Bölüm 2

7.2K 41 3
                                    

Günlerden Pazartesi temizlik günü gelmişti. Serdar okuldan hızlıca çıkıp evin yolunu tutmuştu. Yolda Elif hanımı arayıp eve geçtiğini onu beklediğini söyleyip onun da yolda olduğunu öğrenince telefonu kapatıp yoluna devam etmişti. Serdar eve geldiğin de Elif hanım kapıda Serdar beyi bekliyordu.
Elif hanım : gelmeseydiniz Serdar bey!
Serdar bey : kusura bakmayın Elif hanım trafikte sıkıntı çıktı biraz.
Elif hanım : ilk ve son olsun bir daha beni kapıda bekletirsen bütün evi sen temizlersin.
Serdar bey : özürdilerim Elif hanım bir daha olmaz söz
Elif hanım : peki geçelim artık içeri saat geçiyor.
Elif hanım havaların sıcak olmasına rağmen yine ayaklarına siyah deri çizmelerini geçirmişti. Üzerinde siyah bir Mine etek üstünde de mavi bir tşört vardı.
Serdar bey kapıyı açıp Elif hanımı içeri davet etti ve ona giymesi için 1 çift terlik uzattı. Elif hanım içeri ayakkabıları ile girip Serdar beyden çıkarmasını istemişti.
Elif hanım : Serdar bey rica etsem çizmelerimi çıkartırmısınız eğilemiyorum kusura bakmayın.
Serdar bey : peki Elif hanım
Elif hanım ayakkabılarını Serdar beye hiç uzatmadan çıkarmasını beklemişti. Serdar önce sağ ayağına yanaşarak fermuarı aşağıya doğru çekti ardından çizmeyi alttan tutarak ayağından çıkardı ve vakit kaybetmeden yerdeki terliği Elif hanımın ayağına geçirdi. Ardından aynı şekilde sol ayakkabısını da çıkartıp yerine diğer terliği geçirdi.
Serdar bey "bu nasıl kadın ayağı bu kadar kötü koku olur mu?" Bu kadın kendi ayaklarını temizleyemiyor benim evimi nasıl temizleyecek diye düşünüyordu.
     Elif hanım " bu kokudan etkilenirse bu adamla ilgili güzel düşüncelerim olabilir. Ayaklarımdan çizmeleri öyle güzel çıkardı ki kırk yıllık köle bunun yaptığını yapamaz" diye düşünüyordu.
     Serdar bey : Elif hanım siz başlayın benim bilgisayarda biraz işlerim var onları halletmem lazım daha sonra size katılabilirim.
     Elif hanım : tamam siz keyfinize bakım Serdar bey benim işim bu sonuçta.
     Elif hanım temizliği bitirdikten sonra Serdar bey gelip teşekkür eder ve bir yorgunluk kahvesi içmek ister misiniz diye sorar?
     Elif hanım : tabi olur şekerli lütfen
     Serdar bey : siz oturun ben hemen getiriyorum.

     Serdar bey elinde kahvelerle odaya girer gördüğü manzara karşısında şaşkınlığını gizleyemez. Elif hanım terlikleri çıkarmış ayaklarını sehpanın üzerine atmış kahvesini bekliyordu. Serdar bey yaklaşıp kahvesini ayaklarının yanına bırakıp karşısında ki koltuğa oturmuş. Kahveyi bırakırken Elif hanımın ayaklarının kokusu serdar beyin burnundan girip beynine bir kaç dalga titreşimi göndermiştir.
     Havadan sudan sohbet ederken Serdar beyin gözleri sürekli Elif hanımın ayaklarına takılır. Titiz düzenli bir adam olan Serdar , Elifin ayaklarını sehpasında o şekilde görünce ister istemez biraz huylanmıştır. Kahveleri bitirip ücretini alıp evden çıkmaya hazırlanan Elif hanım çıkarken Serdar beyden tekrar çizmelerini giydirmesini ayrıca bir daha kapıda beklememek için evin yedek anahtarını istemiştir. Elifin ayaklarının kokusu Serdar'ın yavaş yavaş hoşuna gitmeye başlamıştır. Çizmelerini yavaşça ve özenle giydirip yolcu ettikten sonra Elif hanımın ayaklarından çıkan terliklere yönelmiştir.
     Elif hanım kapıda 5 saniye bekledikten sonra bir anda evin kapısını açıp içeriye girmiştir. Serdar'ı terliklerini koklarken görmeyi beklediği için hiç şaşırmamıştır.
Serdar bey : eee şey yanlış anlamayın Elif hanım eve bir koku yayıldı acaba benden mi sizden mi diye bakıyordum.
     Elif hanım : (sinsice bir gülüşle) bendendir sıcak hava naylon çorap deri çizme terlemiştir ayaklarım kusura bakmayın bir daha ki sefer dikkat ederim.
Serdar bey : yok Elif hanım öyle şey mi olur ne kusuru, sonuçta bu saate kadar çalışıyorsunuz sonra bir de gelip ev temizliği yapıyorsunuz olur o kadar
Elif hanım : peki tekrar iyi akşamlar Serdar
Serdar bey : İyi akşamlar Elif hanım...

     Serdar "Çok kötü oldu ya kadına resmen ayaklarının kokusu bütün evi sardı dedim ayıp oldu ayıp ettim kadına" diye düşünürken bir yandan da evin içinde dolanan kokuyu içine çekmeye çalışıyordu. Elif hanımın ayak kokusundan etkilendiğini düşünerek kendini tuhaf hissetmeye başlamıştı. Daha fazla dayanamayıp tekrar ayakkabılıkta duran terliklere geri dönmüştü. Eline alıp kokusunu bir kez daha içine çekip tekrar yerine koyup odasına doğru yol almıştı.

Serdar'ın HizmetçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin