayaklarımda yine aynı çoraplar var ve şu terlikleri çıkartıp o kokuyu içine çekebilme fırsatı veriyorum sana ya dediğimi yap ya da bugünlük ücretimi ver ve bir daha beni arama kararını ver.
     Serdar : peki Elif hanım siz nasıl isterseniz.
     Elif hanım : aferin serdarcım şimdi diz çök bakalım kahve yapmaya gitmeden önce sana bir ödül vereyim terliğimi çıkartıp ayaklarımı kokla sonra kahvelerimizi getir hadi bakalım :)
     Serdar : peki Elif hanım siz nasıl isterseniz.
     Serdar eğilip Elif hanımın terliğini çıkartarak ayağının kokusunu hafif bir şekilde içine çekerek kendinden geçti. Ardından bir kez daha güçlü şekilde çekmek isteyince Elif hanım ayağını geri çekerek bir kere dedim Serdar ikinciyi yapman için haketmez lazım diyerek terliğini giydi.
     Elif hanım : hahahaha sıkma canını Serdar utanma her erkeğin içinde bir yerlerde kadın egemenliğini istemesi yatar merak etme ben sana o duyguları yaşatacam ama önce dediklerimi yap ve içeri git.
     Serdar : çok özürdilerim Elif hanım ben yaptıklarım için şey kendimde değilim galiba özürdilerim.
     Elif hanım : uzatma Serdar şimdi git kahveleri yap hadi oğlum.
     Serdar : peki Elif hanım hemen gidiyorum efendim.

     Serdar kahveleri oturma odasına getirip sinemi içeri çağırır.
     Sinem : kendine de yapmışsın Serdar hocam ilk kez bir erkeğin elinden kahve içecem bakalım Elif'in dediğini gibi güzel mi ?
     Elif hanım : sinemcim tatlım o kahve Serdar'ın değil benim için
     Sinem : nasıl yani Serdar içmeyecek ama siz mi içeceksiniz
     Serdar : Sinem hocam o kadar iş yaptı yoruldu sağolsun bir kahveyi çok mu görecez Elif hanıma ayıptır.
     Sinem : ben öyle demek istememiştim yanlış anlaşıldım kusura bakmayın
     Elif hanım : sen kusura bakma ben kendimi tanıtamadım sinemcim ben hizmetçi değilim Serdar'a yardımcı oluyorum.
     Sinem : anladım Elif hanım kusura bakmayın.
     Elif hanım ayaklarını sehpaya uzatıp serdarcım çok yoruldum ayaklarım ağırdı masaj yapar mısın bana ?
     Serdar : şey tabi Elif hanım yaparım önemli değil
     Elif hanım : tamam gel bakalım diz çök ve başla güzel bir masaja hayır demem :)
     Sinem : şaka gibi Serdar hocam siz şuan evinize gelen hizmetçi ya da yardımcı ya da temizlikçi artık ne diyorsanız neyse ne ona kahve yapıp karşısında diz çöküp masaj mı yapıyorsunuz ?
     Elif hanım : ne var bunda ben evini temizliyorum karşılığın da oda bana hizmet ediyor para yerine böyle bir hizmet istedim malum sabahtan akşama kadar ayakta duruyorum gelip bir de evini temizliyorum bir masajı çok mu görecek bana :)
     Sinem : ne bileyim tuhafıma gitti ama güzelmiş sizin açınızdan rutin yaptığınız işlerin karşılığında Serdar'ı kullanıyorsunuz.
     Elif hanım : hahahaha ben kimseyi kullanmam sinemcim kendisine sor istersen. Serdar zorla mı yapıyorsun ?
     Sinem : Serdar hocam okumuş adamsınız burda bu kadının ayaklarına masaj yapmak kahvesini hazırlamak nasıl bir iş anlamadım memnun musunuz halinizden ?
     Serdar : abartılacak bir şey yok Sinem hocam Elif hanım gerçekten çok yoruluyor böyle bir şeyi herkesten çok hakediyor bence
     Elif hanım : teşekkür ederim serdarcım masaj için de ayrıca teşekkür ederim çok iyi geldi
     Serdar : rica ederim Elif hanım ne demek
     Elif hanım : benim bugünlük işim bitti ben gidiyorum inşallah tekrar  görüşürüz sinemcim kendine iyi bak
     Sinem : görüşürüz Elif hanım tekrar kusura bakmayın ben çok yanlış anlamışım.

     Sinem gördükleri karşısında şaşkına dönmüştür ama Elif hanımın da dediği gibi hizmetçi değildi ayrıca bu evde bir hizmetçi varsa oda Serdar hocanın ta kendisiydi diye düşündü.
     Kaldıkları yerden işlerini bitirip evden ayrılan Sinem hoca görüşürüz Serdar hocam diyerek hafif bir tebessümle evden ayrıldı.

     Serdar da olayın şokunu atlatmış olacak ki Elif hanımın terliklerine koşmuştur. Ayaktan çıkalı biraz zaman geçtiği için terlikten o sıcak kokuyu alamaz. Elindeki ile idare eden Serdar bir sonra ki temizlik gününü iple çekmeye başlamıştır...

Serdar'ın HizmetçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin