Ertesi gün Elif hanım Serdar'a farklı süprizler ile gidecekti. Ona daha güzel hediyeler alıp daha da süslü yapacaktı. O kıyafetleri giymediği için cezalarla birlikte dönüşünü kabul edecekti.
Elif hanım Serdar'ın kapısını çalarak beklemeye başladı. Kapıyı açan Serdar Elif'i hanımı görünce başını yere eğip sadece hoşgeldiniz Elif hanım diyebildi.Elif hanım : hoş buldum serdarcım gel içeri geçelim.
Serdar bey : buyrun buyrun Elif hanım.
Elif hanım : Serdar sana yeni ciciler aldım ama onları sana bizzat kendi ellerimle giydirecem. O yüzden komple soyun bakalım.
Serdar bey : utanırım Elif hanım yapamam :(
Elif hanım : Serdar beni sinirlendirme sana ne diyorsam ne emrediyorsam yap sonunda çok mutlu olacaksın merak etme bana güven
Serdar bey : peki Elif hanım
Elif hanım : Elif hanım yok bitti gitti bundan sonra efendim diyeceksin.
Serdar bey : peki efendim.Serdar'ı üstünden hiç bir şey kalmayacak şekilde soyunduran Elif hanım önce ona mor dantelli bir külot verdi ve giymesini istedi ardından mor bir sütyeni kendi elleriyle giydirip arkadan kancalarını takıverdi. Daha sonra siyah naylon çorabı giydirip etrafında bir kaç tur attı.
Elif hanım : Serdar ne güzel popon varmış senin keşke kız olsaydın sen o popolarına sahip olmak isterdim
Serdar bey : bütün benliğimle sizin oldum efendim diyerek kafasını yere eğdi.O an Elif hanım bir eliyle Serdar'ın poposunu diğer eliyle de sütyenin altından memelerini elliyordu. Derin derin nefes almaya başlayan Serdar yavaş yavaş gözlerini kapatıyordu. Elif hanım Serdar'ın kulaklarına yaklaşıp ona hakaret ederek kıvama gelmesini sağlıyordu. Arada boynuna dil atıp hafif hafif ısırıkla Serdar'ı kendinden geçiriyordu. Çok geçmeden Serdar'ın önünde ki kabarıklığı farkeden
Elif hanım : Serdarcım bakıyorum bir şeyler kabarmış :)
Serdar bey : kusura bakmayın efendim çok özürdilerim
Elif hanım : şiştt kendini bana bırak Serdar ya da sisi evet evet bundan sonra senin adın Sisi anlaşıldı mı?
Serdar bey : siz nasıl isterseniz efendim anlaşıldı.Elif hanım Göğsünde ki eli Serdar'ın aletine indirip dantelli külotun üstünden okşamaya başladı. Serdar iyice kendinden geçiyordu kendini tamamen Elif hanımın kollarına bırakıyordu. Elif hanım bir an da sol kolu ile Serdar'ın boynunu sıkıca sarıp sağ eliyle Serdar'ın aletini çekmeye başladı. Gözleri fal taşı gibi açılan Serdar ahhh diye cırlayınca Elif hanım daha da sert çekmeye başladı. Serdar kıvranarak kurtulmaya çalışıyordu ama nafile Elif hanım boynuna sıkıca sarılıp aletini sertçe kavradı. Serdar çırpınmaktan başka hiç bir şey yapamıyordu.
Elif hanım : bundan sonra benim sözümden çıkacak mısın Sisi ?
Serdar bey : hayır efendim
Elif hanım : duyamadım ne dedin
Serdar bey : hayır çıkmayacam efendim
Elif hanım : kendini bana teslim edecek misin ?
Serdar bey : bu saatten sonra ben sadece size aitim efendim
Elif hanım : bir hata daha yaparsan senin o erkeklik organını keser ağzına sokarım anladım mı Serdar
Serdar bey : anladım efendim söz veriyorum sizin sözünüzden çıkmak yok siz ne derseniz o efendim
Elif hanım : benim kölem köpeğim olacak mısın Serdar ?
Serdar bey : yalvarırım bırakın köleniz köpeğiniz olmaya hazırım ne olur bırakın efendim emrinizdeyim...
Elif hanım : güzel aferin sana Sisi bundan sonra senin her şeyin benim anladın mı?
Serdar bey : anladım efendim anladım sahibem
Elif hanım : şimdi önümde diz çök ve yapman gerekeni yapSerdar hemen kendini Elif hanımın ayaklarının önüne atıp yalvarmaya öpüp koklamaya başlar. Günlerdir hayal ettiği ayaklara kavuşmanın verdiği sevinçle çok büyük iştahla öpüp koklayıp yalamaya çalışır. Bu olayı üstten izleyen Elif hanımsa Serdar'a aferin aferin benim köpeğime diyip onu bu duruma daha da alıştırır.
Elif hanım : Serdar köpeğim olmak güzel mi ?
Serdar bey : hav hav hav hav çok güzel efendim iyi ki köpeğinizim çok teşekkür ederim.Bu sözleri duyan Elif hanım kahkaha atarak gülmeye başladı. Aslında Sisiyi bu kadar çabuk bu hale getirebileceğini düşünmemişti ama gerçekten de içinde ki duyguları çok çabuk alev almıştı.
Elif hanım : tamam bu kadar yeter Sisi şimdi git bir kahve yap ve gel
Serdar bey : emredersiniz sahibemSerdar bey kahveyi lokumla birlikte Elif hanıma servis edip ayaklarının dibine diz çöküp beklemeye başladı.
Elif hanımdan gelen komutla Serdar aç bir köpek gibi günlerdir görmek istediği terli Elif hanıma özgü kokulu siyah naylon çoraplı ayaklarını öpüp yalamaya devam ediyordu.Elif hanım : sisi ben seni bir ömür böyle görmek istiyorum yapabilir misin? Kendini ölene kadar bana adayabilir misin?
Serdar bey : ömrümün geri kalan her günü sizin egemenliğinizde geçsin istiyorum sahibem size ait olmak istiyorum sahibem
Elif hanım : ama benim sınırlarım yoktur sisi seni sadece kölem köpeğim yapmayacam aklımda çok güzel fikirler de var her şeyi kabul eder misin ?
Serdar bey : sizden gelecek her şeye razıyım sahibem bugünden sonra ruhen ve bedenen bütün benliğim ile sizin oldum sahibem
Elif hanım : emin misin bak seni karım yaparım sonra ağlamak yok
Serdar bey : hazırım efendim siz beni bu ayaklardan mahrum etmeyin ben ölene kadar size hizmet etmekten şeref duyarım sahibem
Elif hanım : aferin sisi en yakın zamanda sana nikah basacağım resmiyette kocam olacaksın ama gerçekte seni evimin kadını yatak odamın orospusu yapacam bence sana en büyük ödül benimle aynı havayı solumak aynı yatakta yatmak olacak
Serdar bey : teşekkür ederim sahibem bu benim için gerçekten büyük bir ödül buna layık gördüğünüz için çok teşekkür ederim sahibem
Elif hanım : şimdi kalk ben gidiyorum nikah işlemlerini ne kadar çabuk bitirirsen bu ayaklara o kadar çabuk ulaşırsın sisi o yüzden bir an önce işlemleri başlat bende seni karım yapacağım günü iple çekiyorum.Der ve gider.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serdar'ın Hizmetçisi
DobrodružnéBekar bir adam olan Serdar'ın yeni taşındığı evinde hizmetçisi ile olan beklenmedik gelişmeleri...