Bölüm 3

6.3K 31 1
                                    

     Aradan geçen bir kaç gün üzerine yine Temizlik günü gelmişti. Bu kez ben erkenden eve gelip televizyonun karşısına uzanıp Elif hanımı bekliyordum. Günün yorgunluğundan olacak ki o ara kendimden geçmişim.
Elif hanımın beni dürtmesiyle birlikte korkarak kendimi attım.
Elif hanım : günaydın Serdar böyle uyumaya devam mı edeceksin?
Serdar bey : kusura bakmayın Elif hanım içim geçmiş sabah erken uyandım bünye kaldırmadı heralde bu kadar yorgunluğu
Elif hanım : şimdiden böyle isen ben sana bu işi öğretip kendi temizliğini yaptırmaya başladığım da nasıl dayanacaksın acaba
Serdar bey : valla bilmiyorum Elif hanım böyle giderse gitmenizi hiç istemeyecem galiba diyerek hafif bi tebessümle lavaboya doğru gitti.

Elif hanım " Gül bakalım Serdar ben bu çekyatta kahvemi içerken sen de hizmetçi kıyafetleri giyip temizlik yaparken bende sana gülecem böyle"

Serdar bey : Elif hanım saat 7 buçuk olmuş siz yeni mi geldiniz ya da ben yatıyorum diye temizliğe mi başlamadınız?
Elif hanım : siz uyurken ben bütün temizliği bitirdim Serdar seni kaldırmamın sebebi geçen ellerinden içtiğim güzel kahveden tekrar içmek
Serdar bey : peki tamam siz oturun ben hemen yapıp geliyorum Elif hanım.
Elif hanım : eh bi zahmet Serdar. 1 saattir temizlik yapıyorum yoruldum o güzel ellerinden bol köpüklü bir kahve içmeden gitmem.

Serdar bey " bu nasıl bir kadın evine temizliğe gittiği adama resmen emir veriyor. Bunu nezaketen benim demem gerekirken kendi bir çoçuğa emreder gibi söylüyor. Belki de Sıcak kanlı biri ondan söylemiştir. Aman neyse ne sonuçta misafir zaten kahve yapacaktım ne fark eder".

Serdar bey : buyrun Elif hanım şekerli bol köpüklü kahveniz hazır afiyet olsun.
Elif hanım : teşekkürler Serdar çok güzel görünüyor sen kız olsaydın emin ol evde kalmazdın diyerek gülmeye başladı
Serdar bey : teşekkürler Elif hanım

Serdar bey " ne demek istedi şimdi iltifat mı etti laf mı soktu" diye düşünürken gözleri masanın üzerine doğru hareketlenen Elif hanımın ayaklarına takıldı. Bu kez ayaklarında beyaz spor bir çorap vardı temiz ve kokmuyor gibiydi.

     Serdar'ın gözleri bir ayaklarına bir elif hanımın gözlerine kayıyordu.

     Elif hanım " kahvemi elime alıp ayaklarımı masaya uzatayım bakalım nasıl bir tepki alacaz diyerek bıyık altı diye tabir ettiğimiz şekilde sinsi bir gülüş attı.

     Elif hanım : Serdar geçen gün için kusura bakma yorgundum eve geçemedim iş yerinden direk geldiğim için evini biraz kokutmuş olabilirim ama bu sefer hazırlıklı geldim farkettiysen temiz bir çorap giyip öyle geldim.
     Serdar bey : Elif hanım tekrar özürdilerim kabalık ettim kusura bakmayın ben...
     Elif hanım : şişt tamam uzatmayalım bence Serdar zararlı çıkarsın.
     Serdar bey : peki Elif hanım ama tekrar özürdilerim keşke bir fırsat verseniz kendimi affettirebilsem size
     Elif hanım : çok mu istiyorsun Serdar?
     Serdar bey : yani özrümü kabul etmiyorsunuz sizin için bir şey yapmak isterim.

Elif hanım "fırsat bu fırsat ipleri elime alma vakti geldi artık serdarcık" diye düşünerek

     Elif hanım : bugün iş yerinde çok yoruldum üzerine bir de senin evin temizliği ayaklarım ağırdı iyi bir masaja hayır demem aslında diyerek bir gülüş attı.
     Serdar bey : bilmem ki becerebilir miyim acaba ?
     Elif hanım : bana sorarak bilemeyiz gel yanaş yamacıma bakalım.

     Serdar Elif'in önünde diz çökmüş vaziyette Elif hanımdan gelecek komutları beklerken

     Elif hanım : şimdi sağ ayağımı eline alarak yavaş yavaş ovalamaya başla
     Serdar bey : oluyor mu Elif hanım ?
     Elif hanım : aferin aferin Serdar böyle devam et ohhhh aferin benim patronuma diyerek gülüyordu.

     Elif gözlerini kapatıp arkasına yaslanmış anın keyfini çıkartırken Serdar ise ara ara ayaklara eğilip önceki sefer ki kokuyu tekrar alabilir miyim diyerek koklamaya çalışıyordu.
Bir yandan da Elif'i kontrol edip görüp görmediğine bakıyordu.
     Yarım saat bu şekilde Elif'in her iki ayağına da masaj yaptıktan sonra Elif doğrularak
     Elif hanım : patron harikaydın içim geçmiş çok rahatladım
     Serdar bey : şey rica ederim Elif hanım ne demek iyi geldiyse sevindim
     Elif hanım : ne demek iyi geldiyse harikaydı tam bir köle gibi pardon masör gibi güzel bir iş çıkardın
     Serdar bey : güzel o zaman beni affettiniz öyle değil mi ?
     Elif hanım : affettim patron affettim merak etme :)
     Serdar bey : peki yalnız patron demesek size karşı ayıp olmasın Elif hanım
     Elif hanım : gülerek sen bu patronluğu ciddiye mi aldın yoksa ?
Senin gibi patron mu olur Serdar?  Koltuğunda ayaklarımı masaya atmış karşında oturuyorum. Kahve istedim yapıp getirdin oda yetmezmiş gibi ayaklarıma masaj yaptın. Evin patronu sen değil de ben gibi sanki istersen düşün bunu Serdar
      Serdar bey : yani tamam bunları yaptım ama nezaketten dolayı yaptım Elif hanım. Burası benim evim sizde bana temizlikte yardım eden birisiniz.
Elif hanım : neyse Serdar bu sözlerini unutma ilerde hatırlatacağım sana...
Elif hanım : bugünlük bu kadar yeter ben gidiyorum haftaya görüşürüz Serdarcım...
Serdar bey : çok teşekkür ederim Elif hanım elinize sağlık görüşmek üzere iyi akşamlar...

Serdar bey "köle - patron!! bu kadın neden bu kadar değişik biri hala çözemediğim halleri hareketleri var. Yaşça büyüğüm olabilir ama sonuçta benim verdiğim parayla evimin temizliğini yapan bir kadın bu enteresan. Neyse gidip Televizyonu açayım biraz...

Serdar televizyona giderken yerde duran terlikleri eline alıp içlerini koklamaya uğraştı ve geçenki kokuyu alamadığı için hafif kızgınlıkla terlikleri yere vurup odasına geçti...

Serdar'ın HizmetçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin